Seraing 29/4
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
-
DIKKE BANDJES
- Mountainbiker
Seraing 29/4
Post by DIKKE BANDJES »
Weet iemand soms hoe laat de XC wedstijd begint?
kvind da nergens
Tis in ieder geval zondag. DH is zaterdag
kvind da nergens
Tis in ieder geval zondag. DH is zaterdag
-
De Janssens
- Mountainbiker
-
De Janssens
- Mountainbiker
Post by De Janssens »
ah, ok.
ik lees juist in het reglement hetvolgende:
"De "Trophée des Jeunes Vététistes" is toegankelijk aan
alle wielrenners (m/v) die houder zijn van een wielerlicentie afgeleverd door een federatie geaffilieerd bij de UCI. De niet-licentiehouders mogen deelnemen
op voorwaarde dat ze een medisch attest (maximum 3 maanden ervoor afgeleverd) voorleggen dat hen toelaat om aan een MTB competitie deel te nemen.
De niet-licentiehouder mag maximum aan 3 (drie) proeven deelnemen. Daarna zal het voorleggen van een erkende licentie verplicht zijn."
maw, ik moet dus langs den dokter
ik lees juist in het reglement hetvolgende:
"De "Trophée des Jeunes Vététistes" is toegankelijk aan
alle wielrenners (m/v) die houder zijn van een wielerlicentie afgeleverd door een federatie geaffilieerd bij de UCI. De niet-licentiehouders mogen deelnemen
op voorwaarde dat ze een medisch attest (maximum 3 maanden ervoor afgeleverd) voorleggen dat hen toelaat om aan een MTB competitie deel te nemen.
De niet-licentiehouder mag maximum aan 3 (drie) proeven deelnemen. Daarna zal het voorleggen van een erkende licentie verplicht zijn."
maw, ik moet dus langs den dokter