Ik denk da'k ook is tot daar ga bollen.
Ben nog aan't twijfelen tussen deze (nog nie gedaan, denk ik) en Tangisart (zeker de moeite waard).
15/04/07 Hamoir
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Ik heb de hele voormiddag uitgekeken naar jullie maar wss door je zondagse pak u niet herkent tussen de massawuske wrote:Ik zal mijn zondags pakske aan doen en zal da ook tegen mijne maat zeggenMonke wrote:Neem dan maar een schoon pose aan en ik doe de restwuske wrote:Ja ja demannen van debic en corvers-team zullen ook aanwezig zijn en wie weet trekt monke weer ne foto van ons
Toch paar foto's gepakt: http://biking2006.fotopic.net/c1256518.html
We waren om 8h in Meldert vertrokken en was toen nog een heel stukske rijden hé. Maar het was een schitterende tocht we hebben er met volle teugen van kunnen genieten.Monke wrote:Ik heb de hele voormiddag uitgekeken naar jullie maar wss door je zondagse pak u niet herkent tussen de massawuske wrote:Ik zal mijn zondags pakske aan doen en zal da ook tegen mijne maat zeggenMonke wrote: Neem dan maar een schoon pose aan en ik doe de rest![]()
Toch paar foto's gepakt: http://biking2006.fotopic.net/c1256518.html
@ dynamic : helaas niet voor de 38km, wel voor de "33 km". Ik had er 750 op de teller staan.
Waarom "33 km" ? Iets te weinig slaap en iets te veel caipiriña op zaterdagavond zijn nefast voor de prestaties
Vertrokken voor 48, afgebogen naar 38, dan naar de 30 en uitendelijk de laatste splitsing van de 23 genomen. Vandaar, 33km.
@ Roel : ja, van mijn persoonlijk toerke heb ik een track, laat maar weten per pm als je hem wil hebben.
Blijkbaar hadden ze daar niet de toeloop verwacht die ze gekregen hebben. De eerste bevoorrading stond praktisch droog, maar werd net op t moment dat ik aankwam bijgevuld door de vliegende post. En de tweede was ook al bijna geplunderd. Voor de rest : leuke tocht, al heb ik er niet de volle 100% van kunnen genieten
Waarom "33 km" ? Iets te weinig slaap en iets te veel caipiriña op zaterdagavond zijn nefast voor de prestaties
@ Roel : ja, van mijn persoonlijk toerke heb ik een track, laat maar weten per pm als je hem wil hebben.
Blijkbaar hadden ze daar niet de toeloop verwacht die ze gekregen hebben. De eerste bevoorrading stond praktisch droog, maar werd net op t moment dat ik aankwam bijgevuld door de vliegende post. En de tweede was ook al bijna geplunderd. Voor de rest : leuke tocht, al heb ik er niet de volle 100% van kunnen genieten