mooie rit bevoorradingen waren oke we hebben de 70 gekozen maar we hadden er wel 78 op staan . hier enkele cijferkes : 77.970 km -- avs 22.15 -- tijd 3.31.25 . voor twee gepensioneerde koolputters nie slecht. we komen volgend jaar zeker terug.
Ik kom hier graag bollen en ook de verplaatsing vanuit Grimbergen nemen we er graag bij.
Prachtig weer en een mooie omgeving maakten ook dit jaar van deze TT een leuke en snelle tocht.
Wij klokten af op bijna 58 km met een mooie 25 AVS! Ik zal lang moeten nadenken om nog zo een gemiddelde voor de geest te halen
De Leffe(s) aan de meet waren dan ook meer dan welkom om de verloren zweetdruppels te kompenseren.
Lang getwijfeld tussen Haacht en Sint-Truiden maar uiteindelijk voor deze laatste gekozen. ik heb het mij niet beklaagd: schitterend weer, mooie omgeving, leuk parcours, uitstekende organisatie...
Mij zien ze hier volgend jaar alvast terug ! bedankt.
Heb de 70 km gereden bevoorrading was super, bepijling was goed,parcour was heel goed, behalve de verhardingen die ze overal aan het leggen zijn spijtig. Volgend jaar mogen ze me terug verwachten.
Vandaag toch maar afgekomen naar St truiden. 't was idd een schoon parcourske, vooral veel fruitboomkes gezien . De 70 km bleken er uiteindelijk 77 te zijn maar dat kon de pret niet derven. Onderweg misschien iets te veel betonstroken maar ze zijn daar precies alles aan het volzwieren met beton dus daar kon de organisatie weinig aan doen denk ik.
Aan de eerste stop efkens een klapke gedaan met Level en aan de tweede stop ben ik point 7 nogeens tegenhet lijf gelopen. Ook hebben ze mij bij de tweede stop voort kunnen helpen met wat gereedschap want men linker crank was losgekomen. Waarvoor nogmaals mijn dank aan de mannen en vrouwen aan de tweede bevoorrading
Voor mij was het een geslaagde tocht. En de appelkes op 't einde hebben goed gesmaakt
76,7 km, avg. 24,5
De 70 km gereden, (82 km op de teller wegens 2x misgereden) voor de rest 23km gem. en 3u 40min gereje, max. speed 53 km/u
Zoals verwacht weer een schitterende TT. had hem vorig jaar ook gereje.
Toch enkele kleine minpuntjes vermelden.
• Bepijling mocht op sommige plaatsen iets beter.
• Iets te veel asfalt maar het stoorde niet echt, stukken die vorig jaar nog gewoon zand en gravel waren, waren nu verharde fietspadenn, goed voor de gewone fietsers maar spijtig voor ons.
• Eerste bevoorading van de 70 km dik oké, 2de bevoorading toch een beetje poverkes.
Het weer was in elk geval ideaal. Heb weer een prachtige TT gereje. De appelkes achteraf vindt ik een mooi extraatje.
Mooie tocht daar. Na enige twijfel (zie enkele pagina's terug) toch voor de 45km en die "vlot" kunne uit rijden, een mens is soms toch beter dan hij denkt
Alles was voor mij in orde weer, bepijling, parcour, bevoorrading en apres met ne frisse Leffe. Kortom een zalig zondag voormiddagje.