olne spa olne

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
eekhoorn
Mountainbiker

Post by eekhoorn »

Dan moet ge es nen andere browser proberen waar ge het nog niet op voorhand mee geopend hebt of uw geheugen eens wissen, dan lukt t wel.
Stijnie
Mountainbiker

Post by Stijnie »

Palmboy wrote:
Stijnie wrote:
Palmboy wrote:Uitslag staat blijkbaar online: http://www.raidvttolne.net/resultats2007/index.html
Ik krijg daar toch geen uitslag te zien ze!!!
Euh... ik wel.

Arrivée Nom - Prénom Temps moyenne
1 VERMEULEN NICOLAS 2:39:16 24,49
2 HENDERIECKX KRIS 2:42:07 24,06
3 HERTSENS KRIS 2:43:23 23,87
Yep nu zie ik ze ook ze amai...Wel een pak meer aan de start zeg!
Met de tijd die ik gereden heb had ik vorig jaar een 17de plaats zeg...en nu 104 :-? :-?
Er waren precies een pak goede aan de start! Mij precies nooit meer baseren op een uitslag van een vorige editie.
scelter
Mountainbiker

Post by scelter »

Het was de eerste keer dat ik zo een afstand overbrugde in de ardennen en het is vrij goed meegevallen. Ik deed er 4u en 5min over. Dus dat zou me ongeveer rond 205 plaats zetten. Ik heb wel niet mee gedaan met de chrono, maar nu weet ik dat ik me volgende keer toch ni te belachelijk ga maken :p

Ik had er wel gemakkelijk 15 minuten kunnen afdoen want ik heb van km 15 tot het einde met een stekende pijn in mijn rechterbeen gereden. Naar het einde toe was het echt op de tanden bijten en dat heeft me zeker parten gespeeld.

Ik heb in ieder geval een zalige bikedag gehad en volgende keer doe ik zeker mee Met de chrono.
julie
Mountainbiker

Post by julie »

Over benen gesproken ...... :wink:

Hebben jullie ook die man met 1 been gezien ? Die reed iedereen eruit ! Op een technische klimmetje stak hij iedereen zonder moeite voorbij...
ATEGEV
Mountainbiker

Post by ATEGEV »

julie wrote:Over benen gesproken ...... :wink:

Hebben jullie ook die man met 1 been gezien ? Die reed iedereen eruit ! Op een technische klimmetje stak hij iedereen zonder moeite voorbij...
Die zit hier ook op het forum. Dat is "Nothings's Impoosible".
Een voorbeed van doorzettingsvermogen.
bert bibber
Mountainbiker

Post by bert bibber »

We wilden eens wat anders dan rond de kerkentoren.
wa was da zeg !! eerste keer dat in naar olne ging
prachige natuur langs beekjes,en veel bergop.
prachtige afdalingen maar hier en daar wel gevaarlijk.
heb iemand onderweg zien liggen met een behoorlijke diepe wonde.
en bedankt voor de mondelinge steun de laatste 5 km, was nodig.
kom zeker terug maar beter getraind !!!!! en hopen op dezelfde weeromstandigheden.

bevoorandingen waren af niets op aan te merken.
ps : enig min puntje meer wc's plaatsen was aanschuiven s'morgens!!
:( :(
bert
Flip FSR
Mountainbiker

Post by Flip FSR »

Iemand de GPS-track?
Kwestie van dat eens op ons gemak te kunnen rijden :wink:
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

roger wrote:Als ouwe rakker ben ik dan ook nog maar eens een chrono rit gaan rijden,vooraal dat het de eerste marathonrit is met men Litespeed Sewanee en wou eens weten wat het verschil zou zijn met men Trek fuel.Ook was het voor mij de eerste maal dat ik eens deftig met schijfremmen ging rijden.Om 8u30 vertrokken met de eerste groep en onmiddellijk al in die blubber van de koeien,maar gelukkig was dat dan ook de enige modder want ik had me Pythons steken en verwachte toch een redelijk droog parcours,toch was het zo dat bij bepaalde klimmen en afdalingen de Pythons niet de ideale band was.Op zeker ogenblik ben ik ik in volle afdaling op een recht stuk onverwachts onderuit gegaan en vrij hard in een doornstruik terecht gekomen,gelukkig zonder erg voor mene Litespeed maar wel vol schrammen op mezelf maar dit geneest wel na enkel dagen.Nadien toch wat voorzichtiger geweest.Toch nog wat moeten zoeken naar de hoogte van het zadel en daardoor wat tijd verloren.Voor de rest hoorde ik veel mensen klagen over de zwaarte van het parcours maar ik antwoordde daarop" da valt te zien hoe rap je rijdt ".Voor mij een schitterende dag,bepijling was in orde maar je moest toch goed opletten,ravitaillering enkel de 2°en 3°gestopt was meer dan voldoende en het pacours was prachtig voor het begin van het seizoen.Was 33 min rapper dan vorig jaar maar of dat iets met de fiets te maken heeft "da geloof ik niet".Wat betreft de schijfremmen daar kan ik alleen maar lof van zeggen,ik die altijd tegen schijven was ben nu de eerste om dit toe te geven dat het de max is.Op zeker ogenblik in volle afdaling een groep mountainbiker tegen gekomen na een bocht waar deze mooi langs hunne kant naar boven gingen maar waar ik in de fout ging om bij het uitkomen van de bocht op hun rijrichting kwam en dan ook hevig in de remmen moest gaan en dank zij men remmen is dit goed afgelopen.Dacht er de laatste 10 km alles uit te halen maar tot men verbazing kwamen die er niet en stond ik plotseling aan de aankomst met 60,6 km. op 4u16 min.
Niet echt moe en met een goed gevoel voor de toekomst.
verdekke roger, had wat gezegd dan was ik meegekomen #-o Nu zag ik er serieus tegenop om alleen naar ginder te bollen (om nog maar te zwijgen van flanellen benen na 100km zaterdag)
Enfin, binnenkort kar ik toch naar ginder om wat hm's te gaan scoren.. :wink:
jerommeken
Mountainbiker

Post by jerommeken »

Flip FSR wrote:Iemand de GPS-track?
Kwestie van dat eens op ons gemak te kunnen rijden :wink:
Ik mis 10K :cry: was vergeten de gps te starten :oops:
tsielio
Mountainbiker

Post by tsielio »

de olne vandaag nog eens gereden :-)
het vettig dun modderlaagje van gisteren was weg, echt zalig mooi!
Post Reply