Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Wordt voor mij de eerste keer!! kijk er egt naar uit!
om dat ik nog maar 15 ben mag ik de 60 nog niet doen
dus doe ik de 40 denk dat die al zwaar genoeg zal zijn!! :P
wel ik vindt het al een mooie prestatie dat je al gaat mee doen aan de marathon in houffalize 40 km of mischien 60 km who now's
wat ik je wel al kan mee geven is dat je zeker bent van leuke afdalingen en ook prachtige bekimmingen die je af en toe eens de ademhaling afsnijdt
maar als je wat hebt getraind mag da geen probleem zij hoor
ik wens je allzins veel geluk met je eerste editie
mocht je een verslag van ons willen lezen kan je dat altijd vinden o p http://mountainbike.in.evergem.be
grts david
Den deze zal er ook bij zijn en hopelijk deze keer uitrijden van de 120km, want door materiaalpech moeten staken terwijl ik onderweg was voor een top 40plaats!!! Ben er een gans weekend ni goe van geweest.
Hier zou ik ook wel eens aan willen meedoen. Maar hoe zwaar is het? kwesti van te weten welke afstand ik zou pakken. De grootste afstand in een mtb rit was de 80km mtb rit van Feryn. Maar dit is wel iets heel anders.
ja indd da is hééél wa anders dan de feryn pijl
ik zou opteren voor de 60 km want t'is ook te zien natuurlijk in wa omstandigheden maar ik heb hem vorig jaar gedaan en het lag vrij grassig en vondt hem knap lastig ,heftige beklimmingen enzo,maar toen was ik mischien nog nie veel gewoon zeker he,ik ben natuurlijk al een jaartje verder ern rijdt marathons enzo,maar ik weet niet in welke conditie je staat
david
zijn er al die bevesting hebben van hun inschrijving??
bij mijn gegevens staat nog steeds betaling niet ontvangen,en op mails antwoorden ze niet.heb de 20ste betaald.