22/04 Mtb Sint-Truiden.

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
orbea-rider
Mountainbiker

Post by orbea-rider »

Wij gaan zeker aanwezig zijn op de tocht, ik ken de streek daar wel wat en het is niet bepaald vlak te noemen nee.

dus jongens tot morgen......... :roll:
pctunner01
Mountainbiker

Post by pctunner01 »

oke bedankt ik ben der morgen met de mtb datis zo'n 18 km fiets toto daar
madskatingcow
Mountainbiker
Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019

Post by madskatingcow »

Wij zijn net geweest =P~ Tijdens het passeren langs het vertrek om 14.30 waren de organistoren net klaar met afpijlen. Even gepolst of het kon om het parcours wegens Houffalize morgen vandaag reeds niet te rijden. De inschrijvingsstrookjes werden bovengehaald (nrs 1, 2, 3 en 4 zijn reeds weg, sorry :lol: ), en hebben we elk 2 euro betaald.

Het parcours ligt er prima bij, zeer stoffig maar absoluut de moeite :-D Ten opzichte van vorigjaar is er hier en daar wat veranderd. Alleen jammer dat er zo enorm veel gebetonneerd is tov vorige editie :-? Als ze aan dit tempo voortdoen de koersfiets volgend jaar.

Op 2 plaatsen ontbraken de pijltjes (ondertussen opnieuw geplaatst melde men ons), waardoor we wat moeten zoeken hebben. Aan de finish 90,6 km op de teller, aan een gemiddelde van 22 km / h (zonder het vele zoeken zat er zeker +23 in).

Aanrader, allen daarheen! Nogmaals dank dat we vandaag al mochten 'verkennen' :wink:
pctunner01
Mountainbiker

Post by pctunner01 »

hallo ik ben juist thuis met de bike de organisatie was prima als je stukken had moest je maar bellen en probeerde u te helpen

ik heb de 25km gereden weg stukken aan de fiets ketiing over

ps iemans met een zwarte spezialisde die gespot was voor een ketting slotje te zoekn maar spijtig genoeg had hij er geen toch al bedankt voor de hulp
de voedsel voor raad was goed proberen volg jaar terug te komen
filsdanvers
Mountainbiker

Post by filsdanvers »

Daar zien ze mij volgend jaar weer.

Spijtig dat er van de bloesem niet veel meer overschoot.
Rekening houdend met de opwarming van de aarde, mag hij volgend jaar een week eerder plaatsvinden.

Voor de rest alles meer dan OK, wij danken dan ook de organisatie voor deze geslaagde TT.
maltje
Mountainbiker

Post by maltje »

Net terug van een leuke rit.
Echt een toeval,vorige woensdag nog gaan wandelen en vandaag enkele km dezelfde weg gevolgd.
In het begin al met een paar mensen verkeerd gereden,blijkbaar hadden enkele clowns pijltjes verhangen.
Ook na (ik dacht 28km) een tijdje langs velden blijven rijden maar nergens pijltjes gezien,dan maar door het veld gereden richting baan en daar terug pijltjes gevonden.
Mooie bloesems,te veel verharde weg,schitterende bevoorradingen.
Af en toe mocht er een bordje meer staan aan de kruispunten.
Was getuige van een bijna aanrijding tussen een mountainbiker en een gewone fietser.
Het was niet zo zwaar als vorige week Rillaar maar het was wel ver genoeg(78km!!!)
Ben blij dat ik geweest ben,dit is een omgeving waar ik nog nooit gefietst had.
c u
BeeMWeke
Mountainbiker
Location: Epic Expert 07 / Specialized Allez 05 / + een ouwe Rockhopper om met de kids rond te rijden

Post by BeeMWeke »

Zo, eerste test voor Benji en Specialeke, we waren om 7u15 aan de inschrijving (behalve Yves natuurlijk), en daarmee bij de eersten die vertrokken. Bij de eerste helling liet Benji een gat vallen, een veeg teken ? Maar dit was dan ook zijn allereerste toertocht, hij heeft achteraf de 45 uitgereden, ik ben benieuwd wat zijn gemiddelde was. Aan de eerste bevoorrading kwam Yves aan tijdens mijn tweede pateeke, maar daarna ging ik op hetzelfde elan verder en na twee hellingen was hij weg. Jammer genoeg kwam toen die versgezaaide akker met wel erg weinig bepijling zodat we met een viertal het hele veld omgeploegd hebben om vast te stellen dat we onmiddellijk naar rechts hadden gemoeten na het oprijden (uiteindelijk bijna 78 op de teller wegens 2 x misgereden !) Even later ook nog eens lek, dus ik dacht dat ik Specialeke nooit meer ging inhalen, maar toen ging de gsm, Specialeke met de melding dat hij de 70 niet uitreed (was zelf 2 x lekgereden (zou ik ook zeggen :wink: )), dus de ouderdomsdeken is weer als enige aan de finish gekomen, weliswaar met een slap gemiddelde van net 20, maar het concert gisteren (Scissor Sisters in Hasselt, heel goed trouwens) en de Quick achteraf zal daar ook wel een rol in gespeeld hebben, evenals het totale gebrek aan training de voorbije vier weken. Al bij al een aangename verrassing en deze week bijtrainen voor Langdorp volgende week. Volgend jaar hier weer op post, uitstekende bevoorrading, alleen een paar pijltjes extra zou het leven vandaag veraangenaamd hebben.
orbea-rider
Mountainbiker

Post by orbea-rider »

ik ben vanmorgen ook geweest, schitterende toht en lekkere bevoordingen wij hadden 57 op de teller staan met gemiddeld 23km/h
alleen een paar extra pijltjes waren welkom geweest.

Voor de rest was alles super. =D> =D> voor de organisatie

Volgend jaar ben ik er zeker weer bij.
jaco
Mountainbiker

Post by jaco »

was dik in orde =D> =D> =D>
pctunner01
Mountainbiker

Post by pctunner01 »

wat waren jullie top snelheden ik had op^een stuk 57.02km/per uur een gemiddelde van bijna 24per uur
Post Reply