aha, ge kent hem ook ...moviestar wrote:wie zou dat geweest zijn ...zanneis wrote: O ja, onderweg ook een "zwembad" tegengekomen, waar ene forumbiker echter niet in wilde ... hij "sprong" erover ...![]()
![]()
greetzzzzzzzz
moviestar
Templeuve 14/04/07
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
qua sfeer kon ook die stress die je begon te merken kilometers voor de eerste kasseistrook ook wel tellen...
Het was echt positie zoeken om dan over die eerste strook te vlammen...
Het was eens leuk om in peloton te rijden... Ik vind het ook jammer dat ik er niet bij kan zijn!
Maar ik krijg wel iets anders in de plaats om er niet te zijn...

Het was echt positie zoeken om dan over die eerste strook te vlammen...
Het was eens leuk om in peloton te rijden... Ik vind het ook jammer dat ik er niet bij kan zijn!
Ik moet zeggen dat dienen would-be duiker nogal redelijk lenig was voor zijne leeftijdzanneis wrote:aha, ge kent hem ook ...moviestar wrote:wie zou dat geweest zijn ...zanneis wrote: O ja, onderweg ook een "zwembad" tegengekomen, waar ene forumbiker echter niet in wilde ... hij "sprong" erover ...![]()
![]()
greetzzzzzzzz
moviestar![]()
Was vorig jaar in peloton rijden, dit jaar niet. Dit jaar is het volgende alom gekende "TT-formule", starten wanneer je wil. Allez, zolang het toch binnen de starturen is, denk (maar schiet me niet dood als het verkeerd is) tussen 8u30 en 10u30slijkcrosserke wrote:awade dadde![]()
Peloton? Worden we dan in één bende losgelaten?
Kben niet zo een voorstander van die dingen, heef mij maar een beetje ruimte.
Kem soms al miserie genoeg met mezelf
't klopt zulle zanneis.zanneis wrote:Was vorig jaar in peloton rijden, dit jaar niet. Dit jaar is het volgende alom gekende "TT-formule", starten wanneer je wil. Allez, zolang het toch binnen de starturen is, denk (maar schiet me niet dood als het verkeerd is) tussen 8u30 en 10u30slijkcrosserke wrote:awade dadde![]()
Peloton? Worden we dan in één bende losgelaten?
Kben niet zo een voorstander van die dingen, heef mij maar een beetje ruimte.
Kem soms al miserie genoeg met mezelf
Kheb een bericht gestuurd naar de organisatie.
Ze hebben met bevestigd dat er vrij start is tussen 8u30 en 10u30.
bedankt voe de info zulle
@ moustache: zijde er ook bij in Templeuve?
Kzin gewoon opzoek naar iemand die ook nie alleen wil bollen en die bovendien ne ganse dag met z'n remmen dicht wil rijden
Zo erg ist nu ook nie zulle, mo kverwacht me do wel aan een bende losgeslagen zottekes die met ne ferme black out over de kasseien vlammen gelijk der aan den andere kant ne pot met geld staat
(als er ne pot staat laat het me dan weten é, dan kan ik de binnenbaan nemen
- Revontulet
- Kerstman
Post by Revontulet »
Is het echt nodig dat je om vooraf in te schrijven? of kan je nog de dag zelf inschrijven?
Greetz
Greetz
Normaal gezien moet je op voorhand inschrijven. Zal wel iets te maken hebben met het feit dat het op frans grondgebeid wordt verreden.Revontulet wrote:Is het echt nodig dat je om vooraf in te schrijven? of kan je nog de dag zelf inschrijven?
Greetz
vrije start tussen 8u30 en 11u30 in Templeuve Frankrijk) Stationplein, ook daar de aankomst.
“Café de la Gare”.
Voorinschrijving verplicht uiterlijk 8 april 2007.
INFO: jan.delabie@skynet.be 056-714947
Afstanden:31km. 6 kasseienstroken / 83km. 10kasseienstroken 114 km. 16 kasseienstroken. Gezinstocht 55km 13u voor recreatieve fietsers (geen sportieve) is een andere kassei tocht
Prijs: 6 €, bevoorrading inbegrepen.
Er mag gefietst worden met mountainbike, trekkingfiets of koersfiets. HELM VERPLICHT!!!
Storting 6 euro voor 5 april op rekening 833-4825541-49 regionale fietsclub VG met vermelding naam en voornaam en deelname toertocht of de recreatieve tocht. Een groep deelnemers moet de naamlijst doormailen.
Ik heb de organisator aan de lijn gehad en hij zei dat woensdag ten laatste de inschrijvingen moeten binnen zijn.
Ook wist hij te melden dat het 'bos van wallers' er dit jaar niet inzit. We komen op het parcours van de profs net na het bos. Wij zijn echter van plan dit er ook bij te doen. Is allemaal niet moeilijk te vinden.