VISA Chrono Challenge 2007 ?
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
-
De Janssens
- Mountainbiker
Post by De Janssens »
@ steven:
amai, zo veel plaatsen verloren door een platte band ?
onderweg nog langs de fietswinkel geweest om een nieuwe binnenband zeker ?
amai, zo veel plaatsen verloren door een platte band ?
onderweg nog langs de fietswinkel geweest om een nieuwe binnenband zeker ?
- Steven H
- Mountainbiker
Ik heb ongeveer 9 min. verloren door die band. Ik ben gestopt toen ik zeker was dat het niet enkel een "subjectief" gevoel was, maar dat ie effectief plat liep. Ik was tot overmaat van ramp ergens onderweg mijn pomp met cartridge kwijt gespeeld. Ik heb dus moeten wachten op een barmhartige samiritaan die wilde stoppen om me te helpen. En dat duurde wel even. Volgens m'n polar heb ik net iets meer dan 9 min. stilgestaan. En op zo een snel parkoer maken 9 min (is net iets minder dan 10% van de totale rit-tijd) heel veel uit...
Heb dan ook nog eens enkele min. verloren door het cross-parkoer te rijden aan de 2de bevoorrading door misleidende info van de mensen ter plaatse. Dus neem daar nog eens een 4-tal min. verlies. Als je dat dan allemaal optelt was ik normaal ergens rond 01:hr 42 ge-eindigd dus rond de 30e plaats ergens ... Pijnlijk... (gemiddelde HR van de rit was 162, dus heb wel deftig gestoempt tijdens de rit, de hele tijd alleen gereden, nooit uit de wind kunnen zitten).
Maar ja, zoals ik al eerder zei : excuses zijn voor zwakkelingen en verliezers, dus Volgende keer beter in Zewieties....
Heb dan ook nog eens enkele min. verloren door het cross-parkoer te rijden aan de 2de bevoorrading door misleidende info van de mensen ter plaatse. Dus neem daar nog eens een 4-tal min. verlies. Als je dat dan allemaal optelt was ik normaal ergens rond 01:hr 42 ge-eindigd dus rond de 30e plaats ergens ... Pijnlijk... (gemiddelde HR van de rit was 162, dus heb wel deftig gestoempt tijdens de rit, de hele tijd alleen gereden, nooit uit de wind kunnen zitten).
Maar ja, zoals ik al eerder zei : excuses zijn voor zwakkelingen en verliezers, dus Volgende keer beter in Zewieties....
Het feit dat de uitslagen van de EBBT veel sneller beschikbaar zijn is gewoon te wijten aan Chronorace.be die volledig elektronisch werken en dus ook makkelijker online te zetten zijn. Uitslag van Zillebeke stond trouwens al een tijdje op onze uitslagenpagina.roger wrote:Uitslagen van wedstrijden van de wielerbond laten wel lang op zich wachten op de site van Visachronochallenge.Daar tegenover organisaties van EBBT staan de volgende dag al op de site.Den bond mag daar eens een lesje gaan in pakken als zij denken dat ze alles beter kunnen!!!maar de renners wat kl...dat doen ze toch zo graag.
Is dat dan niet triestig dat jullie wel de uitslag hebben en dat deze niet vermeld is op hun eigen site.ka.dee wrote:Het feit dat de uitslagen van de EBBT veel sneller beschikbaar zijn is gewoon te wijten aan Chronorace.be die volledig elektronisch werken en dus ook makkelijker online te zetten zijn. Uitslag van Zillebeke stond trouwens al een tijdje op onze uitslagenpagina.roger wrote:Uitslagen van wedstrijden van de wielerbond laten wel lang op zich wachten op de site van Visachronochallenge.Daar tegenover organisaties van EBBT staan de volgende dag al op de site.Den bond mag daar eens een lesje gaan in pakken als zij denken dat ze alles beter kunnen!!!maar de renners wat kl...dat doen ze toch zo graag.
- Thompe
- Mountainbiker
Re: visa 2
Ja, je veronderstelling is juist.Alex MTB wrote:ik veronderstel dat de zewieties bike event en de visa chrono 2 hetzelfde evenement zijn.....het is nogal onduidelijk op de beide sites vind ik.....
-
BikingBrecht
- Mountainbiker
inschrijvingsnr. op uitslag zillebeke?
Post by BikingBrecht »
Ik merk in de uitslag van Zillebeke dat bij bepaalde personen (zoals mezelf) een nummer in de kolom 'inschrnr.' ingevuld.
Weet iemand wat de betekenis/nut hiervan is?
Weet iemand wat de betekenis/nut hiervan is?
- Klimmerken
- Mountainbiker
-
BikingBrecht
- Mountainbiker
Post by BikingBrecht »
Ik heb zopas gemerkt dat een voorlopig klassement van de eerste twee chrono's online staat op www.chronorace.be
Het klassement staat bij de uitslagen van Waregem.
Zouden alle chrono's met een chip worden opgemeten?
-
FastFreddy272
- Mountainbiker
- Location: Commencal VIP, RaceFace, Sram X.0, Fox 100FX, ... Scott Scale RC 2010
Post by FastFreddy272 »
Nee, want de eerste chrono in Zillebeke was zonder chip ...WoodWheel wrote:Ik heb zopas gemerkt dat een voorlopig klassement van de eerste twee chrono's online staat op www.chronorace.be