14/4/2007 Deinze Mountainbiketocht in en rond de Leiestreek

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
positivo
Mountainbiker

Post by positivo »

Proficiat aan de organisatie. Echt niks op aan te merken en parcours vond ik ook beter dan de wintertocht. Chapeau, daar mogen er velen een voorbeeld nemen aan jullie organisatie. Zeker tot in december!
Grtz
gert9920
Mountainbiker

Post by gert9920 »

Prachtige rit! Is een plezier om naar Deinze te komen.
wiet4all
Mountainbiker

Post by wiet4all »

Dikke proficiat aan de volledige organisatie. En dank voor de leuke attenties bij aankomst.
Santa Cruz
Mountainbiker

Post by Santa Cruz »

heel geslaagde tocht.Super weertje,mooi parcours,zo leer ik ook eens m'n eigen streek wat beter kennen :wink:
=D>
Zou iemand me kunnen zeggen of dat leuk stukje bos in Latem (met die bergjes en zo..)altijd toegankelijk is,of is dit privé?Ik zou daar anders wel nog eens naartoe rijden..
bartmtb
Mountainbiker

Post by bartmtb »

Stukje bos in Latem - het "speelbos" zoals wij dat noemen - is steeds open. Vroeger was dit stuk nog leuker zonder die grote hindernissen. Doch als je er wat tussen laveert kan je nog wat aan je techniek werken. :-)
Qua aantal deelnemers konden we niet klagen. Maar er was dit jaar een veel grotere spreiding - waardoor iedereen het "rustiger" vond. Juiste cijfers en een woord van dank aan alle deelnemers volgen later nog.
Qua douches is een terechte opmerking - en wordt zeker bekeken voor volgend jaar.
Groetjes.
Rodenbach
Mountainbiker

Post by Rodenbach »

inderdaad een mooie TT =D> eerste écht droge rit en meteen goed voor 43 km bikeplezier : goeie verhouding road/offroad en mooie stukken in het "sociale" domein rond latem (met het speelbosje) en in de bossen voor de tweede bevoorrading...

organisatie was perfect : inschrijving, bepijling, bevoorradingen, après... alles tiptop ! blij dat we met z'n drieën vanuit torhout afgekomen zijn !
mathias20
Mountainbiker
Location: granville frame , hutchinson tires , chimano tx , zadelpen g-acces

toertocht deinze

Post by mathias20 »

toertocht was geestig de 43km :-) zalig bosstukje

klein vraagje er zou dit weekend de 21ste of 22ste terug één zijn in deinze .klopt dit ? en is dit terug in het VTI de inschrijvingen ?
Barteken
Mountainbiker
Location: Decathlon Rockrider 8.2 (2005) - Cannondale Rush 4 (Custom)

Post by Barteken »

@ Mathias20

Oorspronkelijk was er dit weekend terug een TT in Deinze, namelijk de VanPetegem Classic. Deze startte in het verleden in de Pryckels. Deze is nu echter veranderd van startplaats, namelijk Oudenaarde !!
Guest

Post by Guest »

voor de geïnteresseerden : in totaal 805 deelnemers op VTT
Rodenbach
Mountainbiker

Post by Rodenbach »

kbo wrote:voor de geïnteresseerden : in totaal 805 deelnemers op VTT
lijkt me een érg mooi cijfer wetende dat er in de buurt nog een rit was :wink:
Post Reply