22/04/07 dessel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Strikybart
Mountainbiker

Post by Strikybart »

Swannie wrote:
sennevb wrote:
Strikybart wrote: Jep da was ik :-P
Veel te warm eiglek met da weer van gistere maar toen k vertrok wast toch ma friskes :bounce:

Was jij bij dat groepje van 3 dan??

Grtz
neje, da ware 3 hollanders :)
Ik vertrok bijna toen gij aankwam aan de bevoorrading, kwas alleen want
de rest van den hoop ging nie mee :)
Da waren prutsers #-o eerst naast de vaart komt er ene (met een eindhoven pakje) ons voorbijgestoven (reden zelf +- 28/29 per u), om dan ons op da technisch stukje op te houden, haalde nog geeneens geen 10km/u #-o
Haha :-D
@sennevb: zou wel es goed kunne ja, er reed idd iemand weg, even nadat ik arriveerde daar

Normaal reed er met mij ook nog iemand mee maar voor den derde keer heeft diejn mij late staan thuis :evil:
Hij kan int vervolg alleen gaan rijde ze :-P

Grtz
Joriz
Mountainbiker

Post by Joriz »

dessel blijft goed.
Last edited by Joriz on Mon 23 Apr 2007 18:16, edited 1 time in total.
Palmo
Mountainbiker

Post by Palmo »

moddercrosser wrote:Naar 't einde toe nog plezante stukken en blijkbaar weer wel iets gemist zoals vorig jaar, want 'k had maar 54km en geen 2de bevoorrading gezien #-o .
Volgend jaar opnief naar Dessel.
Awel, ik had da ook voor: kwas me nog aan het sparen om er in de laatste kms nog een serieuze lap op te geven en opeens ...... Campina was daar.
Ook maar 56 kms op de teller. #-o en geen 2e bevoorrading tegengekomen. Kzou nie weten waar ik verkeerd gereden ben.
Ik heb nog ff gedacht, omdat het nog maar iets van 10u45 was, om terug de 28 km bij te doen ma uiteindelijk toch ma nie gedaan. :roll:
Dus ma vroeg naar huis gegaan.

De tt was prachtig, vooral die singletracks vond ik de max. Ik begrijp ook nie da sommigen da links laten liggen.
Het zand is dan weer minder. Je kon er in het grootste gedeelte van de TT toch tserieus de pees op leggen.
Avg 22,5. (toch niet snel hé).

Ik hoorde iets dat er een 1050-tal inschrijvingen waren.
XeRpiO
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Comp 2006 / Fox / Sram / Avid / DT Swiss / Thomson

Post by XeRpiO »

Ik ben ook in dessel geweest, van arendonk met de mtb naar dessel.
Daar de 43 gedaan en dan ff ne grimbergen of 3 gedronken en terug naar huis.
Ik had 70km op de teller tegen dak thuis was :p
Het was een plezante toch met vanalles wat, toffe singlestracks, lekker harde stukken, lekkere zandbakken en 2 zeer plezante technische stukjes die sommige oelewappers helemaal links lieten ligge #-o
De bevoorrading was goed, alleen op sommige plaatsen vond ik dat de pijltjes toch wat te laat hingen.
Volgende keer ben ik der zeker weer bij =D>
Sjoerie
Mountainbiker

Post by Sjoerie »

Wat betreft die buizen... bunnyhopke eh manne :wink:
daelman
Mountainbiker

Post by daelman »

superlight wrote:
devil biker wrote:en heb idd ook mede bikers tegengekomen die de schone single tracks langs het kanaal niet deden
dat zijn de mannen met de vaste vorken en die overal hun gemiddeldes posten #-o

even serieus,
ik rij op de saaie stukken altijd een stuk trager zodat ik reserve's heb op technische singletracks.
en gemiddelde's die interesseren me niet (meer),
ik rij voor het plezier, niet om halfdood aan te komen.
post geen zever man. je had geluk dat ik met mijn vaste vork in duitsland zat of ik had je wat komen opjagen op de singletracks. :evil:
Sjoerie
Mountainbiker

Post by Sjoerie »

daelman wrote:
post geen zever man. je had geluk dat ik met mijn vaste vork in duitsland zat of ik had je wat komen opjagen op de singletracks. :evil:
8-[

#-o
sennevb
Mountainbiker

Post by sennevb »

Palmo wrote:
moddercrosser wrote:Naar 't einde toe nog plezante stukken en blijkbaar weer wel iets gemist zoals vorig jaar, want 'k had maar 54km en geen 2de bevoorrading gezien #-o .
Volgend jaar opnief naar Dessel.
Awel, ik had da ook voor: kwas me nog aan het sparen om er in de laatste kms nog een serieuze lap op te geven en opeens ...... Campina was daar.
Ook maar 56 kms op de teller. #-o en geen 2e bevoorrading tegengekomen. Kzou nie weten waar ik verkeerd gereden ben.
Ik heb nog ff gedacht, omdat het nog maar iets van 10u45 was, om terug de 28 km bij te doen ma uiteindelijk toch ma nie gedaan. :roll:
Dus ma vroeg naar huis gegaan.

De tt was prachtig, vooral die singletracks vond ik de max. Ik begrijp ook nie da sommigen da links laten liggen.
Het zand is dan weer minder. Je kon er in het grootste gedeelte van de TT toch tserieus de pees op leggen.
Avg 22,5. (toch niet snel hé).

Ik hoorde iets dat er een 1050-tal inschrijvingen waren.
Achter het campinastrand aan die neet hebbek er een paar zien verkeerd rijden, er was rechts nog een lus, maar links achter die neet stonde al pijltjes

en ja, da heb ik al meer gezien, manne die over den asvalt stuiven en als ze nog ma wa zand of bos zien valle ze stil
Last edited by sennevb on Mon 23 Apr 2007 20:48, edited 1 time in total.
patje !!!!
Mountainbiker

Post by patje !!!! »

[quote="Swannie"]Ook wij hebben deze tocht gedaan. Supertochtje, het zonneke icm een snel parcours, vooral de stukken naast de vaart (die sommigen idd gewoon oversloegen #-o ) waren super! Massa's singletracks, en zo hebben we het graag!
=D> voor de organisatie!
@ Patje!!!, was jij degene met die scale 30 met "baanbandjes", die dezelfde fiets had als het vrouwke?[/quote]

nee , dat was ik niet , die ben ik wel tegen gekomen , tegen een zeer trage snelheid , nee , ik was het niet !!
patje !!!!
Mountainbiker

Post by patje !!!! »

[quote="superlight"][quote="patje !!!!"]DAT ZE HUNNE ROMMEL VOORTAAN OPRUIMEN IN T WEEKEND !!
[/quote]Misschien tijd om eens wat aan de techniek te werken?
Of stap je ook af als er een dikke tak op de weg ligt??[/quote]

=D> =D> =D> ONNOZELAAR =D> =D>
Post Reply