21/04/07 Peter van Petegem classic

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
RigolleM
Mountainbiker

Re: inschrijvingsgeld

Post by RigolleM »

Xtreme-Biker wrote:Weet er eigenlijk iemand wat de deelname prijs is van de langste mountainbiketoertocht? Op de site van mountainbike.be ( hier dus ) staat tussen 2.5 en 3.5 euro en op de site van de tocht spreken ze van 10 euro.
Ik moet me wel nog op de dag zelf nog inschrijven morgen dus.

groeten Tom
Inschrijvingsprijs

* Inschrijvingen vóór 15 april 2007 MET EXCLUSIEF T-SHIRT:
o Vergunninghouders (WBV, BBR met BA-verzekering, VWB): € 7
o Dagvergunningen: € 9
o Vergunninghouders (WBV, BBR met BA-verzekering, VWB) -14 jarigen: € 4
o Dagvergunningen -14 jarigen: € 5

Voor België gebruikt u een overschrijving op naam van PVPClassic, 850-8298753-13. Voor het buitenland een overschrijving op naam van PVPClassic, IBAN: BE08 8508 2987 5313 - BIC: SPAABE22

* Inschrijvingen ter plaatse: (zonder T-shirt)

o Vergunninghouders (WBV, BBR met BA-verzekering, VWB): € 8
o Dagvergunningen: € 10
o Vergunninghouders (WBV, BBR met BA-verzekering, VWB) -14 jarigen: € 5
o Dagvergunningen -14 jarigen: € 6

€ 10 dus met een dagvergunning
Last edited by RigolleM on Fri 20 Apr 2007 19:44, edited 1 time in total.
.::Andy::.
Mountainbiker

Post by .::Andy::. »

ben je vergunninghouder?
Xtreme-Biker
Mountainbiker

Post by Xtreme-Biker »

neen, dagvergunning moet ik nemen
.::Andy::.
Mountainbiker

Post by .::Andy::. »

dat zal 10€ zijn dan
Fritsie
Mountainbiker

Post by Fritsie »

Nog geen bevestiging van mijn voorinschrijving gezien. Ik neem dus maar
mijn bewijs mee. We zullen morgen wel zien. Ik ben benieuwd.
lok 36000
Mountainbiker

Post by lok 36000 »

Al een tijdje terug vanuit Oudenaarde en ik ben teleurgesteld. Na het mooie MTB parcours van vorig jaar waren de verwachtingen behoorlijk hoog gespannen. Zeker omdat men nu vertrekt vanuit Oudenaarde waar heel wat heuveltjes liggen. Het off-road gehalte lag bedroevend laag heel vaak dacht ik het zal langs daar of ginder zijn want daar een schoon stukje werd er gewoon rond gereden via beton. Vooral rond Huise, Nokere, en Kruishoutem was het toch wel heel erg gesteld. Daar heb ik nauwelijks off-road gevoeld.
De tocht zelf heb ik gereden met mijn collega Edse, altijd plezant om niet alleen op pad te moeten gaan. Verder als bekende forumbikers nog Lichterveldenaere en de Familie Plateau gespot.
Verder zullen ook heel wat mensen die gestart zijn voor 35km VTT nogal gevloekt hebben. De splitsing was pas aan 44km ongeveer en gaan ze dus aan zowat 50km gekomen zijn. Een paar kilometer ernaast kan zijn maar een marge van bijna 50% is toch wel zeer ruim, het zijn toch niet allemaal kilometerwreters.
Dus vandaag veel kilometers gemaakt (ook met de fiets heen en terug) maar dat is dan ook het enige. Dus indien ik volgend jaar terugkeer zal het voor de wegrit zijn (altijd schitterende omlopen).
zenlord
Mountainbiker

Post by zenlord »

Ik kan lok 36000 alleen maar bijtreden. Enige lichtpunt was het goede weer en het meisje met de gele T-shirt (met als opdruk 'I love mountainbike(rs ;))') die ik zowel tijdens de tocht als na de tocht ben tegengekomen.

Voor de rest: veel te duur (T-shirt en drinkbus moeten voor mij echt niet), slecht bepijld (verschillende keren met verschillende mensen verkeerd gereden), veel te weinig off-road (zeker na de tweede bevoorrading: wat was me da?) en als klap op de vuurpijl vond ik de bevoorradingen ook niet denderend, als je ziet wat je op sommige andere TT's voorgeschoteld krijgt...

Dit is een tocht die echt voor coureurs gemaakt is en het MTB-gedeelte werd er gewoon bijgesmeten. Volgend jaar doe ik 'em op de baan of vind ik wel iets anders.

Zl.
PATS
Mountainbiker

Post by PATS »

70 KM gereden eerste deel nog te doen
laatste 35 KM VTT ? OF Veel Teveel Tarmac
mij zien ze niet meer terug of zal op de baan zijn .
grote plateau
Kerstman

Post by grote plateau »

Ook terug van de 70km vtt-tocht;samen met klein plateautje. 8)

Vanmorgen met volle spirit naar Oudenaardevertrokken,waar we al een afgetrainde lokske36000 :wink: en Edse tegen het lijf liepen.

Met gemengde gevoelens huiswaarts:het eerste deel viel echt wel reuze mee wat het off-road gedeelte betrof.De prachtige vergezichten :roll: en de stekelige :bounce: hellingskes konden ons wel bekoren.Klein plateautje heeft wel degelijk haar klein plateautje :evil: :lol: kunnen gebruiken.

Na de eerste bevoorrading was het al een stukske minder off-road maar toch nog behoorlijk met enkele leuke stukskes. :(

Na de tweede(wat povere)bevoorrading had de rit veel mee van een wegrit :cry: ;maar dat was dan weer welgekomen voor K.P [-o< omdat het terug wat op en neer ging en ze voor de eerste keer boven de 50km ging en met succes. =D> =D> =D>

Wij hebben ons persoonlijk zeer goed geamuseerd maar ik kan begrijpen dat de echte mtb-liefhebbers wat op hun honger bleven zitten in het laatste deel.
Nog een fris "enameke" gedronken :drunk: in het zonnetje en onze fietsdag was weer geslaagd.

We denken toch om er volgend jaar opnieuw bij te zijn,want het was bij momenten toch wel echt genieten van de streek.
jaatje
Mountainbiker

Post by jaatje »

KOM OOK NIET MEERT TERUG
te duur, geen goede bepijling, banden versleten op asfalt, magere bevoorrading
Post Reply