Zewieties Bike Event '07 - 22 april 2007 - Waregem

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
zwiebertje
Mountainbiker

Post by zwiebertje »

Op de renbaan is er veel plaats voor te parkeren!! :lol: #-o
Voor 10 euro kunt ge daar wel staan met de autocar voor ne gansen dag?

Als ge met uw paard komt,parkeren aan de stallingen! :lol: :wink:
Vergeet het beestje wel niet op tijd te voorzien van gerstenat met dit warme weer! :drunk: 8)
spetter
Mountainbiker

Post by spetter »

:oops: Succes Brechtje... ik denk aan jou!
MTB-Tibi
Mountainbiker
Location: Sportivo full xt group/Trek 6500/Orbea Opal Carbon/Scatto Black Hawk

Post by MTB-Tibi »

Nog niet zo lang terug en hier is m'n (klein) verslagje :lol:

+goeie georganiseerde tocht!
+goeie wegbewijzering
+mooie bosstukken
+mooie beklimmingen
-Op de 1ste bevoorading was er enkel nog water, sportdrank, een stukje sinaasappel en banaan & peperkoek... is dit normaal of komt het door het feit dat wa laat gestart waren en daar laat aankwamen? :-?
+Lekkere redbull en leo toen we toekwamen
-Bij de masage-stand was er niemand te zien! :(
+redelijke bikewash
-spuitkracht van douches (zoals op meeste tt's wel... :roll: )

we gingen voor de 100, maar op een snelle afdaling zijn er viel er 1 en 2 andere zijn ertegen geknalt (en we waren maar met 5...) en daardoor hebben we maar de 30 gedaan :(

Maar toch, een mooie tocht! :-D
Klimmerken
Mountainbiker

Post by Klimmerken »

Chrono 105km: Alles zag er goed uit vanmorgen en goeie benen om ertegen aan te gaan. Het draaide gewoon perfect tot ik aan de schelde kwam en een eerste keer lek reed. Terug de fiets op naar de bergzone. Na tiental km was het weer prijs, net na de patersberg in de afdalling terug plat. Dankzij een sympathieke mountainbiker een nieuwe band gekregen. Daarna zijn we met 2 gereden maar bij mij was de fut er bijna uit. Daarna van de pech gespaart gebleven. Ik kwam aan met een tijd van 4u.14min. maar ik moet er nog 10 tot 15min. bijtellen voor mijn lekke banden. Teju tzat niet mee. Nogmaals bedankt aan die man die voor mij heeft gereden en voor de band. Sommige afdallingen waren gevaarlijk, ik hoop dat iedereen er heelhuids zijn doorgekomen.
DjJoe
Mountainbiker

Post by DjJoe »

goeie benen zou ik ook wel eens willen..klimmerke als ge eens niet fietst laat het dan weten..ik kom er dan eens om....verder toch genoten van deze tocht...wel onderweg wijselijk beslist om toch maar een stukje in te korten en de 77 km gevolgd....ik zelf heb géén pech gehad vandaag maar ik heb wel twee pechvogels ( een mannetje en een vrouwtje) kunnen helpen...ik moet wel zeggen dat het vrouwtje heel goed hare plan kon trekken op een klein detail na maar dat was de moeite niet om te vermelden...dat was juist aan dat scherp bochtjen net na de top van de kluisberg....lol het was daar ook dat ik een biker hoorde roepen en tieren....bleek dat hij met zijn edele delen onzacht tegen zijn fietsbuis was terechtgekomen....verder nog een biker geholpen die zijn ketting compleet vast had gezet....vooral met materiaal en ideeen....bij deze..als je een grote toer rijdt neem dan minstens een multi-tool mee ....ik heb ook altijd een tangetje bij...soms heel interessant...zoals vandaag....
de tocht zelf was prima...wel een beetje flauw dat de zewieties reclame maken met een volledig nieuw uitgetekend parcours terwijl ze de rit van vorig jaar gewoon omgedraaid hebben...maar ja..echt erg is dat niet...
Ook benieuwd naar de scherpere tijd van jan B.....om 14u 30 stond hij nog niet vermeld
willemske
Mountainbiker

Post by willemske »

Iemand de uitslag?

Wie was de biker die vroeg om samen met mij te starten?
Anders sorry je was te snel voor mij :lol:.
De Janssens
Mountainbiker

Post by De Janssens »

chrono gedaan en genoten alhoewel ik volgend jaar dezelfde afstand doe zonder chrono want 5€ meer betalen enkel en alleen voor het opmeten van je tijd vind ik overdreven. (maar ja, ze moeten ergens het prijzengeld halen zeker)
ik had nochtans in dit topic de vraag gesteld of er voor de chronorijders nog iets extra zou zijn, maar daar antwoorden ze natuurlijk niet op als het antwoord "nee" is.
zelfs Met een t-shirtje zou ik al tevreden zijn.
Langs de andere kant heeft mijn vriendin 2€ betaald voor 50km met 2 bevoorradingen, das dan wel goed =D> =D>

iets anders nu : heeft iemand de juiste hoogtemeters van de 100km ???
alvast bedankt en slaapwel :-)
Last edited by De Janssens on Sun 22 Apr 2007 17:53, edited 1 time in total.
Vlammer
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Expert, Colnago ARTE, Ridley Scorpion, Scott scale ltd

Post by Vlammer »

Vandaag ook deze mooie tocht gereden.
Had een tijd van 04hr 12' 38". Gewoon goed.

Geen reden van klagen, ook niet ivm organisatie, die vond ik goed en iedereen was vriendelijk.

Dus weeral een geslaagde tocht en op naar de volgende!
The Raceface
Mountainbiker

Post by The Raceface »

Hoogtemeters op de 100 km :

1299 op GPS
1191 met fietscomputer.
willemske
Mountainbiker

Post by willemske »

Niemand een uitslag? :(
Post Reply