MTB Weekend Happening op 14 en 15 april in Rillaar
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Nr 11
- Mountainbiker
de 23 km liggen ook wel een paar klimmen maar deze zijn zeker te doen je kan hier en daar wel een stukje afsnijden om een paar klimmetjes te vermijden verder zijn de meeste paden breed genoeg om voorbij te steken en anders moeten de andere bikers maar wat hoflijker zijn en dat zijn ze zeker tegenover de kids
(mijn zoon van 9 en dochter van 10 zijn reeds meegeweest op verkenning)
(mijn zoon van 9 en dochter van 10 zijn reeds meegeweest op verkenning)
- WT6
- Mountainbiker
Vanuit Wilsele kunt ge toch de Aarschotsesteenweg nemen, en dan effe uitkijken waar je best doorsteekt om in rillaar centrum uit te komen..De Rie wrote:Hallo, wij vertrekken met de mtb vanuit Wilsele, is er onderweg soms een punt waar wij al kunnen aansluiten bij de toertocht en dan onderweg inschrijven?
-
Frankyspec
- Mountainbiker
Post by Frankyspec »
komen zondag ook af met de mannen van mtb sint-truiden.Is inderdaad een zeer mooie tocht
en natuurlijk zondag 22/4 is het aan ons de beurt,namelijk toertocht van st-truiden,met dit mooie weer ook een aanrader 
- herder levi
- Mountainbiker
Post by herder levi »
Is ginder iets te doen voor vrouw en kinderen(7 en 9 jaar) terwijl ik de toertocht van 80km doe???Ik ben dus toch een vijftal uurtjes onderweg.Een wandeltocht of een speelplein in de buurt of iets anders...