Who is who? 1st edition

Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
djambo
Mountainbiker

Post by djambo »

waarvoor onze dank !!
JeF GT
Mountainbiker

Post by JeF GT »

Treg, nie bescheiden zijn ge vergeet dat ge ook nog een semi-salto hebt 'gefaked' net toen we weer opweg waren na uw lekke band.
Treg
Mountainbiker

Post by Treg »

Ja idd, een select gezelschap heeft nog kunnen genieten van mijn freestyle capaciteiten. Dit was de opwarming voor een nummertje dat ik normaal gezien aan het einde van een dodelijke downhill doe. Helaas heeft een "te weinig aan slaap de nacht ervoor" het onmogelijk gemaakt dit technisch hoogstandje (perfekt gestrekte salto met dubbele schroef) ten tonele te brengen. Volgende keer, beloofd! :razz:
flupke
Mountainbiker

Post by flupke »

Op 2002-08-20 20:16, schreef flupke:
help..... waar kan ik de foto's van de eertse Mountainbike.be-dag on-line vinden??? :sad:
OK, thanks ... gevonden!! :smile:
CRAZY D
Mountainbiker

Post by CRAZY D »

Daar houden we je aan ! :grin:

En Flupke, enjoy the pictures. De rest volgt nog !

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: CRAZY D op 2002-08-21 21:10 ]</font>
JeTeR
Mountainbiker
Location: Trek Supercaliber 9.9 AXS P1 + Specialized S-Works HT

Post by JeTeR »

Crazy, ik heb ook nog een hoop foto'kes. Vooral van onderweg zelfs! Ge weet wel he, ik was diegene die al rijdend tegen 60km/u op de steilste afdalingen met 1 hand foto's aan't maken was. ( Met 2 handen zou onverantwoord zijn he :smile: )

Lees uw prive berichtjes ne keer...

JeTeR
CRAZY D
Mountainbiker

Post by CRAZY D »

Yep, ik heb je hier en daar wel door het bos zien suizen om stukken af te snijden en hier en daar ook nog in een boom zien klimmen voor ne goeie shot. Ik heb m'n antwoord op je privé berichten geplakt :cool:
Treg
Mountainbiker

Post by Treg »

al rijdend tegen 60km/u op de steilste afdalingen met 1 hand foto's aan't maken was. ( Met 2 handen zou onverantwoord zijn he :smile: )
pffff, pussy! :razz:
Andy2125
Mountainbiker
Location: Specialized Rockhopper comp. Lx/deore, Judy C, HS33, mavic crossride,...

Post by Andy2125 »

Waar blijven die foto's? :smile:
JeTeR
Mountainbiker
Location: Trek Supercaliber 9.9 AXS P1 + Specialized S-Works HT

Post by JeTeR »

Effe te druk gehad... maar ik bezorg ze zo rap mogelijk aan Crazy. Ik denk dat ik ook nog wel wat webspace heb ergens om ze on-line te zetten.

Dus binnenkort "on a screen near you" :smile:

JeTeR
Post Reply