bikepartners regio Opwijk
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- crash biker
- Mountainbiker
Post by crash biker »
Gooik staat op 06/05 op ons programma.
(Het merendeel van de "Straf in Bergaffers" bestaat ook uit ex-KSA-ers(KSJ) van Droeshout uit de jaren 80-90.....)
(Het merendeel van de "Straf in Bergaffers" bestaat ook uit ex-KSA-ers(KSJ) van Droeshout uit de jaren 80-90.....)
- crash biker
- Mountainbiker
Post by crash biker »
Goe gebiked - 56 min en een paar oneffenheden....Streets wrote:hoe was de training gisteren?
mooi gemiddelde?
Streets
Dit ondanks het oponthoud onderweg door 2 "Bergaffers" die in tegenovergestelde richting kwamen.
'k ben seffes verplicht om na't werk opnieuw bij Thursdays mijnen dorst te gaan lessen : helm, bril,......er vergeten gisteravond !!
- Streets
- Mountainbiker
- Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf
Awel jaMillenniumbiker Mitch01 wrote:@ streets
Die samenvoeging zie ik wel goe zitten.
Moeten eens bespreken hoe en wat jullie dit nu doen met die teneukes.
Koop je die gewoon aan als lid?
zonnige grtz vanuit gent
mitch
maar het bedrag van de aankoop is afhankelijk van de tussenkomst insponering.
het restbedrag wordt dan verdeeld over de leden-intekenaars.
Mischien moet het bestuur dit verder bekijken hoe dit dan praktisch kan en over hoeveel mensen het dan effectief gaat?
(@ ook voor Crash en co dus)
@ idereen, is het geen idee om een soort van lidgeld te vragen?
dan maken we ons lid van een vwb vereniging ofzo? dan ben je verzekerd tijdens fietsactiviteiten
dit kost 25€ pp en vanaf 10 leden ben je officieel erkend als fietsclub, dus beijvolg ook alle clubactiviteiten,....
(http://www.vlaamsewielrijdersbond.wad.b ... _navID=79&)
Streets
- crash biker
- Mountainbiker
HOUFFALIZE - WERELDBEKER
Post by crash biker »
1 Opwijkenaar ontdekt in de deelnemerslijst van de "open wedstrijd" op zaterdag : de Gert Borré (van d'Hulst) !!!

- crash biker
- Mountainbiker
Re: HOUFFALIZE - WERELDBEKER
Post by crash biker »
Maar is blijkbaar niet aan de start verschenen.........crash biker wrote:1 Opwijkenaar ontdekt in de deelnemerslijst van de "open wedstrijd" op zaterdag : de Gert Borré (van d'Hulst) !!!
=D> =D> =D>
- Streets
- Mountainbiker
- Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf
Gisteren een schiterende sneak preview gekregen met Den Daan.
Hij heeft een heel stuk van den tocht samen met ons gereden.
(kwestie dat we hem vrijdag samen met patje en vasseur met kids zouden mee helpen uitpijlen)
Ik wel een serieuze sollicitatie gedaan naar de crash biker zijne naam.
2 keer gevallen, een keer toen de weg "weg"was en ik voet aan grond moest zetten, een keer toen het baatje ophield en ik beweerde dat het baatje doorliep
maar we zijn op het terras van thursdays toegesukkeld.
(en ik op tijd op de feest
Streets
Hij heeft een heel stuk van den tocht samen met ons gereden.
(kwestie dat we hem vrijdag samen met patje en vasseur met kids zouden mee helpen uitpijlen)
Ik wel een serieuze sollicitatie gedaan naar de crash biker zijne naam.
2 keer gevallen, een keer toen de weg "weg"was en ik voet aan grond moest zetten, een keer toen het baatje ophield en ik beweerde dat het baatje doorliep
maar we zijn op het terras van thursdays toegesukkeld.
(en ik op tijd op de feest
Streets
- Tom
- Mountainbiker
Re: HOUFFALIZE - WERELDBEKER
Spijtig genoeg strooide gezondheidsredenen roet voor zijn wielen. Straffe biker, de Gert !crash biker wrote:Maar is blijkbaar niet aan de start verschenen.........crash biker wrote:1 Opwijkenaar ontdekt in de deelnemerslijst van de "open wedstrijd" op zaterdag : de Gert Borré (van d'Hulst) !!!
![]()
![]()