houffalize 2007

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
scelter
Mountainbiker

Post by scelter »

SjoerieMoerie wrote:Gooi dieje motorcross er toch uit.. wij stelle daar toch nix meer in voor nu :roll:
Gooi dat uur gezever met renners na de Amstel Gold Race eruit en dat gezever met diverse bekende vlamingen.

Ik ben eens benieuwd naar hun fameuze verslag. Wss 2min waar dat ze laten zien wie dat er over de streep reed.
ATEGEV
Mountainbiker

Post by ATEGEV »

Aiaiai, paniek.

Ik ging zaterdagnamiddfag rijden en zondeg kijken maar er is een kink.
Mijne maat waarmee ik ging komen moet het weekend laten schieten wegens te veel werk voor school.
En Houffa is natuurlijl moeilijk bereikbaar met de trein, vooral als ge tent, slaapzak en een hoop bagage moet meesleuren.
Is er iemand die daar vrijdag of zeaterdagmorgen heentrekt en nog een plaatsje vrijheeft voor mij (+ bike en bagaga)?
Ik ben afkomstig uit Wevelgem (streek Kortrijk) maar ik kan ook met de trein komen tot waar u woont, gelijk waar in België.

Ik zal u zeer dankbaar zijn.

Alvast merci.
zoveelstebiker
Mountainbiker

Post by zoveelstebiker »

IK ga ook kijken.Eerste keer :-D Ik kijk er al naar uit.Wij gaan al goed vroeg om al voor de vrouwen-wedstrijd zelf een toerken te doen.Is het na de wedstrijd soms mogelijk van het WB-parcours zelf eens af te leggen ? Of is er enorm veel volk da dit doet ? Of mag het gewoon niet ?
kenny
Mountainbiker

Post by kenny »

SjoerieMoerie wrote:Gooi dieje motorcross er toch uit.. wij stelle daar toch nix meer in voor nu :roll:
Wa zegde gij nu? Kdenk dat jij de cross niet echt volgt. Dat ze de cross maar tonen, want naaar daar kan ik niet gaan :-D
blomsky
Mountainbiker

Post by blomsky »

Is het parcour echt zo moeilijk? Is de eerste keer dat ik zoiets ga proberen...
Conrad
Mountainbiker

Post by Conrad »

Iets anders nu, heeft iemand tips (ik ga namelijk voor de eerste keer) voor "ideale" spots om te bikers te aanschouwen?
Wat is het knapste om te zien? Afdaling, helling, start,...?
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

Conrad wrote:Iets anders nu, heeft iemand tips (ik ga namelijk voor de eerste keer) voor "ideale" spots om te bikers te aanschouwen?
Wat is het knapste om te zien? Afdaling, helling, start,...?
De 'fosse d'Oute' uiteraard is schoon om zien zowel de klim als de afdaling die zeer spectaculair is, het nieuwe stuk dat is toegevoegd.
de afdaling en beklimming van de Arsenal op enkele honderden meters van het stadscentrum. Dat belooft een spectaculaire doortocht te worden, die moet uitgroeien tot een nieuw hoogtepunt op het circuit."

Ook de afdaling van de st 'roche is echt mooi, om eerlijk te zijn het hele traject is echt fotogeniek hoor.
Ik ga voor de 5de keer en me nog nooit beklaagd, ben content dat ik mijn favoriete nog es terug ga zien ( Marga Fullana ).
Zal te kennen zijn aan het truitje van Mountainbike.be.

Massini 8)
Conrad
Mountainbiker

Post by Conrad »

Ah, bedankt alvast Massini!

Trouwens, voor diegene die mee hebben gedaan aan de wedstrijd van 02bikers om een ticket te winnen voor de WB houffalize:

http://www.o2bikers.com/newsDetail.asp?newsID=513

En WOOT, ik sta er tussen 8)
easyrider
Mountainbiker

Bijna weg

Post by easyrider »

De laatste voorbereidingen om morgenochtend richting houffa te vertrekken zijn aan de gang.

Aan iedereen die er ook naar toe gaat veel succes en het beste hé en mischien lopen we elkaar wel ergens tegen het lijf. =D>
Mister No Chaïn
Mountainbiker

Post by Mister No Chaïn »

Weet er iemand waar ik de startlijst van Houffalize kan vinden, met rugnummers liefst.
Post Reply