Je kan best in de bestaande topic verder posten:
http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?t=7662
Over de Nero-route zelf, die is inderdaad wat gewijzigd, ze zijn daar aan de spoorweg bezig om een 3de spoor aan te leggen. De singletrack langs de spoorlijn is dus al verdwenen en aan de Duboislaan moet je ook even anders rijden.
effe dit topic mergen mods!!
Hoeilaart- Bloso
Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
-
BelAir_500
- Mountainbiker
neroke
Post by BelAir_500 »
die nero route vind ik gewoon ZOOO goed,.
Op de single tracks lekker afzien en dan rustig vlammen op de platte wegen,maar tis momenteel nie te doen,zoveel modder .. je raakt maar nie vooruit tenzij je nagels aan uw banden plakt ^^
tot de volgen rit bye
Op de single tracks lekker afzien en dan rustig vlammen op de platte wegen,maar tis momenteel nie te doen,zoveel modder .. je raakt maar nie vooruit tenzij je nagels aan uw banden plakt ^^
tot de volgen rit bye
- LuckyIron
- Mountainbiker
Re: neroke
euh, wanneer ben je geweest?? Vandaag gaan afpijlen voor onze toertocht en o.a. de Neroroute gedaan: overal kunnen rijden: ok, hier en daar is wel vettig en nat en vooral glad, maar met goeie noppekes op uw banden kunt ge toch het grootste deel rijden hoor!BelAir_500 wrote:die nero route vind ik gewoon ZOOO goed,.
tot de volgen rit bye
Vandaag van het lente zonnetje geprofiteerd voor een hernieuwde kennismaking met de Nero route; geen Lotti-ploeg tegengekomen
maar wel een droog parcours met veel heerlijke singletracks die tot voor een maand nog zeer vettig lagen maar nu opgedroogd waren tot lekker technische washboards met veel hobbels en pittige korte klimmetjes. Ik ga zeker niet beweren dat je hier een super techniek moet voor hebben maar je hardtail zal je zeker proberen af te werpen wanneer je in te lang in het zadel blijft zitten.
200 % genieten zoals je alleen van mountainbiken kan.
'k ben ook Nero gaan rijden,
zalig weertje en toch niet te druk in het bos,
wel blij dat ik m'n oude fully had genomen,
soms was het net een afrikaans wasbord
en langs de snelweg, dat klein, soms moeilijk single-trackje,
dat is BREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEED geworden,
dank U aan diegenen die waters en bossen redenen geven
om mountainbikers te weren uit het zonienwoud
ook nog al mijn geduld en pasief protestvermogen bovengehaald
en zeker 5min. gewacht tot die ouwkes hunnen ongehoorzame keffer
eindelijk terug aan de leiband hadden
hij durfde niet bijten, gelukkig maar
zalig weertje en toch niet te druk in het bos,
wel blij dat ik m'n oude fully had genomen,
soms was het net een afrikaans wasbord
en langs de snelweg, dat klein, soms moeilijk single-trackje,
dat is BREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEED geworden,
dank U aan diegenen die waters en bossen redenen geven
om mountainbikers te weren uit het zonienwoud
ook nog al mijn geduld en pasief protestvermogen bovengehaald
en zeker 5min. gewacht tot die ouwkes hunnen ongehoorzame keffer
eindelijk terug aan de leiband hadden
hij durfde niet bijten, gelukkig maar
-
BelAir_500
- Mountainbiker
nerotje
Post by BelAir_500 »
zondag nero + in't zonien rond getoured 
Parcours ligt er super bij,lekker zacht (dus nie te droog).
idd vooral de zondag op het parcours of gewoon in't zonienwoud constat moet je stoppen of harder rijden om die keffers van honden weg te schuddenn (ze laaten die gewoon rond lopen,met mekkar vechten,hondendrollen,lekker!)
Maar het geeft tog een super gevoel om gekruist te worden door 3 Herten,zoniewoud is tog nog dier vriendelijk
tussen al da volk..
Parcours ligt er super bij,lekker zacht (dus nie te droog).
idd vooral de zondag op het parcours of gewoon in't zonienwoud constat moet je stoppen of harder rijden om die keffers van honden weg te schuddenn (ze laaten die gewoon rond lopen,met mekkar vechten,hondendrollen,lekker!)
Maar het geeft tog een super gevoel om gekruist te worden door 3 Herten,zoniewoud is tog nog dier vriendelijk
- LuckyIron
- Mountainbiker
Ik kan persoonlijk bevestigen dat die kleine single-trackjes al een tijdje aan het verbreden zijn. Zeker bij zeer modderige toestanden probeert men hier en daar langs de kant of rond een boom te rijden met alle gevolgen van dien.newguy wrote:misschien door de TT van Overijse 25/03/2007 , bekijk die foto's eens....flupke73 wrote: en langs de snelweg, dat klein, soms moeilijk single-trackje,
dat is BREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEED geworden
Als wij als club dan nog verplicht worden om daar nog eens enkele honderden bikers over te sturen op korte tijd, tja, dan krijg je zo'n effect.
- medguy
- Mountainbiker
kheb al een paar maand die singletrack niet meer gedaanLuckyIron wrote:Ik kan persoonlijk bevestigen dat die kleine single-trackjes al een tijdje aan het verbreden zijn. Zeker bij zeer modderige toestanden probeert men hier en daar langs de kant of rond een boom te rijden met alle gevolgen van dien.newguy wrote:misschien door de TT van Overijse 25/03/2007 , bekijk die foto's eens....flupke73 wrote: en langs de snelweg, dat klein, soms moeilijk single-trackje,
dat is BREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEED geworden
Als wij als club dan nog verplicht worden om daar nog eens enkele honderden bikers over te sturen op korte tijd, tja, dan krijg je zo'n effect.
waarom leggen ze 30 cm naast het pad geen boomstammetjes,
die ze tussen paaltjes vastleggen,
dan het je een 'natuurlijke' barriere
ik kan trouwens ook wel bevestigen dat de paden al langer aan
het verbreden zijn,
doch was het wel makkelijk om dit stuk te omzeilen tijdens een TT,
maar ja, dan verliest die natuurlijk veel van zijn aantrekkelijkheid
die ze tussen paaltjes vastleggen,
dan het je een 'natuurlijke' barriere
ik kan trouwens ook wel bevestigen dat de paden al langer aan
het verbreden zijn,
doch was het wel makkelijk om dit stuk te omzeilen tijdens een TT,