Mannen, twas een leuke rit.
Kasterlee is een aangenaam parkoers met de nodige variatie.
Twas gezellig.
Mss tot volgende week!
Herentals - Bloso
Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
- devil biker
- Mountainbiker
Post by devil biker »
het kan zijn dat ik maandag deze route nog eens ga doen of die van merksplas- hoogstraten.
grtz
grtz
- Strikybart
- Mountainbiker
Post by Strikybart »
En het nieuw fietske, hoe doet ie et?Arez wrote:Kben hem vandaag gaan rijden ... het was KURKDROOG
voor mij misschien net iets TE droog.
Ik denk dat ik nog nooit zo'n snel gemiddelde gehaald heb, zelfs over het laatste stuk kon worden overgevlogen (waar er normaal toch aardig wat modder is)
Grtz
- Sjoerie
- Mountainbiker
Der is dees weekend ni echt ne tt in de buurt..ridley86 wrote:Als er nog eens word gereden, volgende zondag zou al kunnen voor mij. Dan leer ik ook eens wat forummensen kennen. Zal deze topic in het oog houden.
Als ik in mol ga rijden op de baan is de kans klein, maar ge weet nooit hoe goe de recuperatie is
- Strikybart
- Mountainbiker
Post by Strikybart »
Geloof me, da kan soms vree rap zijnXC-SjoerieMoerie wrote:Der is dees weekend ni echt ne tt in de buurt..ridley86 wrote:Als er nog eens word gereden, volgende zondag zou al kunnen voor mij. Dan leer ik ook eens wat forummensen kennen. Zal deze topic in het oog houden.
Als ik in mol ga rijden op de baan is de kans klein, maar ge weet nooit hoe goe de recuperatie is
Ik ben altijd te vinden om hier nog es een toerke te kome doen met wat forummensen!
Grtz
- devil biker
- Mountainbiker
Post by devil biker »
daar ben ik ook wel voor te vinden, wel tegen 13u weer .
heb de zaterdag een cantus dus .....
heb de zaterdag een cantus dus .....