DIe World Cup Party, de zaterdag avond om 21u30. Wat moet ik me daarbij voorstellen?
houffalize 2007
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- ATEGEV
- Mountainbiker
DamnA d r i wrote:Dat zal afhangen van de weersomstandigheden vermoed ik, het parkoers is +- 7.5 km lang maar de eerste ronde is maar een halve.
Ik schat dat je in de open en andere master en junior klassen zo'n 3 rondes zult dienen te fietsen, misschien 4 maar dan ga je stevig over het uur gaan.
Vrouwen een ronde minder in principe.
Ik ga vrijdagmiddag al naar ginder, ik wil wel effe in het perscentrum gaan kijken en zien of er daar al info is over het aantal ronden.
Als ik een PC vind zal ik het posten.
Ik had gehoopt dat we tegen de 2 uur gingen mogen rijden. BIj wedsrijden van 1h zijn die explosieve mannen in't voordeel. Is de tweede keer dat ik een XC rijd (vorig jaar BK studenten).
Rij wel al een 2 jaar de meeste Ardennenchrono's. Normaal heb ik geen intervaltrainingen van doen, heb er deze week wel ee paar gedaan. En er nu nog rijden heeft oo geen nut meer vrees ik. Het zal losrijden worden tot zaterdag.
zie maar dat je materiaal eens goed in orde isATEGEV wrote:DamnA d r i wrote:Dat zal afhangen van de weersomstandigheden vermoed ik, het parkoers is +- 7.5 km lang maar de eerste ronde is maar een halve.
Ik schat dat je in de open en andere master en junior klassen zo'n 3 rondes zult dienen te fietsen, misschien 4 maar dan ga je stevig over het uur gaan.
Vrouwen een ronde minder in principe.
Ik ga vrijdagmiddag al naar ginder, ik wil wel effe in het perscentrum gaan kijken en zien of er daar al info is over het aantal ronden.
Als ik een PC vind zal ik het posten.
Ik had gehoopt dat we tegen de 2 uur gingen mogen rijden. BIj wedsrijden van 1h zijn die explosieve mannen in't voordeel. Is de tweede keer dat ik een XC rijd (vorig jaar BK studenten).
Rij wel al een 2 jaar de meeste Ardennenchrono's. Normaal heb ik geen intervaltrainingen van doen, heb er deze week wel ee paar gedaan. En er nu nog rijden heeft oo geen nut meer vrees ik. Het zal losrijden worden tot zaterdag.
en resevermateriaal bijhebt
u kennende
grapje he
- ATEGEV
- Mountainbiker
manitou. wrote:zie maar dat je materiaal eens goed in orde is
en resevermateriaal bijhebt
![]()
u kennende![]()
![]()
grapje he
Ik reken op u hé Gert, om daar la,gs de kant te staan met een koppel wielen en enkele bidons
Dat zal zeker zo zijn dat ik het ga voelen, iedereen trouwens. Ik vrees alleen dat het te kort zal zijn om veel goed te maken. Ben niet zo'n felle starter.Adri wrote:2 jaar geleden reden de Juniors en Masters 4 ronden van 5.3 km, de vrouwen een ronde minder.
De Open klasse reed 3 ronden.
Maar troost u, elke ronde is 320 hoogtemeters, je zal het wel voelen denk ik