Bikers uit Schoten
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
afspeken
16 april blijkt dus de beste datum.
Ik denk ook dat het beter is naar Willebroek te rijden met de auto.
Kunnen we misschien afspreken aan de Carrefour van Schoten? (Deze kan je vinden door op de E19 afrit 5 te nemen. ) Laten we afspreken in de buurt de pizzahut op de Carrefour parking.
Wat denken jullie van 9u00? We kunnen dan aan het fietsen zijn tegen 10u in Willebroek.
Ik heb op de commentaren op deze MTB route van Willebroek ook nog gelezen dat we nog kunnen aansluiten op de MTB route van klein brabant (Bornem). Misschien is dit ook nog een mogelijkheid.
Groeten,
Jeroen
Ik denk ook dat het beter is naar Willebroek te rijden met de auto.
Kunnen we misschien afspreken aan de Carrefour van Schoten? (Deze kan je vinden door op de E19 afrit 5 te nemen. ) Laten we afspreken in de buurt de pizzahut op de Carrefour parking.
Wat denken jullie van 9u00? We kunnen dan aan het fietsen zijn tegen 10u in Willebroek.
Ik heb op de commentaren op deze MTB route van Willebroek ook nog gelezen dat we nog kunnen aansluiten op de MTB route van klein brabant (Bornem). Misschien is dit ook nog een mogelijkheid.
Groeten,
Jeroen
- pointbreak
- Mountainbiker
- Location: Rockrider 8.2/full XT Mavic crossride Disc/ Thompson Antares race
Post by pointbreak »
Zal er niet bij zijn die dag.
Rij die dag in Rillaar, (marathon) om niet te missen.
Tot ziens, misschien.
Rij die dag in Rillaar, (marathon) om niet te missen.
Tot ziens, misschien.
afspraak plaats
Kappie,
We spreken zondag af om 9u op de carrefour parking in Schoten. We gaan in de buurt van de pizzahut staan (de carrefourparking is nogal groot he).
Tot zondag dan?
Groeten,
Jeroen
We spreken zondag af om 9u op de carrefour parking in Schoten. We gaan in de buurt van de pizzahut staan (de carrefourparking is nogal groot he).
Tot zondag dan?
Groeten,
Jeroen