Hoeilaart- Bloso

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Post Reply
LuckyIron
Mountainbiker

Post by LuckyIron »

flupke73 wrote: doch was het wel makkelijk om dit stuk te omzeilen tijdens een TT,
maar ja, dan verliest die natuurlijk veel van zijn aantrekkelijkheid
was inderdaad gemakkelijk, maar HET MAG NIET!! We zijn verplicht om de neroroute te volgen.

:roll:
medguy
Mountainbiker

Post by medguy »

dat was er de laatste keer, dikke boomstammen langs het parcours weliswaar zonder paaltjes
medguy
Mountainbiker

Post by medguy »

Ik heb vandaag de route nog eens gedaan...
Maar met ne vriend.....
Hij vond het wel tof, hij was tevreden over zijn prestatie
Ik kon nog wel wat sneller...

gegevens:
rijtijd: 1:27:33
22km station tot station
max 31.8
gem 15.07

Normaal doe ik wel sneller maar het was wel tof
Ik had de route al 2maand niet meer gedaan.

OFF-TOPIC: wat is de vuilbeek of beter gezegd waar ligt het (als ge et niet kunt uitleggen stuur dan een kaartje per email of pm)

email: ******EFFEWATCENSUUR******** :P
Last edited by medguy on Thu 25 Jun 2009 16:23, edited 1 time in total.
mountainsurfer
Mountainbiker

Post by mountainsurfer »

2 de route gedaan
ligt er overal zeer goe bij nergens modder

die single tracks zijn wel goed
vooral dat laatste stuk langs die baan

zouden meerdere stukken single tracks moeten inzitten
die enkel voor mtbikers toegankelijk zijn
medguy
Mountainbiker

Post by medguy »

mountainsurfer wrote: vooral dat laatste stuk langs die baan
de Duboislaan 8)
omdat ik mijn weg een beetje in het bos ken heb ik gistre
van de singletrack langs de autosnelweg direct naar die singletrack gereden :bounce:
medguy
Mountainbiker

Post by medguy »

OFF-TOPIC MENSEN GAAT NIET OVER NEROROUTE MAAR VUILBEEK

:off: :off: :off: :off: :off:

kben gisteren naar de vuilbeek gereden dankzij pieter die mij heeft getoont waar de vuilbeekweg is.
heb daar die 3wegjes gedaan was tof

Ik ben begonnen op de vuilbeekweg dan de infantendreef dan sentier de la souce laineuse dan trg vuilbeekweg dan berkenvoetpad.

Bij de tweede keer op de vuilbeekweg tegen gehouden door ne pee met zijne hond hij zei dat je hier niet mocht rijden toen zei ik "je ne parle pas le francais" en ben doorgereden efkes later zonden er daar 2elkaar t kussen (redeljk intiem al) ze hadden duidelijk stijt dat ik voorbij kwam.
as ik efkes later geweest dan..... :lol:

In het arborteum in groenendaal zijn veel houten brugjes je moet eerst naar boven rijden en dan omdraaien en met 30km/uur eraf :-D
heb ik gisteren ook gedaan

Laatste vraag hoe gaan jullie om metdat houten ding bij het begin van zo'n wegje? ik leg mijn fiets neer er half onder naast de ingang dan ga ik naar de andere kant en neem daar mijn fiets.

:off: :off: :off: :off: :off:

foto's staan bij "your bike on the field"

Grtz

NeWgUy
Harry
Mountainbiker

Post by Harry »

Newguy,

Best enkel de Vuilbeek in de week doen, anders gaan we serieus in de nesten komen te zitten!

In het weekend komt daar nl véél volk door, zeker als het weer meezit.

En het is nu eenmaal enkel voor voetgangers hé...

Pas op, ik doe hem ook supergraag hoor, maar je zal er mij niet tijdens de weekends of op feestdagen door zien rijden. En je moet maar eens in volle vaart op een voetganger botsen die net om de hoek is :cry:

Ik ben er één keer zelfs op de vuist gegaan... Was netjes de fiets afgestapt om de mensen door te laten en begon die kerel me omver te duwen en me alle verwijten naar het hoofd te slingeren! Toen hij me een klap wou geven heb ik hem maar op de grond gelegd en rustig verder gereden (naar de Dreve de Haras - verlengde van de Duboislaan toe welliswaar), de fun was eraf...
medguy
Mountainbiker

Post by medguy »

boodschap verstaan, ik heb de vuilbeek en de andere padjes nog maar 2keer gedaan, nu maak ik een omtour als ik de neroroute doe,
voor de lange singletrack langs de duboislaan links de duboislaan volgen deze blijven volgen tot aan een Y-splitsing (hier komen 2strataen bijelkaar) daar het bos in en beginnen maar :)
Harry
Mountainbiker

Post by Harry »

Wel ik hou teveel van de Singletrack naast de Dubois laan :lol:

OK? waar is 8j geleden toen hij nog minuskuul breed was en veel meer wortels moest overwinnen maar toch...

Na het pad waar je de renbaan meermaals overgaat kan je ofwel rechts gaan en zo beneden aan Inverde (Bosmuseum) uitkomen om de route verder te zetten.

Ik neem het padje verder door aan de bank om aan het (vroegere) begin van de singletrack naast de spoorweg te komen.

Dan steek ik gewoon de Steenweg naar Terhulpen over en zit je wat verder weer mooi aan een leuk en snel wegje. Mits wat snelheid spring je er twee maal lekker ver :-) Daarna neem ik het wegje naar de Kapel van Welriekende om zo onder de snelweg door te steken richting Pitoresk. Dan kan je nog een leuke afdaling meepikken richting het Hazendal terug onder aan de parking uit te komen.

Leuke extra kilometers welke de route wat zwaarder maken 8)
BelAir_500
Mountainbiker

tof !

Post by BelAir_500 »

hallo,
das ziet er allemaal leuk uit,die wegjes hier en daar,maar die straat namen enzo ken ik niet en dus doe ik meestal gewoon het nero parcours.

Eens afspreeken om is te gaan rijden dan doen we een grotere lus en zo zie ik welke traks je doet enzo
laat iet weten..

ps:morgen ga ik normaal in de naamidag het neroroute doen dus..fiets maar mé :)

salukes
Post Reply