houffalize 2007

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Berggeit
Mountainbiker

Post by Berggeit »

wanneer zou ik moeten starten? ik rij met dagvergunning maar doe mee aan het BK, kan iemand mij een antwoord op deze vraag geven (zou handig zijn :p)
Mr. Wallace
Mountainbiker

Post by Mr. Wallace »

Ik heb een mail gehad van de unif, en daar stond dat de wedstrijd om 14u30 is. Dus ik denk dat alle mensen (vergunning of niet ) die meedoen aan bk studenten bij de licentiehouders moeten starten
Steven®
Mountainbiker

Post by Steven® »

Mr. Wallace wrote:Ik heb een mail gehad van de unif, en daar stond dat de wedstrijd om 14u30 is. Dus ik denk dat alle mensen (vergunning of niet ) die meedoen aan bk studenten bij de licentiehouders moeten starten
Jep, denk ook dat het zo is.

Edit: zie ook hier: http://www.mountainbike.be/forum/viewto ... 7&start=12
WIP
Mountainbiker

Post by WIP »

de janssens wrote:ik zie dat er al ongeveer 140 man op de startlijst staat bij de "open" zonder vergunning :bounce:
Allemaal tegelijk op dat circuit #-o, dat wordt minimum 3min. file aan de eerste afdaling als ge niet bij de kop zit [-o<
kenny
Mountainbiker

Post by kenny »

Ik stel voor dat we allemaal al beginnen te mailen naar de BRT opdat we deze keer wel een deftig verslag zouden te zien krijgen. #-o #-o
jonathan
Mountainbiker
Location: giant xtc composite reba wc sram X.O xt crossmax st wcs slr cannondale svc 700

Post by jonathan »

met vergunning om 14u30
zonder vergunning om16u30
kenny
Mountainbiker

Post by kenny »

Gisteren stuurde ik volgende mail naar sporza:
Beste

Aanstaande zondag vindt in het Belgische Houffalise de eerste manche van de wereldbeker mountainbike plaats. België heeft met Filip Meirhaeghe en Roel Paulissen twee serieuse kandidaten voor de overwinning. Hopelijk wordt de schandalige flater van vorig jaar niet herhaald en krijgt mountainbikend Vlaanderen dit jaar WEL een deftig verslag te zien. Zonder twijfel heeft u vorig jaar na de wereldbekermanche in Spa waar onze 2 Belgen op het podium stonden en waar zelfs geen vermelding van gemaakt werd tijdens het journaal pakken boze mails en andere correspondentie ontvangen. Wij hopen dan ook ten zeerste dat u uit deze fout geleerd hebt.

MVG

Vandaag kreeg ik reeds volgend antwoord:

Beste,

Hartelijk dank voor uw reactie. Een live verslag van de wedstrijd wordt niet uitgezonden in Sporza. Er is ook al de Amstel Gold race én motorcross, ruimte en middelen om ook mountainbike live uit te zenden is er niet. Maar wij streven er wel naar om een verslag te brengen aan het einde van het programma, afhankelijk van hoe snel de beelden in Brussel raken. En u mag zeker een verslag verwachten in Sportweekend. Veel kijkgenot.

Vriendelijke Groeten

Goed nieuws alvast. Nu maar hopen dat het de moeite waard zal zijn hé [-o<
WIP
Mountainbiker

Post by WIP »

Beste,

Hartelijk dank voor uw reactie. Een live verslag van de wedstrijd wordt niet uitgezonden in Sporza. Er is ook al de Amstel Gold race én motorcross, ruimte en middelen om ook mountainbike live uit te zenden is er niet. Maar wij streven er wel naar om een verslag te brengen aan het einde van het programma, afhankelijk van hoe snel de beelden in Brussel raken. En u mag zeker een verslag verwachten in Sportweekend. Veel kijkgenot.

Vriendelijke Groeten

origineel bericht : Geachte,

Naar aanleiding van de wereldbeker mountainbike te Houffalize op 21/22-04-07 hadden wij als echte fans van een toch spectacuaire sport, met belgische toprenners graag een degelijk verslag op TV gezien.
De omloop is ca. 10km, met een stuk of 3 technische afdalingen, Fosse D'outhe, Lyceum, en brandweer kazerne.
Je zou met een beperkt aantal camera's en mensen al een zeer degelijk verslag kunnen geven, in de aard van het Veldrijden waar kosten nog moeite gespaard worden.

Indien mogelijk zouden de openwedstrijd ook zeer interessante beelden kunnen opleveren, paar jaar terug bij sportweekend "rubriek piekavet" te zien geweest.

Hopende op mooi beeldmateriaal dank ik bij voorbaat.
fets
Mountainbiker

Post by fets »

Ik kom enkel kijken.... welk plekske is het intressantst, meest aangeraden om te gaan staan ?
Sjoerie
Mountainbiker

Post by Sjoerie »

Gooi dieje motorcross er toch uit.. wij stelle daar toch nix meer in voor nu :roll:
Post Reply