Daar kijk ik naar uit nicoTwin Power wrote:by the way, ik neem een weegschaaltje mee, eindelijk die gewichtsfabeltjes eens uit de wereld helpen!
tot zaterdag
Nico
Wel best na de rit wegen denk anders zakt de moed in mijn schoenen bij die heuveltjes
Dan ben ik hier de enige snelle biker van de groep ... in BERGAF natuurlijk hédevil biker wrote:kijk er al naar uit![]()
tot zaterdag mannen en dat het een leuke tocht word (daart ben ik 100 % zeker van)
leer eindelijk nog andere nieuwe gezichten kennen achter die nicknames
en maltje, niet getreurd er zijn meer trage bikers daar (ik namelijk ook)
grtz
pffft en verkoudheid gaat u toch nie thuishouden zeker.Schijfrem wrote:Dan ben ik hier de enige snelle biker van de groep ... in BERGAF natuurlijk hédevil biker wrote:kijk er al naar uit![]()
tot zaterdag mannen en dat het een leuke tocht word (daart ben ik 100 % zeker van)
leer eindelijk nog andere nieuwe gezichten kennen achter die nicknames
en maltje, niet getreurd er zijn meer trage bikers daar (ik namelijk ook)
grtz![]()
Ik hoop enkel dat de opkomende snotvalling nog effe uitblijft![]()
Op mijn werk hebben ze het allemaal zitten en ik snuif de microben daar met de miljoenen binnen![]()
Idd een flauw excuus, laat uw vrouw den hof doen en komt mee fietsen want ge gaat het anders heel uw leven beklagenanton wrote:ik kan niet kommen mee rijden .ik moet werken in mijne tuin.op het werk was vorige weken druk. ik werk in bloemkweekerij en zo is het werk blijven liggen in mijne tuin .het zal voor een andere keer zijn
ik heb geen vrouw . ik ben nog vrijgezelSchijfrem wrote:Idd een flauw excuus, laat uw vrouw den hof doen en komt mee fietsen want ge gaat het anders heel uw leven beklagenanton wrote:ik kan niet kommen mee rijden .ik moet werken in mijne tuin.op het werk was vorige weken druk. ik werk in bloemkweekerij en zo is het werk blijven liggen in mijne tuin .het zal voor een andere keer zijn