Pakte de fiets uit de auto monteerde de wielen, en vertrokken richting inschrijving. Lap, mijn derailleur werkt niet. start om 8:30 op mijne buik kunne schrijven, een paar omstaanders om advies gevraagd maar die wisten ook geen raad. Toch nog met de moed der wanhoop gepruld, eureka mijn derailleurke werkt terug ???.
Mij ingeschren en nummer 313 gekregen, zeer goed gestart met de kop mee kunnen rijden en lap 5km klapband, daar ging mijn goede tijd, binnebandje gestoken en vertrokken. Km 15 snakebite ene geen BB meer, plakken dus. na weer 15min verloren te hebben en een pompke moeten vragen terug kunnen vertrekken, eerste volgende afdaling weer snakebite, nie genoeg opgepompt met snel te willen zijn (gascartouchkes waren trouwens op, ik had blijkbaar 1 lege bij
Weer iemand staande gebracht voor een pompke en nu verdikke keihard opgepompt. Ene kunnen uitrijden zonder verdere problemen.
Toch kunnen afklokken op 4:29 min. rijtijd was 3:35min. Dus ik weet voldoende over mijn mogenlijkheden daar ik niet ene bevoorrading gestopt ben.
Al bij al een schitterende dag met veel avontuur.
DIKKE MERCI aan alle passante die mij hebben willen helpen.