Overijse - Bloso

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
jo
Mountainbiker

Post by jo »

jep da ist , tis maar 20m verder na die veldweg , gewoon rechts op het gras rijden , na het fijne gras dat altijd wordt afgereden komt het hogere gras met een smal wegske daarna wordt het breder , zet maar op een klein zet op het einde gaat het vrij steil .
geen schrik hebben tis echt nen weg hoor .
Rudy D
Mountainbiker

Post by Rudy D »

jo wrote:jep da ist , tis maar 20m verder na die veldweg , gewoon rechts op het gras rijden , na het fijne gras dat altijd wordt afgereden komt het hogere gras met een smal wegske daarna wordt het breder , zet maar op een klein zet op het einde gaat het vrij steil .
geen schrik hebben tis echt nen weg hoor .
Ik ben juist Jo zijn wegske is gaan uittesten. En idd het is een schoner klimmeke ipv dat asfaltwegske.
Ik heb ook een alternatiefke gedaan op de rode lus. ipv die modderstrook vlak voor Terlanen en de aansluiting op de groene, klim je links fel omhoog naar het reservaat. Hier zijn tal van mooie klimmetjes, afdalingen en singeltracks.
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

fotoke trekken, Jekas, want een foto zegt meer dan duizend woorden
nicolasbxl
Mountainbiker

Post by nicolasbxl »

JeKaS wrote:
LuckyIron wrote: Ik denk dat je toch mis bent.
In Ottenburg aangekomen moet je inderdaad aan het café naar rechts (redelijk grote baan), hier passeer je op je rechterkant een parking met frituur. Dan moet je terug links, maar deze baan moet je een eindje blijven volgen. Dus niet direct naar links rijden (naar het voetbalveld : verkeerd dus).
Anders mis je de knapste afdaling en de langste klim. Probeer dan maar eens rond te geraken in 1h28 [-X
hehe is dat een uitdaging? :wink:
maar er staat dus wel degelijk terug een pijl naar links richting voetbalveld. misschien dient die voor de terugweg, als je gewoon de rode route rond rijdt. boy oh boy ik kijk al uit naar die afdaling en klim. was maar al terug weekend hehe. =P~
Rudy D
Mountainbiker

Post by Rudy D »

A d r i wrote:fotoke trekken, Jekas, want een foto zegt meer dan duizend woorden
Your wish is my command!
Dit is de route die jo bedoelde. Volg de rode pijl ipv op de asfaltklim te doen.
Image

En onderweg zie je dit.
Image
Image
ImageImageImage
Image
Last edited by Rudy D on Fri 26 Sep 2003 11:53, edited 1 time in total.
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

Amai, mercikes he Jekas =D> ... daar had ik eigenlijk nooit gene weg gezien.. ga dat zeker volgende keer eens inlassen.
LuckyIron
Mountainbiker

Post by LuckyIron »

ze zijn daar nu precies aan 't werken?

vroeger was dat toch gewoon gras waarlangs constant water naar beneden kwam...

volgende keer ook maar is proberen
Rudy D
Mountainbiker

Post by Rudy D »

LuckyIron wrote:ze zijn daar nu precies aan 't werken?

vroeger was dat toch gewoon gras waarlangs constant water naar beneden kwam...
vandaar die werken.
jo
Mountainbiker

Post by jo »

Jep , da is diene weg da ik bedoel , toch ne schone klim he .
nu moeten ze alleen nog een pijlleke zetten , vroeger stond die er ( heel lang geleden )
Nijl
Mountainbiker

Post by Nijl »

echt wel leuke klim, thx voor de tip
Post Reply