Doodvallen

Meer info over hoe je best eet en drinkt, het gebruik van een hartslagmeter of spierstimulatietoestel, hier kan je ervoor terecht.
kzoekemienpeird
Mountainbiker

Goe gezeid Iegienie !

Post by kzoekemienpeird »

Trouwens, 100 jaar worden is ook niet alles !

Net zoals de gemiddelde man heb ik een lichte allergie aan dokters.
Alhoewel ik een wreed schoon dokteresje gevonden heb sinds ik verhuisd ben. Misschien moet ik toch nog maar eens op controle gaan
:P
Montenbaaik
Mountainbiker

Post by Montenbaaik »

Iegienie wrote:er zijn er veel veel meer die doodvallen van te weinig sporten dan van te veel te sporten. wa ne zever is da na weer.
inderdaad wat zever je
MilkSjeik
Mountainbiker

Post by MilkSjeik »

Het kan iedereen overkomen, langzaam opbouwen is natuurlijk het beste maar geen garantie. Zelf een jaarlijks dokteronderzoek (verplicht bij clubs) kan dit niet altijd opsporen.
Mich
Mountainbiker

Post by Mich »

Toch liever doodvallen tijdens een leuke MTB-training dan tegenwoordig in de file onder ne camion ofzo.
Het is natuurlijk niet leuk, maar tegenwoordig slaat de media ons met vanalles om de oren waarvan je ook kan doodvallen. Wat daarmee doen?
Vooral wat geluk hebben ook...
jimi
Mountainbiker

Post by jimi »

yeah right,liever doodvallen tijdens iets dat je graag doet dan lang liggen afzien en lijden
hier in de buurt is onlangs een dokter doodgevallen op zijn fiets......
van_hoof
Mountainbiker

Post by van_hoof »

Als je competitie rijdt moet je zoiezo een hartonderzoek laten uitvoeren, en maar goed ook eigenlijk, als je dat vergelijkt met bv voetbal waar het heel wat minder professioneel eraan toe gaat ( toch zeker in de lagere reeksen). Maar toch alsik sommige mensen bezig zie dan vraag ik met toch af waar ze mee bezig zijn, fietstoeristen die zo 1 keer id week buiten komen en dan zich verrot trappen om in u wiel te blijven plakken, gezond is anders zou ik zo zeggen #-o
pvandebe
Mountainbiker

Post by pvandebe »

beter gezegd jimmy : Hij heeft zich doodgereden......
Bebop
Mountainbiker

Post by Bebop »

begin van het jaar een serieuze griep gehad. m'n huisdokter waarschuwde me om de eerste 6 weken na de griep het rustig aan te doen. zelfs een cardio-aspirine te nemen... dat zit blijkbaar toch lang in je lichaam. er was begin van het jaar een studie over plots doodvallen die dat in relatie bracht met te vroeg zware inspanningen doen na griep. 'k kan maar sharen wat ze tegen mij gezegd heeft: ik heb het overleefd :-)
chrissie
Mountainbiker

Post by chrissie »

sporten met een hartslagmeter zal ook wel iets preventief hebben zeker?
pvandebe
Mountainbiker

Post by pvandebe »

als ge tenminste je hartslag in de gaten houdt....
Post Reply