Zottegem - Bloso

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
MaC'Red
Mountainbiker

bloso brakel

Post by MaC'Red »

zondag de route gedaan van brakel met men collega, we opteerden voor de rood blauwe lus en gestart aan het industrie terrein, was redelijke mooie route moet ik zeggen hoor en rood is zijn rood waard en de blauwe lus mag er ook zeker zijn maar echter begrijp ik niet goed hoe ge uw lus volledig kan afmaken mat die drie verschillende startplaatsen want ik was bijna helemaal in de war toen ik sommige paalkes zag waar er soms wel drie verschillende plakjes aanhingen met de rode-blauwe en groene lus of zou dat door de warmte geweest zijn.
wie me dat kan uitleggen bewijst me een grote dienst en kunnen we alvast volgende keer deze route juist afhaspelen.
men verslag kan men lezen hier http://members.lycos.nl/themountainbikers/brakel.htm

Gizmo 8)
Guest

Zottegem

Post by Guest »

Zondag 21 september 2003 heb ik de rode + groene route gereden in Zottegem. Het parcours is echt wel de moeite, snedige beklimmingen en enkele technische afdalingen. Enkel jammer dat de bewegwijzering op sommige plaatsen echt wel te wensen over laat :-? Alle pijltjes zijn wel aanwezig, maar ze zijn niet altijd even strategisch opgesteld. En misschien zijn er wel een beetje te weinig pijltjes waardoor soms de vraagt rijst "zit ik hier wel nog just?". :^o
Daar ik van Burst City ben, niet ver van Zottegem, en omdat ik enkele jaren wegervaring heb vond ik m'n weg wel snel terug, maar ik kan me voorstellen dat mensen die niet uit de omgeving zijn zich soms wel ergeren :evil:
Maar zoals eerder al gezegd een prachtig parcours als het al een hele tijd niet geregend heeft natuurlijk =D>
Herder Ben
Mountainbiker

Post by Herder Ben »

Hallo,

De herders gaan deze Bloso Zottegem rit vandaag eens proberen (woensdag 24/8/20005). We hebben om 18u (stipt) afgesproken op de parking daar. Tot dan ?

Greetz
Herder Ben
http://www.herders.be
Herder Ben
Mountainbiker

Post by Herder Ben »

Herder Ben wrote:De herders gaan deze Bloso Zottegem rit vandaag eens proberen (woensdag 24/8/20005). We hebben om 18u (stipt) afgesproken op de parking daar. Tot dan ?
Ik hoor net dat er reeds regen is in Oudenaarde ... dit gaat dus niet door, mietjes dat we zijn :roll: ...
Herder Scubaluc
Kerstman

Post by Herder Scubaluc »

Herders, zijn jullie in het jaar 20005 daar niet een beetje te oud voor ;-))
Herder Ben
Mountainbiker

Post by Herder Ben »

misschien wel :oops:

kom net terug van een plaatselijk ritje hier in Heusden, grootste gedeelte bloso rood Destelbergen heen en terug, ongeveer 32 km. En inderdaad het regende, maar ik heb de regendruppels op één hand kunnen tellen ... we hadden toch in Zottegem moeten zitten #-o . Volgende keer beter ...
herder levi
Mountainbiker

Post by herder levi »

Herder Ben wrote:misschien wel :oops:

kom net terug van een plaatselijk ritje hier in Heusden, grootste gedeelte bloso rood Destelbergen heen en terug, ongeveer 32 km. En inderdaad het regende, maar ik heb de regendruppels op één hand kunnen tellen ... we hadden toch in Zottegem moeten zitten #-o . Volgende keer beter ...
Zozo,de herders hebben een andere weide opgezocht,dit schaapje stond daar maar alleen te mekkeren op de Zottegemse grond,na een kwartierke had ik door dat verder wachten tevergeefs zou zijn en ik heb dus maar alleen de rode en groene lus afgewerkt,meer gezweet dan dat het geregend heeft,die rooie lus is toch niet te onderschatten als je er een stevig tempo op na houdt.Sommige bordjes zijn inderdaad al fel afgebleekt,de"peter" van deze route mag eens met een pot rode en groene verf bijkleuren :wink: Dit schaapje gaat nu naar zijne stal en herders,mountainbiken is voor alle seizoenen,zon of regen,niks houdt een echte biker tegen... :lol:
Herder Ben
Mountainbiker

Post by Herder Ben »

Oeps, sorry levi! Aangezien ik geen reactie gekregen had ging ik er vanuit dan niemand ging komen. Had ik het geweten was ik toch naar Zottegem gekomen! Ik heb nu op mijn eentje in Heusden moeten biken ... en jij blijkbaar in Zottegem.

Ik zal proberen de volgende keer iets vroeger melding te maken van een eventuele rit die we zouden doen.

Greetz
Herder Ben
herder levi
Mountainbiker

Post by herder levi »

Herder Ben wrote:Oeps, sorry levi! Aangezien ik geen reactie gekregen had ging ik er vanuit dan niemand ging komen. Had ik het geweten was ik toch naar Zottegem gekomen! Ik heb nu op mijn eentje in Heusden moeten biken ... en jij blijkbaar in Zottegem.

Ik zal proberen de volgende keer iets vroeger melding te maken van een eventuele rit die we zouden doen.

Greetz
Herder Ben
Geen probleem zenne;ik had het berichtje maar gelezen rond 15.00h en ben thuis vertrokken rond 17.00h,eventjes voor de eerste regendruppels...Ik heb dus de annulatie van jullie afspraak maar gezien nadat ik terug thuis was...Tot de volgende keer... :wink: een ietsje vroegere melding zou inderdaad gemakkelijker zijn,bv.de avond ervoor...
Herder Ben
Mountainbiker

Post by Herder Ben »

Hallo,

Straks (woensdag 31/08/05) hebben de Herders (Ben, Frederik, Sven) afgesproken voor de Bloso rit in Zottegem.
We spreken af op de parking van de Bevergemse vijvers om 18u stipt...

Wie heeft er zin om samen met ons te mountainbiken? Laat gerust een bericht op het forum of via onze site.

Groeten
Herder Ben
http://www.herders.be
Post Reply