jep da ist , tis maar 20m verder na die veldweg , gewoon rechts op het gras rijden , na het fijne gras dat altijd wordt afgereden komt het hogere gras met een smal wegske daarna wordt het breder , zet maar op een klein zet op het einde gaat het vrij steil .
geen schrik hebben tis echt nen weg hoor .
Overijse - Bloso
Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Ik ben juist Jo zijn wegske is gaan uittesten. En idd het is een schoner klimmeke ipv dat asfaltwegske.jo wrote:jep da ist , tis maar 20m verder na die veldweg , gewoon rechts op het gras rijden , na het fijne gras dat altijd wordt afgereden komt het hogere gras met een smal wegske daarna wordt het breder , zet maar op een klein zet op het einde gaat het vrij steil .
geen schrik hebben tis echt nen weg hoor .
Ik heb ook een alternatiefke gedaan op de rode lus. ipv die modderstrook vlak voor Terlanen en de aansluiting op de groene, klim je links fel omhoog naar het reservaat. Hier zijn tal van mooie klimmetjes, afdalingen en singeltracks.
-
nicolasbxl
- Mountainbiker
Post by nicolasbxl »
hehe is dat een uitdaging?JeKaS wrote:Anders mis je de knapste afdaling en de langste klim. Probeer dan maar eens rond te geraken in 1h28LuckyIron wrote: Ik denk dat je toch mis bent.
In Ottenburg aangekomen moet je inderdaad aan het café naar rechts (redelijk grote baan), hier passeer je op je rechterkant een parking met frituur. Dan moet je terug links, maar deze baan moet je een eindje blijven volgen. Dus niet direct naar links rijden (naar het voetbalveld : verkeerd dus).
maar er staat dus wel degelijk terug een pijl naar links richting voetbalveld. misschien dient die voor de terugweg, als je gewoon de rode route rond rijdt. boy oh boy ik kijk al uit naar die afdaling en klim. was maar al terug weekend hehe.
Your wish is my command!A d r i wrote:fotoke trekken, Jekas, want een foto zegt meer dan duizend woorden
Dit is de route die jo bedoelde. Volg de rode pijl ipv op de asfaltklim te doen.

En onderweg zie je dit.

Last edited by Rudy D on Fri 26 Sep 2003 11:53, edited 1 time in total.