09/04 Grand Halleux EBBT
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Eigenlijk wel een statement he, als je ziet HOEVEEL mensen MET XXXXX licentie er daar gereden hebben, hoeveel mensen die eigenlijk een statement maken naar de officiele instanties en zeggen dat ze NIET akkoord zijn met de politiek die er gevoerd wordt.roger wrote:Uitslag staat nu online ,maar de renners met vergunning zijn doorkruist ,de anderen rijders zijn wel vermeld.
-
Bulkie
- Mountainbiker
Licentie of niet, mijn naam mogen ze erop zetten. We gaan niet terug naar de Oorlogstijden, waarbij mensen wiens naam vermeld stond, afgemaakt werden, niet? Stel je voor...
Bestaat er dictatuur in een democratisch land? Wie zal het zeggen...
Erg dat we er ons druk in moeten maken. Die bonobo's toch, tsss...
Ik was 8, en als ze mij willen schorsen is dat pech voor hun, er is genoeg mooie MTB zonder de bond!
Ken Van den Bulke
Bestaat er dictatuur in een democratisch land? Wie zal het zeggen...
Erg dat we er ons druk in moeten maken. Die bonobo's toch, tsss...
Ik was 8, en als ze mij willen schorsen is dat pech voor hun, er is genoeg mooie MTB zonder de bond!
Ken Van den Bulke
-
Bulkie
- Mountainbiker
Velen wisten van niets, en wat er juist is, ontgaat me ook. Ik weet enkel dat er op de site iets staat van "geschrapt", maar staat er ergens iets over schorsing? Dat is niet mogelijk, of toch?Iegienie wrote:Eigenlijk wel een statement he, als je ziet HOEVEEL mensen MET XXXXX licentie er daar gereden hebben, hoeveel mensen die eigenlijk een statement maken naar de officiele instanties en zeggen dat ze NIET akkoord zijn met de politiek die er gevoerd wordt.roger wrote:Uitslag staat nu online ,maar de renners met vergunning zijn doorkruist ,de anderen rijders zijn wel vermeld.
Ken
ooSoo wrote:Mogen de licentiehouders van de kbwb dan ook niet starten bij de VOR vb. Bütgenbach ??
Vind dit een prachtige koers en ben daar al 4 jaar geweest dus wil ik vandejaar terug , maar heb er wel geen schorsing voor over.
Licentiehouders mogen in Bütgenbach starten.
http://www.belgianmountainbikecircuit.be/pagina1.html