Canyon-meeting

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
SusXT
Mountainbiker

Post by SusXT »

Bedankt MTBarbie!

@Brunox : die mag je zelf meebrengen :wink:

Het wordt dus zondag 13 mei. Ik stel voor om rond9u30 aan de sporthal van Malmedy af te spreken en om 10u te vertrekken voor den toer van 36km, om 12u30 een hapje te eten in het centrum en rond 13u30 den toer van 20 km aan te vatten. Dan kunnen we tegen 15u30 fris gewassen nog even nakaarten.
Heeft iemand een idee waar we een broodje of iets kunnen eten? Ik wil ook wel zelf m'n sandwichkes meebrengen voor 's middags. We kunnen dan aan de auto's of in het cafetaria van de sporthal eten.

De sporthal ligt als je van de autostrade richting centrum rijdt aan de rechterkant voor de spoorwegbrug. (Daar lag ze vorig jaar toch. :wink: )

Deze personen hebben ingeschreven :

1. SusXT
2. Nico_1977
3. scubaluc
4. Section_00
5.Blokske :
6. BENd over
7. Canyon Luc
8. nicolasdb
9.Ridley86

Wie nog mee wil....inschrijven maar! :wink:
BENd over
Mountainbiker

Post by BENd over »

weten jullie toevallig de straatnaam waar de sporthal zich bevind, altijd handig voor de gps.

Bendankt
Herder Scubaluc
Kerstman

Post by Herder Scubaluc »

SusXT wrote: Heeft iemand een idee waar we een broodje of iets kunnen eten?
Normaal gezien zijn er op het marktplein = Place Albert I ( op ongeveer 100 meter van de startplaats ) verschillende zaken waar je zowel binnen (bij regen :( ) als buiten (in zonnige toestanden [-o< [-o< ) een kleinigheid of zelfs iets groter kan nuttigen.
SusXT
Mountainbiker

Post by SusXT »

BENd over wrote:weten jullie toevallig de straatnaam waar de sporthal zich bevind, altijd handig voor de gps.

Bendankt
Geen idee. Gewoon Malmedy ingeven en je komt er langs. Mss een via Mappy kijken?
Nico_1977
Mountainbiker

Post by Nico_1977 »

SusXT wrote:Ik wil ook wel zelf m'n sandwichkes meebrengen voor 's middags. We kunnen dan aan de auto's of in het cafetaria van de sporthal eten.
ergens klinkt me dat het beste.. minder tijd verlies en meer bike fun :-)

Tegen dat ge nog moet gaan zoeken voor iets te eten en een veilige bergplaats voor de fietsen enzo.. (Haja, iedereen wil een canyon he :wink: )

Maja, ik leg me neer bij de voorkeur van de meerderheid ...
MT-Barbie
Mountainbiker

Post by MT-Barbie »

Nico_1977 wrote:
SusXT wrote:Ik wil ook wel zelf m'n sandwichkes meebrengen voor 's middags. We kunnen dan aan de auto's of in het cafetaria van de sporthal eten.

Tegen dat ge nog moet gaan zoeken voor iets te eten en een veilige bergplaats voor de fietsen enzo.. (Haja, iedereen wil een canyon he :wink: )

Nee niet iedereen wil ne canyon :-p WIJSNEUS !!!

Ik zal morgen mailen naar madame Krier, voor het juiste adres van de sporthal, en ik had reeds al gevraagd of ze soms tips had voor een snelle, betaalbare maaltijd in de buurt van de sporthal. Dus wacht het nog even af.
SusXT
Mountainbiker

Post by SusXT »

Nico_1977 wrote:

Daar heb je een punt. Iedereen brengt zijn eigen boterhammen mee en we eten aan de sporthal. Als ik me niet vergis kan je daar ook een spaghetti bestellen, maar wie dat wil vraagt het voor alle zekerheid best even na.
MT-Barbie
Mountainbiker

Post by MT-Barbie »

Pffff veel geduld hebben jullie ook niet hé !!!!!

Ik verdomme zo ne schone franse mail geschreven naar die 'madame', krijg ik toch gene terug in het nederlands zeker :lol:

wel nederlands met wat haar op, maar tis nederlands hé

mail :

Mevrouw,
il heb goed uw mail betreffende uw vraag ontvangen om de douches van de hal van de sporten op zondag 13 mei naar 15hrs te gebruiken.
Er zijn geen problemen, u zult kunnen komen zich wassen alsmede uw fietsen aan de achterkant van de hal schoonmaken waar zich een slang van water zal bevinden.
Een persoon zal daar zijn om het verhuren van 1,5 per € persoon te incasseren.
Betreffende de avond of middagmaaltijd, is de cafeteria van de hal van de sporten open van 11h om 15h en na 18h en dient van de schotels aan de prijs van 4 tot 10€ (pasta, vol-au-vent, steak frites, lasagne, enz).
Als u wilt eten, u me zou kunnen verwittigen van het uur waaraan u wilt dineren om de cafeteria te reserveren.

In afwachting van wachtend uw antwoord, bedankt goed.

Krier Patricia
Hall des sports Malmedy
BENd over
Mountainbiker

Post by BENd over »

Goed opletten dus aan de achterkant van de sporthal voor die "slang van water", tis maar dat we niet worden aangevallen he :lol:
ridley86
Mountainbiker

Post by ridley86 »

Douches en afspuiten is wel OK, middagmaal zou ik niet doen wegens te veel tijdsverlies. gewoon langs de auto komen rond de middag, boterhammetjes met eierkoek zoals vroeger op schoolreis en verder :-D . Ik zal er ook zijn met men pa zen canyon samen met blokske en zen nieuwe bak.
Post Reply