MTB Weekend Happening op 14 en 15 april in Rillaar

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Groentje
Mountainbiker

Post by Groentje »

Hallo kan iemand mij zeggen of de 23 km ook zo zwaar zijn, ik ben gene straffe biker en zou zondag willen komen met mijn dochtertje maar te zwaar is te zwaar en dan houden we toch iedereen maar op :oops:
Nr 11
Mountainbiker

Post by Nr 11 »

de 23 km liggen ook wel een paar klimmen maar deze zijn zeker te doen je kan hier en daar wel een stukje afsnijden om een paar klimmetjes te vermijden verder zijn de meeste paden breed genoeg om voorbij te steken en anders moeten de andere bikers maar wat hoflijker zijn en dat zijn ze zeker tegenover de kids =D>
(mijn zoon van 9 en dochter van 10 zijn reeds meegeweest op verkenning)
steven Vl
Mountainbiker

Post by steven Vl »

Mijn lichtjes zijn al klaargemaakt voor de nachtrit van zaterdag.

Als ik dan niet teveel Leffe heb gedronken kom ik zondag nog is af.
Ik weet dat de ambi daar na de nachtrit altijd heel tof is in de kantine, wat de kans vergroot dat ne mens ne keer doorzakt he.
De Rie
Mountainbiker

Post by De Rie »

Hallo, wij vertrekken met de mtb vanuit Wilsele, is er onderweg soms een punt waar wij al kunnen aansluiten bij de toertocht en dan onderweg inschrijven?
WT6
Mountainbiker

Post by WT6 »

De Rie wrote:Hallo, wij vertrekken met de mtb vanuit Wilsele, is er onderweg soms een punt waar wij al kunnen aansluiten bij de toertocht en dan onderweg inschrijven?
Vanuit Wilsele kunt ge toch de Aarschotsesteenweg nemen, en dan effe uitkijken waar je best doorsteekt om in rillaar centrum uit te komen..
De Rie
Mountainbiker

Post by De Rie »

ok, maar kunnen wij voor rillaar al aansluiten op de toertocht? Nieuwrode, Gelrode, Aarschot of gaat de toertocht andere richting uit.
Frankyspec
Mountainbiker

Post by Frankyspec »

komen zondag ook af met de mannen van mtb sint-truiden.Is inderdaad een zeer mooie tocht 8) en natuurlijk zondag 22/4 is het aan ons de beurt,namelijk toertocht van st-truiden,met dit mooie weer ook een aanrader :wink:
Steven 13
Mountainbiker

Post by Steven 13 »

Onze TT komt wel langs de kant van Aarschot. Maar niet voor alle afstanden. Als jullie de 60Km doen is dat zeker geen probleem. Maar, wel moeilijk uit te leggen hoor. En, als je nog 3 kilometer verder rijd ban je aan de Start. Die drie kilometer zal het dan ook nwel niet maken zeker.
herder levi
Mountainbiker

Post by herder levi »

Is ginder iets te doen voor vrouw en kinderen(7 en 9 jaar) terwijl ik de toertocht van 80km doe???Ik ben dus toch een vijftal uurtjes onderweg.Een wandeltocht of een speelplein in de buurt of iets anders...
Nr 11
Mountainbiker

Post by Nr 11 »

er is in aarschot 5tal km een grote speeltuin verder zijn er wat bossen een bloemen serre en natuurlijk onze cafe
Post Reply