De sasbikers zijn zeker van de partij dus zet ze maar klaar....????
29/04/2007 Opwijk-Mazenzele
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Ik zal van de partij zijn, twijfel of ik al dan niet met de fiets kom als we de 80km willen rijden, zal het wel iets van het goede teveel zijn of als we nu eens alle 3 met de fiets rijden. Zie jij dat zitten? De routeplanner(via michelin) geeft vanuit Beveren -> Mazenzele 39km + 80km TT +39km naar huis)P° wrote:@ Bulls-Eye en Dickie : we hebben nen date met deze tt zeker ?Kzal mij maar al klaarstomen...
= 158 km.Bulls-Eye wrote:
Ik zal van de partij zijn, twijfel of ik al dan niet met de fiets kom als we de 80km willen rijden, zal het wel iets van het goede teveel zijn of als we nu eens alle 3 met de fiets rijden. Zie jij dat zitten? De routeplanner(via michelin) geeft vanuit Beveren -> Mazenzele 39km + 80km TT +39km naar huis)
Goed voor een medaille van moed en zelfopoffering
-
madrista666
- Mountainbiker
- Dickie
- Mountainbiker
OK, count me in...Bulls-Eye wrote:Ik zal van de partij zijn, twijfel of ik al dan niet met de fiets kom als we de 80km willen rijden, zal het wel iets van het goede teveel zijn of als we nu eens alle 3 met de fiets rijden. Zie jij dat zitten? De routeplanner(via michelin) geeft vanuit Beveren -> Mazenzele 39km + 80km TT +39km naar huis)P° wrote:@ Bulls-Eye en Dickie : we hebben nen date met deze tt zeker ?Kzal mij maar al klaarstomen...
Mss kunnen er via off-road nog wat hoekjes worden afgesneden?
Ga dat eens checken op de stafkaarten.
Tja, enkel nog zien hoe het weer evolueert tijdens de dagen vooraf zeker?
Met een flinke portie broekvet moet het te doen zijn zeker?
Wel rekening houden dat er wat klimmekes in deze tt zitten.
In het slechtste geval heb ik nog plaats op de fietsendrager.
Enfin, we zien wel.
- Streets
- Mountainbiker
- Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf
amaiDickie wrote:OK, count me in...Bulls-Eye wrote:Ik zal van de partij zijn, twijfel of ik al dan niet met de fiets kom als we de 80km willen rijden, zal het wel iets van het goede teveel zijn of als we nu eens alle 3 met de fiets rijden. Zie jij dat zitten? De routeplanner(via michelin) geeft vanuit Beveren -> Mazenzele 39km + 80km TT +39km naar huis)P° wrote:@ Bulls-Eye en Dickie : we hebben nen date met deze tt zeker ?Kzal mij maar al klaarstomen...
Mss kunnen er via off-road nog wat hoekjes worden afgesneden?
Ga dat eens checken op de stafkaarten.
Tja, enkel nog zien hoe het weer evolueert tijdens de dagen vooraf zeker?
Met een flinke portie broekvet moet het te doen zijn zeker?![]()
Wel rekening houden dat er wat klimmekes in deze tt zitten.
In het slechtste geval heb ik nog plaats op de fietsendrager.![]()
Enfin, we zien wel.
schitterend als ge dat zou doen
ge zit wel met de schelde die ge moet zien over te geraken, dus veel afsnijden zal er zo niet aan zijn
SUCCES
Streets