22/04 Mtb Sint-Truiden.

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
Frankyspec
Mountainbiker

Post by Frankyspec »

Op de afstanden 55 en 70 km zijn er 2 bevoorradingen voorzien,die de afstanden mooi in gelijke delen opsplitsen :lol:
En het weerbericht spreekt van rond de 24 graden,ideaal mtb weer :drunk:
Na afloop staat ook,voor de liefhebbers, de leffe koud =D>
In ieder geval veel bike plezier verzekerd komende zondag 8)
forza_inja
Mountainbiker

Post by forza_inja »

aha, de leffe staat koud ......... nu kom ik zeker af 8)

tot zondag he mannen, ik ga daar vertrekken rond negen uur
Gé claxon
Mountainbiker

Post by Gé claxon »

ik bloesem van verlangen om die bloesem es te zien :bounce: :bounce:
Davve
Mountainbiker

Post by Davve »

Ik ben ook van de partij, weet enkel nog niet voor hoeveel km. Vermits het nog maar mijn tweede toertocht is weet ik nog niet zo goed wat ik aankan. Is de 70 km zwaarder dan de 60 km van vorige week in Rillaar?
Headshot
Mountainbiker
Location: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder

Post by Headshot »

adres voor GPS?
Point7
Mountainbiker

Post by Point7 »

Headshot wrote:adres voor GPS?
Ik heb Hasseltsesteenweg 103 te Sint Truiden ingegeven in mijn tomtom.
Frankyspec
Mountainbiker

Post by Frankyspec »

Hou wel rekening dat de afstanden iets meer zijn dan voorzien,dit omdat we bepaalde aanpassingen hebben moeten doen en ook om zo veel mogelijk onverhard parcours te kunnen aanbieden.
Dit komt neer op een extra 4 km voor de 70km en net iets boven de 800hm. :oops:
Voor de kortere afstanden is het verschil nog kleiner :lol: de juiste afstanden worden natuurlijk wel aangegeven tijdens de inschrijving en daar kunnen jullie ook de kaarten bekijken van alle afstanden 8)
Of het vergelijkbaar is met de 60km van Rillaar kan ik niet zeggen omdat we ter plaatste stukken hadden aan onze aanhangwagen en dus met de fiets terug richting St-Truiden zijn gefietst #-o
Alles is afgepijld en vanaf morgenvroeg om 7h30 beginnen de controles op alle afstanden,dit om eventuele vergissingen te voorkomen.

Tot morgen eventueel,alles zal dik in orde zijn :wink:
pctunner01
Mountainbiker

Post by pctunner01 »

hallo het rond punt waar jullie vanb spreken is dit aan de ijscremerie van de limone ik wil komen maa rik kom met de fiets van hasselt af daarom
Specialeke
Mountainbiker
Location: Specialized 29" Expert Carbon - Crossmax ST - S-works / Xx afmontage - Merida Reacto Cosmic car

Post by Specialeke »

BeeMWeke wrote:specialleke en ik zullen ook dit jaar weer van de partij zijn, alleen weet ik niet in welke toestand (ga de avond ervoor met mijn vrouwke naar een concert van de scissor sisters dus heel fris zal het niet zijn), daarenboven is de conditie na mijn verandering van job ook al niet optimaal en de bevoorradingen met patisserie zullen niet van dien aard om het gewicht te verbeteren. Gelukkig nemen we een "beginneling" mee (die vroeger wel triathlon competitie deed) dus met wet geluk kom ik niet als laatste van de 3 aan. We moeten dan ook nog eens extra vroeg vertrekken want mijn betere helft moet helpen bij de eetdag op school zodat ik babycorvee heb. Allez, tot zondag om 7u15 hè mannen !
Ik kijk er naar uit, t'is de derde keer dat wij hem rijden en iedere keer was het een genot. Juist nog wat gaan losrijden, fiets gewassen en ingeladen en nu maar wachten tot morgenvroeg half 8.

I will be present.

Tot morgen

Grtz
The Level
Mountainbiker

Post by The Level »

pctunner01 wrote:hallo het rond punt waar jullie vanb spreken is dit aan de ijscremerie van de limone ik wil komen maa rik kom met de fiets van hasselt af daarom
yep dat is dat rond punt in melveren
Post Reply