Verder is da ne ferme toer...t'zal deugd doen...na de 'vlakke' winter en het negatievehoogtemetersvreten (skien
15/04 TANGISSART
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Het was prachtig weer vandaag en echt de moeite om buiten te komen!
het waasland mountainbiketeam was ook aanwezig en heeft de derde stek van het podium kunnen bemachtigen, een verslag op onze site:
http://www.waaslandmountainbiketeam.be/ ... eamverslag
of op ons forum:
http://www.waaslandmountainbiketeam.be/ ... hp?p=62#62
grtz
het waasland mountainbiketeam was ook aanwezig en heeft de derde stek van het podium kunnen bemachtigen, een verslag op onze site:
http://www.waaslandmountainbiketeam.be/ ... eamverslag
of op ons forum:
http://www.waaslandmountainbiketeam.be/ ... hp?p=62#62
grtz
-
Silver eagle
- Mountainbiker
Post by Silver eagle »
Prachtige rit,met fantastisch weer.
Zeer goede organisatie.
Enige opmerking,de bewegwijzering bij de splitsingen kon beter.
De km splitsing in grotere cijfers weergeven zou hier veel goed maken.
Maar voor de rest super.
3 de zondag van April in 2008 staat reeds op het programma
Dacht eerst de chrono te rijden,maar voelde mij niet goed,dan maar de toertocht van 50km gedaan met het liefke van men dochter.Vond het parcours wel mooi met prachtige vergezichten,maar had wel meer verwacht betreft beklimmingen,vooral in lengte.Al bij al een leuke dag en begin er sterk aan te denken om die chronos niet meer te rijden maar enkel toertochten.Veel leuker, af en toe een babbeltje en wat genieten aan de ravitailleringen.
- Schijfrem
- Mountainbiker
Ben niet veel van zegs vandaag:
Mooi parcours, duidelijke pijlen maar de aanduiding v/d splitsing kon beter, seingevers aan de oversteekplaatsen, 2 goed uitgeruste bevoorradingen, zalig weer om in te rijden met uiteraard lekker veel stof slikken. Toen ik terug aankwam aan het vertrek leek het wel of er daar nen nationale pensenkermis aan de gang was ipv een MTB organisatie. Amaai wat een massa volk! Toen ik hoorde dat er minstens een half uur moest aangeschoven worden voor de drank ben ik naar huis gebold en heb mij daar maar ne leffe gedronken. Gezondheid!
Hier een paar prentjes:
http://www.pixagogo.com/9913204216
Mooi parcours, duidelijke pijlen maar de aanduiding v/d splitsing kon beter, seingevers aan de oversteekplaatsen, 2 goed uitgeruste bevoorradingen, zalig weer om in te rijden met uiteraard lekker veel stof slikken. Toen ik terug aankwam aan het vertrek leek het wel of er daar nen nationale pensenkermis aan de gang was ipv een MTB organisatie. Amaai wat een massa volk! Toen ik hoorde dat er minstens een half uur moest aangeschoven worden voor de drank ben ik naar huis gebold en heb mij daar maar ne leffe gedronken. Gezondheid!
Hier een paar prentjes:
http://www.pixagogo.com/9913204216
ook ik ben dus geweest...en had ook gene zin in ne chrono bij dit ideale speelweer
. Met een ganse bende (7 man) om 8u45 het parcours opgereden.
Parcours: beter dan de vorige edities: meer singletracks.
Bepijling: kon beter, maar voor wie uit zijn doppen keek moet het doenbaar geweest zijn.
Bevoorradingen: dik in orde.
Rond km 20 een verplichte rustpauze (der was ne clubmaat vermist) en daar komt Ken (Bulckie) voorbij geknald
.
Ook Thierry en een vriendin
gespot...aan de aankomst de Phille
Goe geamuseerd, af en toe doorgeven...af en toe temporiseren en wachten op de matekes. justekes 20 per uur gereden en een 700 hoogtemeters.
Parcours: beter dan de vorige edities: meer singletracks.
Bepijling: kon beter, maar voor wie uit zijn doppen keek moet het doenbaar geweest zijn.
Bevoorradingen: dik in orde.
Rond km 20 een verplichte rustpauze (der was ne clubmaat vermist) en daar komt Ken (Bulckie) voorbij geknald
Ook Thierry en een vriendin
Goe geamuseerd, af en toe doorgeven...af en toe temporiseren en wachten op de matekes. justekes 20 per uur gereden en een 700 hoogtemeters.
- TJ!
- Mountainbiker
Iedereen goed de camelbak gevuld op de bevoorradingen...?... 2 goed uitgeruste bevoorradingen...
...Bevoorradingen: dik in orde...
Toen mijn vriendin en ik aan de eerste bevoorrading kwamen(iets voor 13u) was er enkel nog een beetje water (niets sportdrank, niets fruit, niets eten...)
De tweede bevoorrading, die 12km later zou zijn, was reeds opgedoekt...
Achteraf toch even de organisatie (die voor de rest meer dan dik in orde was) aangesproken. En die mannen hebben dat goedgemaakt met voldoende broodjes met worst en drank a volonté...
't Parkoer vond ik wel 50km genieten...
- TJ!
- Mountainbiker
Je moet het niet persoonlijk nemen, hé Willy...
Maar de organisatie wist ons te vertellen dat men evenveel volk had als vorig jaar, alleen werd er veeeeeeeeeeellll meer gedronken en werden bussen en camelbaks goed gevuld. (en als er voldoende drank is, dan doe ik dat zelf ook wel eens...)
Uiteindelijk hebben we na 40km (aan dat steil klimmetje dat plots aan je rechtkant opdook, en waar je dan bovenkwam tussen enkele huizen), aan een man die op zijn terraske de krant zat te lezen wat water gevraagd.
Zeer vriendelijke mensen trouwens ginder.
Maar de organisatie wist ons te vertellen dat men evenveel volk had als vorig jaar, alleen werd er veeeeeeeeeeellll meer gedronken en werden bussen en camelbaks goed gevuld. (en als er voldoende drank is, dan doe ik dat zelf ook wel eens...)
Uiteindelijk hebben we na 40km (aan dat steil klimmetje dat plots aan je rechtkant opdook, en waar je dan bovenkwam tussen enkele huizen), aan een man die op zijn terraske de krant zat te lezen wat water gevraagd.
Zeer vriendelijke mensen trouwens ginder.