01/04/07 XC Pepingen

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
absalon
Mountainbiker
Location: Granville u6-t6 ul , bianchi via nirone 7, thompson grenada, mach 5-tt

Post by absalon »

Na de koers heb ik gevraagd of ik de uitslag ook op het internet kon vinden, want moest nog naar de ploegvoorstelling en had weinig tijd. En daar zeiden ze "ja het komt wel ergens op het internet" dusja.

@Tom M: Ik denk dat ik ook nog bij u gereden heb, denk zelf da ge mij doorliet en dan in men wiel, is het niet :lol: ?
pieterrrrrrrrrrrr
Mountainbiker

Post by pieterrrrrrrrrrrr »

j
Last edited by pieterrrrrrrrrrrr on Mon 04 Nov 2024 20:43, edited 1 time in total.
Tom M
Mountainbiker

Post by Tom M »

absalon wrote:Na de koers heb ik gevraagd of ik de uitslag ook op het internet kon vinden, want moest nog naar de ploegvoorstelling en had weinig tijd. En daar zeiden ze "ja het komt wel ergens op het internet" dusja.

@Tom M: Ik denk dat ik ook nog bij u gereden heb, denk zelf da ge mij doorliet en dan in men wiel, is het niet :lol: ?
Johan
euh, kweet het niet meer ... je uitrusting zegt me wel nog iets ... als ik iemand doorlaat ist teken da ik voel dat em beter is ... zondag had ik een slechte dag, zeker op de weide
olike,xcluzivteam
Mountainbiker

Post by olike,xcluzivteam »

hoeveel deelnemers waren er nu bij fun b want vind niets terug van uitslagen?
absalon
Mountainbiker
Location: Granville u6-t6 ul , bianchi via nirone 7, thompson grenada, mach 5-tt

Post by absalon »

Ja wanneer wete we de uitslagen?
Vlammer
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Expert, Colnago ARTE, Ridley Scorpion, Scott scale ltd

Post by Vlammer »

Het zal voor volgend jaar zijn. :P
james bubba stewart
Mountainbiker

Post by james bubba stewart »

verwacht maar niet teveel van die uitslag t was weer wielerbond rules! ik zat zowat rond de twintigste plaats , vraag de uitslag en ben rond de dertigste mijn vriend zat rond de dertigste en ze zeiden dat die eenentwintigste was , wij vroegen hoe dat kwam en opeens hoorden ze het donderen in keulen.de organisatie was perfect , de omloop ook , alles was tot in de puntjes verzorgd , moesten de mannekes van de bond het feestje weer niet verpesten. kijk dit begrijp ik nu niet , in zottegem betaal je 5 euro voor een dagvergunning bij de funklasse er is transponder en de uitslag ligt klaar aan de inschrijvingde en staat diezelfde week nog op internet , in pepingen betaal je 11 euro , geen transponder , geen uitslag ik kan niet meer goed volgen hoor. niet iedere wedstrijd heeft misschien de mogelijkheid om aan dat transpondersysteem te geraken , ok , maar dan verwacht ik toch van de bond dat ze nummertjes van renner per renner opschrijven zodat aan het einde van de wedstrijd het rekeningetje klopt , in massawedstrijden is dat niet te doen maar zondag waren er het toch geen 500 he .
absalon
Mountainbiker

Post by absalon »

Waarom ook niet met zo een chip werken, er is toch niks dat juister en makkelijker is als dit.
willemske
Mountainbiker

Post by willemske »

Kost veel geld om met een chip te werken.
Tiles02
Mountainbiker

Post by Tiles02 »

willemske wrote:Kost veel geld om met een chip te werken.
Idd, maar dat rekenen ze toch door aan de mensen die er rijden..... Duswat is't probleem voor de organisatie???
Post Reply