21/04/07 Peter van Petegem classic
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- grote plateau
- Kerstman
Post by grote plateau »
Voila sè;klein plateautje en ik zijn ook al ingeschreven,en we gaan voor de vtt 70km.
Genieten van de prachtige streek zal er dit keer zeker bij zijn.
Als je op de site gaan kijken, zie je dat ze nu maar spreken over 60km. Ik had gehoopt op een langere passage door de Vlaamse Ardennen door het wegvallen van het stuk tussen Deinze en Oudenaarde. Maar volgens mij gaan ze de rit gewoon inkorten door het wegvallen van dat extra stuk. 60km lijkt me wat te weinig, dus twijfel ik nog tussen de mtb en wegrit.grote plateau wrote:Voila sè;klein plateautje en ik zijn ook al ingeschreven,en we gaan voor de vtt 70km.![]()
Op de folder staat 30 of 70 km met start en aankomst in Oudenaarde!bieste wrote:Als je op de site gaan kijken, zie je dat ze nu maar spreken over 60km. Ik had gehoopt op een langere passage door de Vlaamse Ardennen door het wegvallen van het stuk tussen Deinze en Oudenaarde. Maar volgens mij gaan ze de rit gewoon inkorten door het wegvallen van dat extra stuk. 60km lijkt me wat te weinig, dus twijfel ik nog tussen de mtb en wegrit.
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
Bij gebrek aan veel keuze zal het ook deze worden.
Uiteraard gaan we voor den tt.
Het is al een eeuwigheid geleden dat ik deze gereden heb.
Starten doen we in de namiddag.
- Lichterveldenaere
- Mountainbiker
Post by Lichterveldenaere »
Hier van hetzelfde. Nogmaals proberen nadat ik twee jaar geleden gezworen had, niet meer terug te keren, maar blijkbaar herpakken ze zich toch wat. En ja, als het enige alternatief Lichtervelde isveeteeteetje wrote:Bij gebrek aan veel keuze zal het ook deze worden.
- geniusbiker
- Mountainbiker
Post by geniusbiker »
komme uk af méé DDS veu de big one !!!
we zijn ook reeds ingeschreven !!!!
geniusbiker,
we zijn ook reeds ingeschreven !!!!
geniusbiker,
Mmmm, dat was vorig jaar genieten op de mtb-rit!!! De start voor de mtb zorgde vorig jaar voor wat verwarring, zodat ik een 90 km op de teller had. Dus van in het begin goed opletten welke pijlen voor de weg of voor de mtb zijn!
Ik was vorig jaar niet ingeschreven van tevoren, en het was zeker geen drukte van jewelste.
Ik zou er graag terug bijzijn, maar de zondag zitten we met de 100 km van de Zeweties, dus ik vrees dat dit een beetje teveel van het goeie zal worden. Ik heb nog een weekje om te beslissen he!
Ik was vorig jaar niet ingeschreven van tevoren, en het was zeker geen drukte van jewelste.
Ik zou er graag terug bijzijn, maar de zondag zitten we met de 100 km van de Zeweties, dus ik vrees dat dit een beetje teveel van het goeie zal worden. Ik heb nog een weekje om te beslissen he!
- grote plateau
- Kerstman
Post by grote plateau »
De zaterdag de beentjes losrijden om de zondag te kunnen "vliegen" is al altijd een goed advies geweest.(spreek uit ervaringkatrien20 wrote:Mmmm, dat was vorig jaar genieten op de mtb-rit!!! De start voor de mtb zorgde vorig jaar voor wat verwarring, zodat ik een 90 km op de teller had. Dus van in het begin goed opletten welke pijlen voor de weg of voor de mtb zijn!