of dees topic z'n vruchten afwerpen...kawa wrote:De advertentie is al verwijdert.... zou de fiets verkocht zijn
niet te doen
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
neen ik heb van de persoon een mail gehad
ze hebben hem zelf opgelicht ivm die zogenaamde cannondale
de verkoper zelf treft geen schuld in dit geval
hij wist er niets vanaf dat het geen cannondale was
hierbij zijn mails:
Dag Gert,
Tot mijn grote verbazing en spijt moet ik U gelijk geven.
Ik ben deze ochtend vroeg opgestaan en naar de mannen van de fietsclub bij ons gereden voor ze vertrokken, daar ik weet dat er daar enkele bijzijn die met een cannondale rijden, want ik moest het weten, was er toch niet gerust in. En nu ben ik er niet goed van.
Een heel mooie fiets maar, GEEN ECHTE, dus ik mn voorval uitgelegd en zij hebben er dan eens naar gekeken en op gereden.
Volgens hen is het een alu kader met een sticker van carbon erover (zoals U zei), velgen waren niet slecht, shimano deore met xt achteraan was ook niet slecht zeiden ze, dan enkele onderdelen van pro wat ook goed was, en de schijfremmen waren ook niet slecht, zij dachten aan een nieuwprijs tussen de 800 en max 1100 euro.( type fiets zoals er zo vele bij Decathlon, itek, enz… staan)
Ik heb dan ook onmiddellijk gevraagd of die stickers eraf konden en iemand van die mannen heeft er naar gekeken en komt die morgen eraf doen want ik wil daar geen problemen mee hebben of iemand bedriegen.
IK WIL U DAN OOK BEDANKEN OM ME DIT MEE TE DELEN WANT IK VERKOOP AL EEN AANTAL JAREN OP KAPAZA EN HEB NOG NOOIT IEMAND BEDROGEN, DAT KAN U GERUST VRAGEN AAN DE MENSEN DIE AL AAN MIJ GEKOCHT HEBBEN.
MAAR IK BEN DAAR NU ECHT NIET GOED VAN EN SERIEUS VAN GEDAAN.
NOCHMAALS HARTELIJK DANK.
Met vriendelijke groet,
Gunter
--------------------------------------------------------------------------------
Van: Gert []
Verzonden: zondag 15 april 2007 9:17
Aan: 'gunter mathijs'
Onderwerp: RE: mountainbike
Gunther,
Echt waar het is totaal geen cannondale en de voorvork is ook niet veel waard
Juist de achterder is vrij goed
Als je voor de fiets bijna 2000€ hebt betaald dan ben je goed opgelicht
Dat is een gewoon alu frame met een carbon stickerlaag over
Een fiets van nieuwprijs rond de 400€ schat ik zo
Dat van gezondheid reden dan kan misschien wel zijn maar meer dan 1000€ vragen voor die 2dehands sorry ervoor
Groeten
Gert
-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: gunter mathijs []
Verzonden: zondag 15 april 2007 0:10
Aan:
Onderwerp: mountainbike
Kijk beste vriend, het zit zo, ik heb deze fiets zo gekocht en ik ken niks van fietsen, ik heb deze gekocht omdat ik hem mooi vond.
Maar dan ben ik zelf opgelicht, heb deze fiets gekocht van een camioneur die zei dat hij zogezegd van de vrachtwagen gevallen was en heb er juist geen 2000 euro aan betaald.
En dat is de waarheid, en dat ik deze weg doe om gezondheidsredenen is ook niet gelogen.
Maar nog geen 100 euro waard, dat is wel een goeie.
Daar ik een eerlijk mens ben en niemand wil oplichten zal ik deze advertentie verwijderen en ga ik met mn fiets eens langs bij de fietsenwinkel en eens horen wat die ervan denken en zal U zeker op de hoogte houden, alvast bedankt voor de info.
.
Mvg,
Gunter
ze hebben hem zelf opgelicht ivm die zogenaamde cannondale
de verkoper zelf treft geen schuld in dit geval
hij wist er niets vanaf dat het geen cannondale was
hierbij zijn mails:
Dag Gert,
Tot mijn grote verbazing en spijt moet ik U gelijk geven.
Ik ben deze ochtend vroeg opgestaan en naar de mannen van de fietsclub bij ons gereden voor ze vertrokken, daar ik weet dat er daar enkele bijzijn die met een cannondale rijden, want ik moest het weten, was er toch niet gerust in. En nu ben ik er niet goed van.
Een heel mooie fiets maar, GEEN ECHTE, dus ik mn voorval uitgelegd en zij hebben er dan eens naar gekeken en op gereden.
Volgens hen is het een alu kader met een sticker van carbon erover (zoals U zei), velgen waren niet slecht, shimano deore met xt achteraan was ook niet slecht zeiden ze, dan enkele onderdelen van pro wat ook goed was, en de schijfremmen waren ook niet slecht, zij dachten aan een nieuwprijs tussen de 800 en max 1100 euro.( type fiets zoals er zo vele bij Decathlon, itek, enz… staan)
Ik heb dan ook onmiddellijk gevraagd of die stickers eraf konden en iemand van die mannen heeft er naar gekeken en komt die morgen eraf doen want ik wil daar geen problemen mee hebben of iemand bedriegen.
IK WIL U DAN OOK BEDANKEN OM ME DIT MEE TE DELEN WANT IK VERKOOP AL EEN AANTAL JAREN OP KAPAZA EN HEB NOG NOOIT IEMAND BEDROGEN, DAT KAN U GERUST VRAGEN AAN DE MENSEN DIE AL AAN MIJ GEKOCHT HEBBEN.
MAAR IK BEN DAAR NU ECHT NIET GOED VAN EN SERIEUS VAN GEDAAN.
NOCHMAALS HARTELIJK DANK.
Met vriendelijke groet,
Gunter
--------------------------------------------------------------------------------
Van: Gert []
Verzonden: zondag 15 april 2007 9:17
Aan: 'gunter mathijs'
Onderwerp: RE: mountainbike
Gunther,
Echt waar het is totaal geen cannondale en de voorvork is ook niet veel waard
Juist de achterder is vrij goed
Als je voor de fiets bijna 2000€ hebt betaald dan ben je goed opgelicht
Dat is een gewoon alu frame met een carbon stickerlaag over
Een fiets van nieuwprijs rond de 400€ schat ik zo
Dat van gezondheid reden dan kan misschien wel zijn maar meer dan 1000€ vragen voor die 2dehands sorry ervoor
Groeten
Gert
-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: gunter mathijs []
Verzonden: zondag 15 april 2007 0:10
Aan:
Onderwerp: mountainbike
Kijk beste vriend, het zit zo, ik heb deze fiets zo gekocht en ik ken niks van fietsen, ik heb deze gekocht omdat ik hem mooi vond.
Maar dan ben ik zelf opgelicht, heb deze fiets gekocht van een camioneur die zei dat hij zogezegd van de vrachtwagen gevallen was en heb er juist geen 2000 euro aan betaald.
En dat is de waarheid, en dat ik deze weg doe om gezondheidsredenen is ook niet gelogen.
Maar nog geen 100 euro waard, dat is wel een goeie.
Daar ik een eerlijk mens ben en niemand wil oplichten zal ik deze advertentie verwijderen en ga ik met mn fiets eens langs bij de fietsenwinkel en eens horen wat die ervan denken en zal U zeker op de hoogte houden, alvast bedankt voor de info.
.
Mvg,
Gunter
tja kawa ik denk dat ditmaal het wel zo zal zijn
ik heb er nog een mailtje van gekregen
Hoi Gert,
Nogmaals bedankt voor uw goede bedoelingen want ik was me er echt niet van bewust.
Tja dat geld ben ik kwijt, ik ken die mens niet van haar noch pluim, alleen dat hij met een Duits accent sprak, ik krijg veel van die personen aan de deur, dan met messenkoffers of met kookpotten of met porselein, enz…
Ik ken niks van fietsen, ik ben traiteur van beroep, alleen van de naam te horen zoals tja, cannondale, scot, trek, maar daar stopt mijn kennis.
Ik ben van 90 kg naar 132 kg gegaan op 1 jaar tijd en dacht ja misschien om te vermageren is dat wel iets voor mij en vond dat dan niet zo gek duur en heb dan die fiets gekocht. Maar nu heb ik mijn les geleerd, ik koop nooit meer iets zonder me eerst goed te laten informeren.
Mn vrouw zei het nog, maar ja, ik weet het altijd beter hé.
Trouwens heb nog een boze mail gehad van iemand (grafische designers) die zelfs naar de politie heeft gebeld om mij als oplichter aan te geven, amaai wat staat me nog allemaal te wachten, en dat door een stomme fiets.
NU WIL IK U DUS NOGMAALS VAN HARTE BEDANKEN OM MIJ UIT VERDERE PROBLEMEN TE REDDEN, AMAAI ALS DE FIETS AAN IEMAND ZOU VERKOCHT HEBBEN EN DAT BLIJKT DAN EEN VALSE TE ZIJN, IK DURF ER NIET AAN DENKEN.
Hopelijk begrijpen de mensen mij een beetje
Dus nogmaals bedankt .
Met vriendelijke groet,
Gunter
Als er nog iets is mag je me altijd mailen hoor, met veel plezier.
ik heb er nog een mailtje van gekregen
Hoi Gert,
Nogmaals bedankt voor uw goede bedoelingen want ik was me er echt niet van bewust.
Tja dat geld ben ik kwijt, ik ken die mens niet van haar noch pluim, alleen dat hij met een Duits accent sprak, ik krijg veel van die personen aan de deur, dan met messenkoffers of met kookpotten of met porselein, enz…
Ik ken niks van fietsen, ik ben traiteur van beroep, alleen van de naam te horen zoals tja, cannondale, scot, trek, maar daar stopt mijn kennis.
Ik ben van 90 kg naar 132 kg gegaan op 1 jaar tijd en dacht ja misschien om te vermageren is dat wel iets voor mij en vond dat dan niet zo gek duur en heb dan die fiets gekocht. Maar nu heb ik mijn les geleerd, ik koop nooit meer iets zonder me eerst goed te laten informeren.
Mn vrouw zei het nog, maar ja, ik weet het altijd beter hé.
Trouwens heb nog een boze mail gehad van iemand (grafische designers) die zelfs naar de politie heeft gebeld om mij als oplichter aan te geven, amaai wat staat me nog allemaal te wachten, en dat door een stomme fiets.
NU WIL IK U DUS NOGMAALS VAN HARTE BEDANKEN OM MIJ UIT VERDERE PROBLEMEN TE REDDEN, AMAAI ALS DE FIETS AAN IEMAND ZOU VERKOCHT HEBBEN EN DAT BLIJKT DAN EEN VALSE TE ZIJN, IK DURF ER NIET AAN DENKEN.
Hopelijk begrijpen de mensen mij een beetje
Dus nogmaals bedankt .
Met vriendelijke groet,
Gunter
Als er nog iets is mag je me altijd mailen hoor, met veel plezier.
- Sp33dFr34k
- Mountainbiker
Post by Sp33dFr34k »
jimi wrote:hij zal rap terug 90 kilo wegen!
Het feit dat hij iets koopt wat van de vrachtwagen gevallen zou zijn kun je hem toch niet kwalijk nemen. Ik weet zeker dat we dat allemaal weleens doen, al zij het onbewust. Denk je dat alle goedkope dingen op eBay echt met zoveel verlies gekocht worden? Ik denk dat sommige verkopers nog weleens 100% winst hebben, denkte nie?
- Mister T.
- Mountainbiker
Heling noemt zoiets in het juridisch jargon. Zowel het verkopen en kopen (met kennis) van gestolen goederen is strafbaar. Het eerste als dader, het tweede als mededader... en maar goed ook!jimi wrote:als je onbewust iets koopt dat van de kamion gevallen is,daar kan ik inkomen,maar als je pertinent zeker weet dat het gestolen is,dan ben je in mijn ogen even slecht als de dief;stel je maar in de plaats van de gedupeerde!het zou hier een mooie boel worden op die manier