Meise 'Miel Van Cauter' - Bloso

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
benne01
Mountainbiker

Post by benne01 »

thx voor de update smalle, ik zal er op letten op het omgeploegd pad :-D
//Smalle\\
Mountainbiker

Post by //Smalle\\ »

Graag gedaan :wink:
Het parcour is maar op een paar km van men deur dus ik rij deze route wel een paar keer in de maand. Ondertussen ken ik het parcour bijna uit men hoofd. Daarom heb ik ze deze vakantie al eens omgekeerd gereden met een paar kameraden. Het was eens wat anders en zeker de moeite waard.
Lucky22
Mountainbiker
Location: veel te goed voor mijn benen (cannondale, gary fisher, Sandman)

Post by Lucky22 »

Heb het parkoer de voorbije weken ook 2x gereden met mijn vrouw omdat het in onze achtertuin ligt en het langer klaar blijft 's avonds.

Heb gemerkt dat het stuk "hel van Grimbergen" (beginnende aan de 's gravenmolen) meer "de snelweg van Grimbergen" is geworden : gans dit stuk is verhard met steentjes. Heb er gemengde gevoelens bij : gedaan met het gebagger wanneer het geregend heeft maar langs de andere kant is het ook maar een saai graveldreef geworden
//Smalle\\
Mountainbiker

Post by //Smalle\\ »

Ja dat vind ik ook zeer spijtig :-? Het was een zeer leuk stuk als het geregend had en vooral zwaar :lol:
BlackIce
Mountainbiker

Post by BlackIce »

Vanmorgen de blauwe gedaan...
Bijna overal lag het er droog bij...
Wegwijzering overal nog steeds zichtbaar, al ken ik de weg
bijna volledig van buiten...
sommige stukken staat het gras wel een metertje hoog
al bij al... goeie staat nog steeds!

Na meer dan 2 maanden rusten, nog eens gereden, en serieus afgezien maar gelukkig kleintje om mee te beginnen dus...;)
Domme
Mountainbiker

Post by Domme »

Heb vorige week het traject gereden en stond plots voor een hindernis! Nadat je voorbij het fabriek van E. Merckx bent moet je een strook veld door, dan kom je op een stukje asfalt van ong. 50m en in de bocht moet je terug inslaan in een wegeltje. Een 100-tal meter verder stond er plotseling een grote dubbele poort! Ik ben teruggereden omdat ik twijfelde , aangezien het niet de eerste maal was dat ik deze bloso-route reed, en was wel degelijk de juiste richting uitgereden. Aan de verantwoordelijken van deze route: Ga daar eens kijken, want daar is iets niet pluis! Ik ben dan omgereden omdat ik daar mijn weg wel ken. Als er bikers komen die de streek niet kennen, zitten ze daar wel degelijk in de problemen!

Domme :oops:
WardriverQ
Mountainbiker

Post by WardriverQ »

Stond die poort niet open? Meestal staat die open en kan je gewoon door.
Ik heb de route al een aantal maal gereden en die stond altijd open.
Putteke
Mountainbiker

Post by Putteke »

Ja normaal staat die poort altijd open. Ik heb deze route alwel 20 maal gereden en nooit een probleem gehad.
Lucky22
Mountainbiker
Location: veel te goed voor mijn benen (cannondale, gary fisher, Sandman)

Post by Lucky22 »

hé Domme,

We hebben de route 2 weken geleden en verleden maand ook gereden. Poort stond ook steeds open (het is toch dat stuk met die dranghekken hé?)

Let wel op : je moet "achter" de ingang van het huis rijden, het is daar enige tijd geleden veranderd.

see you
Domme
Mountainbiker

Post by Domme »

Ok,ok, maar in mijn geval was de poort toe-dicht-geslossen...
Hopelijk staat ze de volgende keer open :wink:

Domme :oops:
Post Reply