21/04/07 Peter van Petegem classic

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
cowboy peter
Mountainbiker

Post by cowboy peter »

Zit een beetje met hetzelfde dilemma. De zondag 100km (met chrono), dus we mogen daags ervoor niet te zot doen. Mijn conditie is niet zo goed dat die 60 of 70km in de vlaamse ardennen als opwarming kunnen dienen. Een ritje van 30km is dan weer een beetje te weinig om de verplaatsing te maken. Mischien kunnen we ergens een hoek afsnijden zodat we aan 40-50km komen?

Misschien kan ik gaan losrijden met Grote Plateau, dan ik vlieg ik zondag gegarandeerd ........................... in het decor
Knurrebikers lady
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets

Post by Knurrebikers lady »

grote plateau wrote:
katrien20 wrote:Mmmm, dat was vorig jaar genieten op de mtb-rit!!! De start voor de mtb zorgde vorig jaar voor wat verwarring, zodat ik een 90 km op de teller had. Dus van in het begin goed opletten welke pijlen voor de weg of voor de mtb zijn!
Ik was vorig jaar niet ingeschreven van tevoren, en het was zeker geen drukte van jewelste.
Ik zou er graag terug bijzijn, maar de zondag zitten we met de 100 km van de Zeweties, dus ik vrees dat dit een beetje teveel van het goeie zal worden. Ik heb nog een weekje om te beslissen he!
De zaterdag de beentjes losrijden om de zondag te kunnen "vliegen" is al altijd een goed advies geweest.(spreek uit ervaring :wink: )
@Katrien: Gelijk gij rijdt is het zeker geen probleem om de zondag de 100 km te trotseren. En ge kunt nog altijd de zaterdag uw tempo wat minderen hé...

Knurrebikers zullen der ook zijn !

Grtjs
Bart
Mountainbiker

Post by Bart »

Voila kheb me ook juist ingeschreven. Khoop dat de moeite zal zijn.
Kdenk wel dak zal afzien 70km met mtb hebbek nog nooit gereden.
Hopelijk gaat het een beetje op en neer.
bieste
Mountainbiker

Post by bieste »

VTT - Voor de niet zo getrainde mountainbiker stellen wij de 30 km voor.

De VTT over een afstand van 30 km werd uitgetekend om iedereen, ook de minder getrainde mountainbiker, te laten genieten van de uitlopers van de Vlaamse Ardennen.

VTT - Voor de betere fietser stellen wij de 60 km voor.

De langste van onze mountainbikeroutes brengt de getrainde mountainbiker langs unieke, schilderachtige plaatsjes. Met zijn nijdige klimmetjes en spectaculaire afdalingen een 'must' voor iedere mountainbiker.
Van de site geplukt. De wegritten staan wél al omschreven, de mtb tochten zullen nog wel volgen denk ik.

Mvg

bieste
Barbeque
Kerstman
Location: Fully Epic M4, Hope onderdelen, Sram x0.. Garmin Forerunner 910XT and edge 705

Post by Barbeque »

MMm het komt dichter..

na gisteren 21 km gelopen te hebben deze middag samen met
witje 100 km gaan rijden en het was
zalig met dit weer. We zijn er dus ook klaar voor om de 140 km
te doen. Als het zo'n weer blijft zal het genieten worden.

See you bikers...
pvandebe
Mountainbiker

Post by pvandebe »

Dedju, ik moet dan een terras leggen.... #-o
Jan B.
Mountainbiker

Post by Jan B. »

Kan er mij iemand vertellen waar precies het startpunt is van deze tocht? (Graag het volledige postadres!)
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

Jan B. wrote:Kan er mij iemand vertellen waar precies het startpunt is van deze tocht? (Graag het volledige postadres!)
Evenenmentenhal 'De Qubus'
Lindestraat - 9700 Oudenaarde

Aub... :-)
FastFreddy272
Mountainbiker
Location: Commencal VIP, RaceFace, Sram X.0, Fox 100FX, ... Scott Scale RC 2010

Post by FastFreddy272 »

Jan B. wrote:Kan er mij iemand vertellen waar precies het startpunt is van deze tocht? (Graag het volledige postadres!)
Jan,
Het volledige adres weet ik niet, maar de start is in "De Qubus" in de Lindestraat te Oudenaarde.
Je komt met de trein veronderstel ik ?
Indien wel moet je het station van Oudenaarde via de achterkant verlaten (grote parking - ik denk kant waar de sporen het hoogste nr hebben.)
Dan kom je direct in de Lindestraat.
Jan B.
Mountainbiker

Post by Jan B. »

Freddy en Ronny,

inderdaad ik kom met de trein. En de dag zelf maak ik nog een verplaatsing naar Waregem voor de Zewieties Chrono. Druk weekend dus.

Een klein probleempje dat zich daarbij stelt, is dat volgens iemand die mijn fiets bijgeregeld heeft op de VT4 Challenge, mijn ketting/cassette/voorste versnellingen versleten zouden zijn.

Vinden jullie dat ik deze onderdelen voor of toch na deze tochten zou moeten laten herstellen?
Post Reply