houffalize 2007

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Conrad
Mountainbiker

Post by Conrad »

Nog eens iets geheel ANDERS.

DIe World Cup Party, de zaterdag avond om 21u30. Wat moet ik me daarbij voorstellen? 8) :-D
ATEGEV
Mountainbiker

Post by ATEGEV »

A d r i wrote:Dat zal afhangen van de weersomstandigheden vermoed ik, het parkoers is +- 7.5 km lang maar de eerste ronde is maar een halve.
Ik schat dat je in de open en andere master en junior klassen zo'n 3 rondes zult dienen te fietsen, misschien 4 maar dan ga je stevig over het uur gaan.
Vrouwen een ronde minder in principe.

Ik ga vrijdagmiddag al naar ginder, ik wil wel effe in het perscentrum gaan kijken en zien of er daar al info is over het aantal ronden.
Als ik een PC vind zal ik het posten.
Damn

Ik had gehoopt dat we tegen de 2 uur gingen mogen rijden. BIj wedsrijden van 1h zijn die explosieve mannen in't voordeel. Is de tweede keer dat ik een XC rijd (vorig jaar BK studenten).

Rij wel al een 2 jaar de meeste Ardennenchrono's. Normaal heb ik geen intervaltrainingen van doen, heb er deze week wel ee paar gedaan. En er nu nog rijden heeft oo geen nut meer vrees ik. Het zal losrijden worden tot zaterdag. :-?
fouby
Mountainbiker
Location: Specialized Stumpjumper FSR 29 650B , Scott Scale PRO 29

Post by fouby »

De startvolgorde is die volgens inschrijving in de open cat.?
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

2 jaar geleden reden de Juniors en Masters 4 ronden van 5.3 km, de vrouwen een ronde minder.
De Open klasse reed 3 ronden.
Maar troost u, elke ronde is 320 hoogtemeters, je zal het wel voelen denk ik :drunk:
manitou.
Redactie

Post by manitou. »

ATEGEV wrote:
A d r i wrote:Dat zal afhangen van de weersomstandigheden vermoed ik, het parkoers is +- 7.5 km lang maar de eerste ronde is maar een halve.
Ik schat dat je in de open en andere master en junior klassen zo'n 3 rondes zult dienen te fietsen, misschien 4 maar dan ga je stevig over het uur gaan.
Vrouwen een ronde minder in principe.

Ik ga vrijdagmiddag al naar ginder, ik wil wel effe in het perscentrum gaan kijken en zien of er daar al info is over het aantal ronden.
Als ik een PC vind zal ik het posten.
Damn

Ik had gehoopt dat we tegen de 2 uur gingen mogen rijden. BIj wedsrijden van 1h zijn die explosieve mannen in't voordeel. Is de tweede keer dat ik een XC rijd (vorig jaar BK studenten).

Rij wel al een 2 jaar de meeste Ardennenchrono's. Normaal heb ik geen intervaltrainingen van doen, heb er deze week wel ee paar gedaan. En er nu nog rijden heeft oo geen nut meer vrees ik. Het zal losrijden worden tot zaterdag. :-?
zie maar dat je materiaal eens goed in orde is
en resevermateriaal bijhebt
:wink:
u kennende :lol: :lol:
grapje he
ATEGEV
Mountainbiker

Post by ATEGEV »

manitou. wrote:zie maar dat je materiaal eens goed in orde is
en resevermateriaal bijhebt
:wink:
u kennende :lol: :lol:
grapje he

Ik reken op u hé Gert, om daar la,gs de kant te staan met een koppel wielen en enkele bidons :roll: .

Adri wrote:2 jaar geleden reden de Juniors en Masters 4 ronden van 5.3 km, de vrouwen een ronde minder.
De Open klasse reed 3 ronden.
Maar troost u, elke ronde is 320 hoogtemeters, je zal het wel voelen denk ik
Dat zal zeker zo zijn dat ik het ga voelen, iedereen trouwens. Ik vrees alleen dat het te kort zal zijn om veel goed te maken. Ben niet zo'n felle starter.
Turner
Mountainbiker

Post by Turner »

fouby wrote:De startvolgorde is die volgens inschrijving in de open cat.?
Geen idee, daar ben ik ook wel benieuwd naar! Ik heb een mailtje gestuurd naar de organisatie maar geen reactie....
christoph
Mountainbiker

Post by christoph »

Weet er al iemand meer over het nieuwe gedeelte van het parcours???
Is het steil klimmen en afdalen en technisch?
pervelo
Pro
Location: Thompson/Bmc/pervelo bike/tune,chris king,no tubes,black spire.......

Post by pervelo »

Gerrit Delfosse is 2de geworden bij de Masters 1! :bounce: :bounce:
ka.dee
Management

Post by ka.dee »

Alles over Houffa op onze homepage.
Na elke westrijd komt het verslag direct online!
Post Reply