houffalize 2007
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
LuckyIron wrote:voor mij hoeft het niet, laat alle media-aandacht maar weg! Nu krijg je een ontzettend mega super mtb-evenement in eigen land. Wie komt er kijken: mensen die ofwel zelf mountainbiken, ofwel iets van mountainbike kennen. Je betaalt amper 6€ voor een heel weekend! Je kan de renners aanraken, geen parkoers waar je achter hekken staat! Contact met de renners...prachtig allemaal.Mystix wrote:
Ik snap er niks van. Triestige konijnen... kom eens uit uw hol.
In "the village" kan je dan rustig een babbeltje doen met jan en alleman.
houden zo, der moet van mij ni teveel media aandacht komen
Mijn gedacht !
Als de media er op springen zijn we binnekort ook 20 euro of meer aant betalen zoals in de cyclocross. En dan wordt het ook een boerenkermis met bier en vettige worsten.
- TJ!
- Mountainbiker
Volgens Hermida was het "oorlog" (Brutal, in 't Spaans en War in 't Engels)
zie zijn site...
Binnenkort schrijft hij ook wat hij bedoelt... 'k Ben benieuwd.
Weet er iemand iets over dat ongeval met de trial-motor? Van aan de andere kant konden we zien dat de motor (in de afdaling voor de camping) viel, en dat Hermida daardoor opgehouden werd. Bij de passage aan de brandweer zaten Hermida en Absalon daardoor(?) samen. 't Verbaasde me dat Hermida de volgende doortocht weer autoritair alleen aan de leiding reed.
zie zijn site...
Binnenkort schrijft hij ook wat hij bedoelt... 'k Ben benieuwd.
Weet er iemand iets over dat ongeval met de trial-motor? Van aan de andere kant konden we zien dat de motor (in de afdaling voor de camping) viel, en dat Hermida daardoor opgehouden werd. Bij de passage aan de brandweer zaten Hermida en Absalon daardoor(?) samen. 't Verbaasde me dat Hermida de volgende doortocht weer autoritair alleen aan de leiding reed.
-
Jeremy
- Mountainbiker
- Location: Cannondale Scalpel 29er carbon 1, Trek x-caliber 29 en nen Eddy
Ja, ik stond er vlak bij, de trail motor zijn verloor controle over zijn voorwiel. Terwijl hij zijn motor aan't rechttrekken was, kon Hermida niet in volle vaart passeren en moest uitwijken. Dit manoever maakte dat absalon heel dicht naderde. Maar ook hij moest hier zijn snelheid inhouden, omdat de motor nog niet weg was.
- bert bibber
- Mountainbiker
- bosse
- Mountainbiker
foto's staan on-line
http://www.everyoneweb.com/mtbosse/
geniet ervan ik heb mijn best gedaan:p
heefte r iemand foto's van de funn b?
greetz olivier
http://www.everyoneweb.com/mtbosse/
geniet ervan ik heb mijn best gedaan:p
heefte r iemand foto's van de funn b?
greetz olivier
Was idd een heel ferm weekend ! Sfeer zoals onder mountainbikers vind je nergens anders.. Zaterdagmorgen verkende ik en bleek de afdaling aan de brandweer afgesloten te zijn, er moest iets kleins aan het parcours aangepast worden. Niemand die begint te morren, en degenen die wouden namen gewoon een ander pad naar de volgende afdaling, goeie organisatie over heel het weekend !
Ikzelf gestart in de open klasse (licencie) en lange tijd vierde gereden, tot m'n derailleurkabel loskwam in de laatste ronde. Gefinisht als elfde..
Superparcours, superweer, superambiance
Ikzelf gestart in de open klasse (licencie) en lange tijd vierde gereden, tot m'n derailleurkabel loskwam in de laatste ronde. Gefinisht als elfde..
Superparcours, superweer, superambiance