wie wint houffalize ???

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
Jeremy
Mountainbiker
Location: Cannondale Scalpel 29er carbon 1, Trek x-caliber 29 en nen Eddy

Post by Jeremy »

Ik stond aan de doping controle en er werd daar door de andere (amerikaanse) deelneemsters serieus geprotesteerd dat de winnaares haar niet heeft komen aanmelden zoals de rest wel deed. Toen de mannen gestart waren was ze nog steeds niet in de doping controle geweest. Verder weet ik niet hoe dit dan afgelopen is.
Wacko007
Mountainbiker

Post by Wacko007 »

Pfff, die preparatie van de Chinesekes zal echt onmenselijk zijn. Als je een beetje Chinese traditie kent, zullen ze er alles om doen om die klaar te stomen voor de OS! Maar echt wel alles. Doping alleen is niet genoeg. Onmenselijke behandelingen, volledig knakken van de mentaal, helemaal gebrainwashed, als beesten bahandeld, zonder emotie en beulen van trainers... Dat ze niet blij zijn als ze winnen is goed te begrijpen. Stel je zo'n leven voor... Nog een geluk voor die Chinese dat ze gewonnen heeft. Haar trainer had niet minder verwacht. De andere twee op plaats 4 en 6 zullen thuis als mislukking behandeld worden en twee keer zoveel gestraf worden als anders.

Straffe woorden die niet opgevat moeten worden als waarheid, waar misschien de helft niet van waar is, maar als je al enkele reportages hebt gezien van de chinese sporttraditie, dan is het wel denkbaar.

Proficiat voor de Chinesen. Spijtig dat ze nooit de appreciatie zulen krijgen die ze verdiend voor die opoffering... Met of zonder doping, volgens mij gaan ze alledrie door een hel!

Greetz,

Julien.
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

ik stond aan de grond genageld van de verbazing toen Ren Gunn Ritha klopte in de sprintn ik vond dat Fullana de sterkste was in de hele race want ze heeft bijna altijd op kop gereden ook trouwens en heb dat aan Marga dan ook wel gezegd toen ze aan haar truck toekwam want ze is hoe dan ook mijn favoriete bikster.
Ik gun het de chinezeon ook hoor en vond het nog tof dat de ritha klopte in de sprint dan weet ze nu ook dat ze niet ongenaakbaar is.

Massini 8)
mtb arno
Pro

Post by mtb arno »

het was voor mij ook wel een verassing, ik gun het zeker aan die chinese om te winnen , maar ik vond fullana ook wel de beste, heel de tijd op kop, en dan in de laatste rondes geklopt.
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

mtb arno wrote:het was voor mij ook wel een verassing, ik gun het zeker aan die chinese om te winnen , maar ik vond fullana ook wel de beste, heel de tijd op kop, en dan in de laatste rondes geklopt.
Ik ben het VOLLEDIG met u eens, Fullana is echt de creme van een vrouw ook en ze is zeer sympathiek, vriendelijk, schoon.
Elke wereldbeker ga ik het eerst naar hare truck en ze kent me op de duur al, wa wilt ge achter 7 à 8 wereldbekers.

Massini 8)
madskatingcow
Mountainbiker
Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019

Post by madskatingcow »

Wacko007 wrote:Onmenselijke behandelingen, volledig knakken van de mentaal, helemaal gebrainwashed, als beesten bahandeld, zonder emotie en beulen van trainers... Dat ze niet blij zijn als ze winnen is goed te begrijpen
De Chinese die naast het podium viel in de uitslag heeft zeker 20 min staan blijten op het plein voor het podium. Hare coach ging er precies hevig tegenaan.

Die Chinezen had niemand zien komen. Vorig jaar ergens top 20, nu alle drie top 10.
jimi
Mountainbiker

Post by jimi »

ziedet! de belgische coaches zijn watjes!!ge moogt zeker zijn dat absalon elken dag met een baguette motten krijgt =D>
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

mijn persoonlijk gedacht was dat absalon wat naast zijn schoenen liep maar gisteren heb ik dat toch bevestigd gezien hoor, akkoord ik ken geen ander supportersclub die enkele flessen kraakt met hun idool dan hem maar toch laat hij uitschijnen dat " DE man " is hoor voor mensen buiten zijn fanclub.

Massini 8)
ka.dee
Management

Post by ka.dee »

Onverwacht is die die Chinese invasie niet hoor.
2 jaar terug in Houffa, we spreken dan van 2005 toen Chengyuan nog 19 jaar was, reed ze ook al top 20 bij de elites. Ze zijn er dus al wel iets langer dan van vorig jaar in Spa.

Het lijken idd robotten die klaargestoomd worden voor de OS, volledig emotieloos, je krijgt er geen woord uit. Chengyuan moest bijv. water hebben direct na de finish maar toen iemand van Dolpin afkwam met zo'n mediche verpakking met water in heeft ze dit niet aangepakt.

Verder was het ook verbazend hoe lang ze die drie Chinese meisjes hebben afgeschermd, de rest (Dahle, Spitz, Fullana) waren dan al lang interviews aan het geven.

Of het er sportief af toe gaat laat ik in het midden, ik heb al wel van andere renners gehoord dat ze niet altijd even sportief rijden.

Nog een interessante anekdote. In het najaar vind er op het parcours van de OS een invitatiewedstrijd plaats. Alleen voor de mannen, men wil immers niet dat de Europese meisjes nu al kennis maken met het trainingsparcours van de Chinezen. Het gerucht gaat trouwens dat Dahle zich ingeschreven heeft voor die mannenwedstrijd......
madskatingcow
Mountainbiker
Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019

Post by madskatingcow »

Een van de grote afwezigen was Liam Killeen. Op zijn website stond Houffalize nochtans met stip aangeduid. Enig idee?
Post Reply