22/04 Mtb Sint-Truiden.

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
maltje
Mountainbiker

Post by maltje »

pctunner01 wrote:wat waren jullie top snelheden ik had op^een stuk 57.02km/per uur een gemiddelde van bijna 24per uur
Op gegeven moment op de baan had ik 51km/u.
Mijn gemiddelde was 20.
tripper
Mountainbiker

Post by tripper »

mooie rit =D> bevoorradingen waren oke =D> we hebben de 70 gekozen maar we hadden er wel 78 op staan :roll: . hier enkele cijferkes : 77.970 km -- avs 22.15 -- tijd 3.31.25 . voor twee gepensioneerde koolputters nie slecht. we komen volgend jaar zeker terug. 8)
gettah
Mountainbiker

Post by gettah »

Ik kom hier graag bollen en ook de verplaatsing vanuit Grimbergen nemen we er graag bij.
Prachtig weer en een mooie omgeving maakten ook dit jaar van deze TT een leuke en snelle tocht.

Wij klokten af op bijna 58 km met een mooie 25 AVS! Ik zal lang moeten nadenken om nog zo een gemiddelde voor de geest te halen :-D
De Leffe(s) aan de meet waren dan ook meer dan welkom om de verloren zweetdruppels te kompenseren.

Tot volgend jaar !

G.
Athos
Mountainbiker

Post by Athos »

Lang getwijfeld tussen Haacht en Sint-Truiden maar uiteindelijk voor deze laatste gekozen. ik heb het mij niet beklaagd: schitterend weer, mooie omgeving, leuk parcours, uitstekende organisatie...
Mij zien ze hier volgend jaar alvast terug ! bedankt.
nidecker
Mountainbiker

Post by nidecker »

Heb de 70 km gereden bevoorrading was super, bepijling was goed,parcour was heel goed, behalve de verhardingen die ze overal aan het leggen zijn spijtig. Volgend jaar mogen ze me terug verwachten.
forza_inja
Mountainbiker

Post by forza_inja »

Vandaag toch maar afgekomen naar St truiden. 't was idd een schoon parcourske, vooral veel fruitboomkes gezien :-) . De 70 km bleken er uiteindelijk 77 te zijn maar dat kon de pret niet derven. Onderweg misschien iets te veel betonstroken maar ze zijn daar precies alles aan het volzwieren met beton dus daar kon de organisatie weinig aan doen denk ik.

Aan de eerste stop efkens een klapke gedaan met Level en aan de tweede stop ben ik point 7 nogeens tegenhet lijf gelopen. Ook hebben ze mij bij de tweede stop voort kunnen helpen met wat gereedschap want men linker crank was losgekomen. Waarvoor nogmaals mijn dank aan de mannen en vrouwen aan de tweede bevoorrading =D>

Voor mij was het een geslaagde tocht. En de appelkes op 't einde hebben goed gesmaakt 8)
76,7 km, avg. 24,5
sportyboy
Mountainbiker

Post by sportyboy »

De 70 km gereden, (82 km op de teller :-D wegens 2x misgereden) voor de rest 23km gem. en 3u 40min gereje, max. speed 53 km/u

Zoals verwacht weer een schitterende TT. had hem vorig jaar ook gereje.

Toch enkele kleine minpuntjes vermelden.

• Bepijling mocht op sommige plaatsen iets beter.
• Iets te veel asfalt maar het stoorde niet echt, stukken die vorig jaar nog gewoon zand en gravel waren, waren nu verharde fietspadenn, goed voor de gewone fietsers maar spijtig voor ons.
• Eerste bevoorading van de 70 km dik oké, 2de bevoorading toch een beetje poverkes.

Het weer was in elk geval ideaal. Heb weer een prachtige TT gereje. De appelkes achteraf vindt ik een mooi extraatje.

Tot volgend jaar!!!
MTBart
Mountainbiker

Post by MTBart »

Mooie tocht daar. Na enige twijfel (zie enkele pagina's terug) toch voor de 45km en die "vlot" kunne uit rijden, een mens is soms toch beter dan hij denkt :wink:

Alles was voor mij in orde weer, bepijling, parcour, bevoorrading en apres met ne frisse Leffe. Kortom een zalig zondag voormiddagje.
jan vb
Mountainbiker
Location: scalpel carbon 29er,supernormal 29er voor int slijk en ne canyon CF Ultimate slx koersvelo

Post by jan vb »

tocht ok ik had 79 km
wel slecht afgepijld
pctunner01
Mountainbiker

Post by pctunner01 »

hallo er was een film je gemaakt aan het einde en er was een man die fot's maakte op een berg wel deze even de link sturen of zo
Post Reply