Ik heb het toch ook met het zadel in mijn hol gedaan hoor. Veel gemakkelijker om uw gewicht precies verdeeld te houden over de twee wielen. Rechtstaand zou ik zeker een pak minder ver geraakt zijn.levi wrote:Ik heb Bieke naar boven zien sprinten,ongelooflijk zoals die den ijsberg opvloog...De meeste die ik naar boven zien rijden heb was wel uit het zadel en alles geven...Ik ben blijven zitten met de zadelpunt...(je kan wel raden waar)...Al rechtstaand is het waarschijnlijk ietske gemakkelijker,comfortabeler maar ik dacht dat mijn achterwiel zou slippen,vandaar...
MTB Weekend Happening op 14 en 15 april in Rillaar
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- scelter
- Mountainbiker
dit was een dagje vol pech reeds begonnen en al plat in een afdaling en had een binnenband vergeten ,binnenband van men maat dan maar gebruikt , en hopen niet meer plat te rijden , wat natuurlijk niet is gelukt en men maat na 30km ook plat reed achteraan , dan maar terug naar de bevoorading van de 60km gegaan en daar heeft men ons kunnen helpen met een nieuwe binnenband en wat doet men maatje ??? laat deze ontploffen te veel druk
, en nu en dit verdient dan toch een pluimpje aan de organisatie men heeft ons een achterwiel met band en binnen band en lucht te leen gegeven
die we dan natuurlijk achteraf terug hebben gebracht
dit was dan toch nog een meevaller
we hebben dan de tocht nog voort gereden zonder pech maar niet meer aan het zelfde tempo als daarvoor ( te lang stil gestaan )
het was een heel tof parcour en een heel goede organisatie
nogmaals bedankt

die we dan natuurlijk achteraf terug hebben gebracht
dit was dan toch nog een meevaller
we hebben dan de tocht nog voort gereden zonder pech maar niet meer aan het zelfde tempo als daarvoor ( te lang stil gestaan )
het was een heel tof parcour en een heel goede organisatie
nogmaals bedankt
-
wimmy x
- Mountainbiker
Gisteren ook naar Rillaar gereden. 's morgens vroeg om half 8 in Deurne(Diest) vertrokken met fietske om ginds de 43 te doen. De helling niet opgereden (zoals de meeste: te plat gewoonweg) in afdaling waar ze foto's stonden te trekken nog op men kl*ten gegaan (stond er natuurlijk weer op hé). Voor de rest prachtige tocht en dikke proficiat aan organisatie. Ps: de frisco had wree goed gesmaakt.
thuis gekomen met 80 km op de teller en nen hoop stof op men gezicht.
thuis gekomen met 80 km op de teller en nen hoop stof op men gezicht.
- Serge R
- Mountainbiker
- Location: Welke ik ook kies ferro, non-ferro of carbon koolvezel epoxy, stoempen moet ik toch
Man man man, wat was het toch weer genieten met een nachttocht tot in de puntjes verzorgt.
Een dikke proficiat aan de organisatie.
Na een week nachtshift gedraaid te hebben (7 nachten ) keek ik hiernaar uit om samen met Frederik, Patrick en Mario deze nachteditie in bijna exotische temperaturen te rijden.
De batterijen tot max power voorgeladen deden de lampen hun werk meer dan behoorlijk, licht in overvloed.
Onderweg enkele konijnen als gehypnotiseerd zittend in de lichtbundel laten verschieten, toch was het door het aanwezige stof soms tricky om kort achter je voorganger te rijden.
In tegenstelling tot het matriaal was het met mijzelf zeer zwak gesteld.
Elk bergje was harken om boven te geraken, zelfs de platte stukken lieten me niet op toeren komen, ik had steeds het gevoel alsof de benen ieder ogenblik gingen exploderen.(slaaptekort kan en mag je niet negeren)
Dus heb ik mijn plannen om ook de zondageditie met 60km te komen rijden wijselijk laten varen.
Nu kon ik mij volledig concentreren op de aprés en na het verdiende gerstenat hebben we dan ook als laatste de zaak verlaten.
Tot volgend jaar.
Een dikke proficiat aan de organisatie.
Na een week nachtshift gedraaid te hebben (7 nachten ) keek ik hiernaar uit om samen met Frederik, Patrick en Mario deze nachteditie in bijna exotische temperaturen te rijden.
De batterijen tot max power voorgeladen deden de lampen hun werk meer dan behoorlijk, licht in overvloed.
Onderweg enkele konijnen als gehypnotiseerd zittend in de lichtbundel laten verschieten, toch was het door het aanwezige stof soms tricky om kort achter je voorganger te rijden.
In tegenstelling tot het matriaal was het met mijzelf zeer zwak gesteld.
Elk bergje was harken om boven te geraken, zelfs de platte stukken lieten me niet op toeren komen, ik had steeds het gevoel alsof de benen ieder ogenblik gingen exploderen.(slaaptekort kan en mag je niet negeren)
Dus heb ik mijn plannen om ook de zondageditie met 60km te komen rijden wijselijk laten varen.
Nu kon ik mij volledig concentreren op de aprés en na het verdiende gerstenat hebben we dan ook als laatste de zaak verlaten.
Tot volgend jaar.
Het was een superdag met enorm veel volk en goed weer, de meesten vonden het precies wat druk in sommige bergops, ik vond dat juist het leuke mezelf te motiveren om anderen hun wiel niet te lossen en waar mogelijk er zelfs eens over proberen te gaan
. Ik zag het allemaal eerst niet goed zitten omdat het mijn eerste tt was en mijn vierde keer in heel mijn leven dat ik is gaan mtb'en ben, dus dacht dat ik wel te plat zou geweest zijn. Eenmaal aan de splitsing heb ik dan toch maar als ne grote voor de 60km gekozen en ik heb het mij geen enkele keer beklaagd. Het grappigste moment was aan dieje fucking klimberg, ik kwam vrolijk dat palet opgewipt en zag daar wat klein mannen staan zien. Dacht bij mezelf leuk, die jongens komen aanmoedigen en toen mijn kopke is goed naar boven gestoken en ik werd zo wit als een lijk, zelfs mijne zwarte vlo kreeg een beige kleur van schrik
. Vol goede moed met een bloedende lip en een kapotgebeten tandvlees naar boven gekropen maar tevergeefs, dieje berg zand vrat mij gewoon op
Maar volgende editie is het payback time en kom ik eens terugvechten met getrainde benen. Dus aan de organisatie, dikke pluim en ik duim voor jullie volgende editie. Enige punt van kritiek, ik wist dus niet dat ge daar ne frisco kreeg in ruil voor dat blauw ticket. Tja ne onervaren biker he 
MTB Weekend Happening op 14 en 15 april in Rillaar
Schitterend weer, schitterende TT, een beetje mini-ardennen. Echt genieten van start/finish.
Respect voor de organisatie !!! TOP
tot de volgende
tot de volgende
- Cherub
- Mountainbiker
Zoals elk jaar een geslaagde tocht!
Wat ik het knapste van alles vind is dat het de organisatie gelukt is om in de toer van 43km toch een (korte) modderstrook in te lassen. Met het weer van de laatste dagen kan dit niet gemakkelijk geweest zijn
Als ze nu nog ne foto willen op hunne site zetten van mijne lelijke kop dan kan mijn week niet meer stuk.
Wat ik het knapste van alles vind is dat het de organisatie gelukt is om in de toer van 43km toch een (korte) modderstrook in te lassen. Met het weer van de laatste dagen kan dit niet gemakkelijk geweest zijn
Als ze nu nog ne foto willen op hunne site zetten van mijne lelijke kop dan kan mijn week niet meer stuk.
-
bikefunner
- Mountainbiker
Post by bikefunner »
proficiat met jullie geslaagde tocht, alles wat een biker nodig had zat er in.
vanwege Bike fun Deurne-Diest
www.bikefun.tk
vanwege Bike fun Deurne-Diest
www.bikefun.tk