22/04 Mtb Sint-Truiden.

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
forza_inja
Mountainbiker

Post by forza_inja »

Ik heb daar in de streek nog nooit komen biken, is dit de moeite om uit Merksem naar ginder af te zakken want Sint Truiden is nu niet echt bij de deur.
filsdanvers
Mountainbiker

Post by filsdanvers »

forza_inja wrote:Ik heb daar in de streek nog nooit komen biken, is dit de moeite om uit Merksem naar ginder af te zakken want Sint Truiden is nu niet echt bij de deur.
Geloof mij, dit is de moeite.
Dit hebben ze nog nooit gezien in Merksem. :-)
Ben vandaag een tochtje gaan doen tussen Borgloon en St Truiden.
Echt prachtig die bloesems.
Mij zien ze alleszins aan de start volgend weekend.
forza_inja
Mountainbiker

Post by forza_inja »

allez vooruit, ik zal eens afkomen dan. 8)
nidecker
Mountainbiker

Post by nidecker »

Forza_inja

Ik kan u verzekeren dat het daar een schone omgeving is. Ik heb daar daar in de omgeving op internaat gezeten 6 jaar (Landen). En het gaat schoontjes op en neer. En nu dat de boomgarden in bloei staan zeker de moeite waard. Ik denk ook te gaan, ben namelijk van brasschaat, maar juist weet ik nog niet.
Illuminat0r
Mountainbiker

Post by Illuminat0r »

Mijn broer en ik zijn ook van de partij!

Tot zondag...

Stijn
timj
Mountainbiker

Post by timj »

Hey
Ik kijk al een tijdje uit naar deze tocht (na de positieve berichten van vorig jaar). Ik zal de "grote" tour rijden en mijn vrouwke de kleine. Nu zouden er misschien 2 collega's van mijn vrouw willen meegaan maar zij bezitten geen MTB. Is er een mogelijkheid om daar een fiets te huren??
Het is voor ons ook de eerste keer dat we in deze streek komen biken, hoe is het gesteld met de ondergrond?? Kan ik als het droog blijft 2 x racing ralph opleggen of toch maar beter in combinatie met vooraan nobby nic??
Alvast bedankt voor het antwoord en misschien tot zondag.
Groetjes Tim
Monke
Mountainbiker

Post by Monke »

Ik ben van de stad zelf maar heb de dag ervoor een 30ste verjaardagsparty van ne goeie kameraad :lol:
Kans is dus groot dat ik de Ardennen eens links laat liggen en hier aan de start ga verschijnen; al dat niet rechtstreeks :wink:
De bloesems staan op dit moment inderdaad schitterend in bloei 8)
Schijfrem
Mountainbiker

Post by Schijfrem »

nidecker wrote:Forza_inja

Ik kan u verzekeren dat het daar een schone omgeving is. Ik heb daar daar in de omgeving op internaat gezeten 6 jaar (Landen). En het gaat schoontjes op en neer. En nu dat de boomgarden in bloei staan zeker de moeite waard. Ik denk ook te gaan, ben namelijk van brasschaat, maar juist weet ik nog niet.
Inderdaad, ik vandaag effe naar ginder gebold om mijn nieuwe macro lens te testen op de bloesems daar. Het is er nu echt genieten van de natuurpracht! De ogen maar ook de neus worden er verwend (rieken dat die bloemmekes doen zeg ) Als het zondag ook zo een weer wordt als vandaag ( [-o< ) dan wordt dit zeker een mtb-tochtje om vingers van af te likken 8)

Image

Image
Brunox
Mountainbiker

Post by Brunox »

Iets frisser, ± 17 - 18 graden gaat het worden
MTBart
Mountainbiker

Post by MTBart »

Schitterend fiets weer dus.

Toch nog even een vraagje ivm de afstanden. Er zijn al zoveel mogelijkheden maar is er ook iets van rond de 35km? Op de site van de organisatie heb ik op de routes gezien dat dit vorig jaar wel was. De 45 is voor mij nog wat te zwaar denk ik. En om voor 25km van Hechtel naar St-Truiden te rijden is niet de moeite.
Post Reply