22/04 Mtb Sint-Truiden.

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
nidecker
Mountainbiker

Post by nidecker »

Oke dan mogen jullie me verwachten
maltje
Mountainbiker

Post by maltje »

nidecker wrote:Forza_inja

Ik kan u verzekeren dat het daar een schone omgeving is. Ik heb daar daar in de omgeving op internaat gezeten 6 jaar (Landen). En het gaat schoontjes op en neer. En nu dat de boomgarden in bloei staan zeker de moeite waard. Ik denk ook te gaan, ben namelijk van brasschaat, maar juist weet ik nog niet.
Ha,ook ene van Brasschaat!
Vanwaar ben jij ergens?Ik woon op de Kaart.
Zou misschien ook wel naar st truiden gaan,maar vind het wat ver.
Tis dat of Glabbeek.
tish
Mountainbiker

Post by tish »

maltje wrote:
nidecker wrote:Forza_inja

Ik kan u verzekeren dat het daar een schone omgeving is. Ik heb daar daar in de omgeving op internaat gezeten 6 jaar (Landen). En het gaat schoontjes op en neer. En nu dat de boomgarden in bloei staan zeker de moeite waard. Ik denk ook te gaan, ben namelijk van brasschaat, maar juist weet ik nog niet.
Ha,ook ene van Brasschaat!
Vanwaar ben jij ergens?Ik woon op de Kaart.
Zou misschien ook wel naar st truiden gaan,maar vind het wat ver.
Tis dat of Glabbeek.
Glabbeek of Sint-Truiden maakt niet zoveel verschil hoor.
Als je toch al van plan bent om af te zakken naar Glabbeek, zou ik zeker kiezen voor Sint-Truiden. :wink:
dmx
Mountainbiker

Post by dmx »

Gisteren nog even een toertje gaan doen in de streek. De ondergrond is kurkdroog, met veel stof en soms los grind.
sportyboy
Mountainbiker

Post by sportyboy »

Zit die pittige grashelling er dit jaar ook weer in? Ben vorig jaar bovengeraakt, al was het met de tong tussen den derailleur :P . Hoop em dit jaar vlotter naar boven te rijden :bounce:

Weet er ook iemand hoe de bevoorradingen staan opgesteld voor de 70km, kwestie van het nodige vocht lang genoeg in men bidonneke te houden.

TOT ZONDAG!!!
maltje
Mountainbiker

Post by maltje »

Hopla,ik ben overtuigd!
Ik kom voor de 70km
Wil wel zo vroeg mogelijk vertrekken,ben een trage vogel en wil op tijd thuis zijn voor de koers!
Tinman
Mountainbiker

Post by Tinman »

We komen ook...

Beetje doorfietsen en dan gaan we nog effe kijken bij de Amstel Gold Race in Valkenburg. Boogerd voor de laatste keer in aktie zien in de AGR.
BeeMWeke
Mountainbiker
Location: Epic Expert 07 / Specialized Allez 05 / + een ouwe Rockhopper om met de kids rond te rijden

Post by BeeMWeke »

specialleke en ik zullen ook dit jaar weer van de partij zijn, alleen weet ik niet in welke toestand (ga de avond ervoor met mijn vrouwke naar een concert van de scissor sisters dus heel fris zal het niet zijn), daarenboven is de conditie na mijn verandering van job ook al niet optimaal en de bevoorradingen met patisserie zullen niet van dien aard om het gewicht te verbeteren. Gelukkig nemen we een "beginneling" mee (die vroeger wel triathlon competitie deed) dus met wet geluk kom ik niet als laatste van de 3 aan. We moeten dan ook nog eens extra vroeg vertrekken want mijn betere helft moet helpen bij de eetdag op school zodat ik babycorvee heb. Allez, tot zondag om 7u15 hè mannen !
BeeMWeke
Mountainbiker
Location: Epic Expert 07 / Specialized Allez 05 / + een ouwe Rockhopper om met de kids rond te rijden

Post by BeeMWeke »

specialleke en ik zullen ook dit jaar weer van de partij zijn, alleen weet ik niet in welke toestand (ga de avond ervoor met mijn vrouwke naar een concert van de scissor sisters dus heel fris zal het niet zijn), daarenboven is de conditie na mijn verandering van job ook al niet optimaal en de bevoorradingen met patisserie zullen niet van dien aard om het gewicht te verbeteren. Gelukkig nemen we een "beginneling" mee (die vroeger wel triathlon competitie deed) dus met wet geluk kom ik niet als laatste van de 3 aan. We moeten dan ook nog eens extra vroeg vertrekken want mijn betere helft moet helpen bij de eetdag op school zodat ik babycorvee heb. Allez, tot zondag om 7u15 hè mannen !
BeeMWeke
Mountainbiker

Post by BeeMWeke »

Post Reply