Het venijn zit hem niet in de staart maar over het hele parkoers.Het zijn wel de laatste km's dat je dit gaat ondervinden of je goed gedoseerd hebt.In 2005 bedroeg de 50km ongeveer 720hm.Daar zal dit jaar waarschijnlijk niet veel aan veranderd zijn. Klimwerk mannen maar droog goed te doen
Zeer mooie streek daar om te fietsen. Ik heb daar al een paar toertochten gereden (Villers-La-Ville, Chastre, Cortil Noirmont, ...) Het is daar redelijk op en af, dat wel! De TT van deze organisatie heb ik nog niet gereden maar wss zullen ze wel de streekbossen daar opzoeken. Op sommige plaatsen daar waan je je daar een klein beetje in de Ardennen.
Hieronder een kaart en zo te zien staat rond Tangissart goed veel groen:
En 50 km is voor mij de ideale afstand. Dus daar ga ik waarschijnlijk ook bollen ... als het droog blijft tenminste
Als mijn metabolisme het toelaat ( zaterdag vlug 120m³ grond verleggen )kom ik zeker af.
Dan kan de Schrijfrem nog is een fotoke van mijne kop trekken, tis al lang geleden
Idd prachtige tocht, heb deze vorig jaar gereden en zal deze keer niet twijfelen tussen deze tocht en Rillaar (hou niet van het zand). Prachtige heuvelachtige streek en idd, je moet deze tocht goed doseren, want er zitten een paar venijnige kuitenkillers in. Parcours zeer mooi, zeer afwisselend. Organisatie prima, goede bevoorrading en goeie ambiance bij den après (BBQ etc..)
I'll be there!!