Er gaan geruchten dat sommige mensen die Olne Spa Olne gereden hebben, een boete (welke?) gekregen hebben. Ik weet niet of dit waar is of niet. Ik dacht de naam Davy Coenen gehoord te hebben, maar sla me niet dood als dit een loos gerucht is.Bulkie wrote:Velen wisten van niets, en wat er juist is, ontgaat me ook. Ik weet enkel dat er op de site iets staat van "geschrapt", maar staat er ergens iets over schorsing? Dat is niet mogelijk, of toch?Iegienie wrote:Eigenlijk wel een statement he, als je ziet HOEVEEL mensen MET XXXXX licentie er daar gereden hebben, hoeveel mensen die eigenlijk een statement maken naar de officiele instanties en zeggen dat ze NIET akkoord zijn met de politiek die er gevoerd wordt.roger wrote:Uitslag staat nu online ,maar de renners met vergunning zijn doorkruist ,de anderen rijders zijn wel vermeld.
Ken
Maar zoals wat hoger te zien in deze thread : blijkbaar hebben masters en fun licentiehouders WEL de vrijheid om te doen wat ze willen... En voor zover ik weet is onzen Bluckie een FUN rijderke he. Zo eentje dat bij de bond maar aan koerskes van een dik uur mag meedoen, net zoals dees masterken.
Om terug on topic te komen (alhoewel) : ik hem dus iet voorgehad daar in Grand Halleux. Mijn onderrug begon eerst wat tegen te wringen, maar had er niet echt veel last van. Dan halvelings (bergop!) overkop gegaan met een wegschuivend voorwiel, en tien minuten later stond ik kompleet geparkeerd met een vreselijk erge lage rugpijn. Ik kan op de vlo wel wat verdragen, maar deze was echt niet te doen, en die pijn ging niet weg met wat rechtopstaand klimmen, zelfs niet in de lichtjes dalende stukken. Ben dan maar uit koers gestapt... Ben eigenlijk al sedert nieuwjaar wat op de sukkel met die rug, en de afvaart van den dardeche met zoonlief en kayak zal er ook geen deugd aan gedaan hebben. Was wel bangelijk, opeens in 10minuten tijd kompleet geparkeerd staan, was pertankst vrij goed bezig, was den ene na den anderen aan het oprapen. Toch ferm ontgoocheld, en direct naar huis gereden.
Een ander zeer zwaar minpunt was dat het eerste gedeelte van de koers blijkbaar een traject heeft mogen volgen dat een vijf tot zeven minuten korter was. De moto voor de koplopers is blijkbaar verkeerd gereden, en de eerste 45 zijn die gevolgd. Op de oorspronkelijke uitslag stond ook de rondetijd, en daar zag je mooi dat de 47ste opeens een enorme achterstand had op degene voor hem. Het moet waarschijnlijk gebeurd zijn juist voor die afdaling langs die beek. Wij rechts van de beek, de rappe mannen links van de beek. Wij kregen dan nog een ferme stappassage voorgeschoteld, terwijl de mannen die links reden gewoon konden doorvlammen.
Toch ook wel een ferm minpunt dus.