Gisteren avond reeds een groot deel van het parcours gaan afpijlen. Het ligt er ZEER ZEER ZEER goed bij.
Ook onze frigo's zijn reeds gevuld zodanig dat iedereen die wil iets lekker fris zal kunnen drinken.
Laat die lustige bikers maar komen naar Rillaar
Tot Zaterdag of Zondag
MTB Weekend Happening op 14 en 15 april in Rillaar
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Nazgul
- Mountainbiker
- Location: TREK Superfly Elite 29", winterbike TREK X-Caliber 29""
Vorige editie was ook mijn eerste echte TT, ben toen voor de kortste afstand gegaan met de nodige km van thuis naar ginder en terug.erwin.91 wrote:Ik heb beslist om naar rillaar te gaan Zondag morgend,dit zal voor mij mijn aller eerste TT worden,ik hoop hiermee de smaak van het TT gebeuren te pakken te krijgen en dat er nog veel TT's mogen volgen.
Tot Zondag!!!
Ik weet nog dat het toen koud was (met een flauw lentezonnetje) en vooral dat de veldwegen er nog serieus nat en modderig bijlagen.
Heb toch wel wa afgezien maar sindsdien elke week een TT'tje meegepikt en zondag ga ik (hopelijk) voor de langste afstand.
- herder levi
- Mountainbiker
Post by herder levi »
Als ik al die reacties lees en de verslagen van vorig jaar,dan begint het bij mij te kriebelen.Is ginder de MAX blijkbaar...Met hoge verwachtingen kom ik van het verre Oudenaarde,alhoewel,wat is nog 122 km ?Op een 80 min. ben ik er ,zodus ,tot morgen...
PS:als er nog herders zich geroepen voelen,vervoeg de kudde...
Ik vertrek om 8.30h...
Die ijsberg,is dat zo een specialeke???
PS:als er nog herders zich geroepen voelen,vervoeg de kudde...
Ik vertrek om 8.30h...
Die ijsberg,is dat zo een specialeke???
-
kom niet voorruit
- Mountainbiker
Post by kom niet voorruit »
heb vandaag de Molse Hagelandclassic gereden en ben op deze tocht op vele plaatsen het MTB parcours gekruist, zal niet van de poes zijn geloof ik
Toch succes aan alle deelnemers
Toch succes aan alle deelnemers