Hebben jullie al rare dingen tegegekomen tijdens het biken?

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Post Reply
Geo Bhiker

Post by Geo Bhiker »

Aan het militair vliegveld van Saint Hubert (foto: http://maps.google.com/?z=14&ll=50.035,5.450&t=k&om=1)
stak er een everzwijn net voor mij de weg over. Pech, op 2 meter van de weg is er een omheining waar het beest niet door kan. Het rent tussen de stuiken langs de omheining en steekt weer voor mjn neus over. Toen kwam er een varkentje met een lange snuit en ...
tpl
Mountainbiker

Post by tpl »

Handige Harry wrote:aha er schieten me nog enkele anekdotekes binnen!
- in testelt aan de mast eens over nen dikke bobbel gereden, bleek dat een schildpad van 35 cm te zijn!

- en ook in testelt, daar aan de mast kwam ik een groepke chinese studenten tegen die daar kwamen wandelen, die hadden nog nooit ne biker gezien denk ik want ik heb met alle chinezen op de foto toen gestaan!!!!
Dus gij zijt die onverlaat die onze michel heeft platgereje!!!??? :-?

Chinezen? Testelt bestaat uit één bakker, een versleten kerk, een bergske en 768 koebeesten. Wat komen die hier zoeken?
KAMELEON
Mountainbiker

hy

Post by KAMELEON »

tijdens een wedstrijd in spa in volle afdaling op ne kinderbuggy gereden
een in frankerijk de verkeerde weg opgestuurd door ne signaalgever
de ravijn in met zen drie
niet zelf meegemaakt maar op de autosnelweg 2 FIETSEN van de rek zien vallen
Gumball
Mountainbiker

Post by Gumball »

In Dominicaanse republiek gaan biken met gids in de regen (met onweer) en problemen gekregen met derailleur. We zijn de derailleur aan het maken en bliksem (vuurbol) slaagt in op een boom op 10meter van ons. Daarna beginnen snel lopen naar volgend huisje om te schuilen.

Jack Russell die mij achterna loopt en in mijn schoenen begint te bijten. Schoen toch kunnen lostrekken en schop naar achter geven. Jacky dan maar afgedropen.

Bijna eekhoon in voorwiel..

Op Cristalp vele lijken, fiets voortduwend en vloekend, de Pas de la Lona zien nemen.
Darko
Mountainbiker

Post by Darko »

Dreo en Wee wrote:
i-Mac wrote:Tijdens het fietsen heb ik nog koppeltjes tegengekomen, maar op mijn loop route zie ik er regelmatig van "katoen" geven 8) Ze denken allemaal dat het een rustige plaats is, maar niets is minder waar.

Wat ik wel veel doe, is met mijn Cercle wielertrui doorheen het Olymiapark naar huis rijden. De supporters van onze flauw-zwarte buren kijken steevast raar op. Ik hou ook genoeg snelheid om geen hooligan tegen te komen die graag motten uitdeelt. :wink:
FLAUW-ZWART:::kalm he,,,blauw-zwart club vant stad
1 2 3e op de boerderiee!! Wa is de prijs van patatte??
daelman
Mountainbiker

Post by daelman »

€5.40 voor ne kilo! ? :roll:
Handige Harry
Mountainbiker

Post by Handige Harry »

TPL het is echt waar da was een uitwisselings programma of zoiet en die kawamen met begeleiders en gidsen wandelen en passeerden daarbij de de mast berg in testelt!!! die hadden nog nooit ne mountainbiker gezien!

schrap diene beenhouwer almaar die is ook al weg heb ik gezien!!!
van een streekgenoot uit scherpenheuvel
De Janssens
Mountainbiker

Post by De Janssens »

ik heb daarnet een konijn doodgereden, het kwam met het hoofdje onder het achterwiel terecht. RIP konijntje.
den mountenbiker
Mountainbiker

Post by den mountenbiker »

de janssens wrote:ik heb daarnet een konijn doodgereden, het kwam met het hoofdje onder het achterwiel terecht. RIP konijntje.
D'as pech hebben, ik heb er ook al veel tegen gekomen :roll:
en juist kunnen ontwijken #-o
JurgenG
Mountainbiker

Post by JurgenG »

Vorige zondagavond nog een kort tochtje aan het doen op openbare asfaltbaantjes. Terwijl ik rustig aan het genieten ben van het mooie weer hoor ik plots links van me [BANG] [BANG]. Als je het lood boven je hoofd hoort passeren van het eerste schot krijg je een akelig gevoel, als je dat van het tweede schot tegen je arm en helm krijgt is 't nog wel wat meer schrikken...
Resultaat: serieuze blauwe plek op mijn bovenarm en ikke redelijk p*ss*d.
Fietske gedraaid en dwars door het veld richting schutters die net achter een bult zaten. Bleek dat ze vanop hun plaats de weg niet konden zien en ze hadden in hun jachtcursus blijkbaar vergeten uit te leggen dat ook hagel in een kromme baan vliegt.
Hun eerste reactie: 'gij moet daar maar niet passeren'. Toen ik mijn GSM'ke greep om de arm der wet te bellen konden er plots wel excuses af.
Post Reply